Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
menil som prednu gumu a mechanik mi hovori,ze mam aj brzdy v p*ci...potialto by to bolo v pohode,lenze ja som ich menil pred 2mes. za 2700sk,najazdil som na nich cca 4-5000km, vacsinu turistika. je mozne,aby vydrzali tak malo??? alebo mi, v zatial nemenovanom servise, dali stare |
predne by mali vydrzat veeeeeeelmi dlho, pokial to nedavaš na predne furt |
nespomynam si na znacku,ale viem,ze to neboli race...nemam od nich ani blok |
misobiker preco sa viac opotrebuju zadne platnicky,ak som Ta spravne pochopil? |
pokial si to dal menit v tom servise co si myslim,tak by som sa ani nedivil keby ti tam nahodili ojazdene platnicky...5000km je hodne maaaalo hlavne pokial si jazdil turistiku.. |
ospravedlnujem sa za to Y, nejak sa to uz neda upravit |
myslim ze 5000 na zx9 nie je nic nenormalne. mozno uz mam "frubkovane" kotuce a to kys si na to sadnu nove dosticky tak 1/3 je prec.... |
kedze som dostal par sukromnych sprav s podobnymi skusenostami,toto je servis,ktoremu sa budem vyhybat: MOTOSTORE, na Studenej v BA. |
RS955i pretože vzadu je len jednokotúč/jednopiestik a ak brzdíš oboma súčasne čo by si aj mal tak je jasné že vzadu platničky trpia viac ako vpredu kde je dvojkotúč/dvojpiestik...hovorim to z vlastnej skúsenosti bo zadné som menil 2x za sezónu a predné raz za 3 roky (na GSX 750) ... |
misobiker no pekna "teoria" ja zadne nemenim vobec..... a preco by som mal brzdit oboma brzdami? |
vysvetli mi preco by to tak malo byt? mozno na nejkom nahacovi?! ale zx9 nie je ziadny turista |
ja neviem nerd, ja na okruhu nejazdím a asi ani väčšina ludí tu, nas učili že brzdiť treba oboma, žeby preto aby sme na našich skvelých cestach niekde na štrku nedostali šmyk na predné alebo čo... |
nerd pozri tato tema nie je o tom kto ako brzdi, ja som len písal dushanovi o tom kolko mi vydržia platničky, ak chceš riešiť ako sa má brzdiť alebo nas o tom poučiť tak si založ vlastnú temu, za tych vyše 10 rokov som to nikde v zatáčke nedrbol a ani som nejazdil nejako extra pomaly, takže to tak budem robiť aj nadalej, každý má svoj štýl, ja ti ten tvoj neberiem... |
miso ja som len chcel aby mi vysvetlil skuseny jazdec co uz 10 rokov nedrbol a je rychly, preco mam brzdit oboma brzdami naraz..... |
nerd ja slubujem že ked si založíš tému o brzdení tak ti do nej na 100% prispejem |
RS aj ty si zaloz vlastnu temu o brzdeni |
"inzinieri v kawasaki davali na predne koleso 2 veeeeeelke kotuce" preto aby to ubrzdil aj chumaj co brzdi len prednou Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bald (24.08.2007 10:38) |
Prosím: Moto poradňa: Ktorým kolesom brzdíte?&todo=added |
zato Nerd a RS beru vsetko smrtelne vazne, naucte sa citat a rozumiet smajlikom, mier |
bald pouzil si slovko chumaj a bolo urcene asi mne.... to smajlik nezachrani |
OT: Oukej uz som to upravil a nebud vztahovacny, nikoho som nemenoval. Dufam ze si zase nezoberies k srdcu toho nechapaveho |
RS955i v pohode, každy ma svoj názor, nato je tu ta, ako sa to len vola...."demokracia" |
tak sa mozme vratit vklude k prvotnemu prispevku, |
A ešte by mi tu niekto z prítomných majstrov Moto GP mohol povedať čo je na picu na tom ked sa brzdí oboma brzdami súčasne, |
misobiker, napicu je to, ze zadna narovnava, to znamena, ze v krizovke pred zakrutou ta vynesie do protismeru. Naopak s prednou sa da naklopit. To su moje dovody pouzivania prednej brzdy. Zadnu pouzivam mozno na krizovatke. A este ducati su zname tym, ze zadna bud blokuje alebo nebrzdi, nic medzitym. |
RS,konecne k veci...aj tak nejak to mohlo byt,to ale nic nemeni na ich vine |
cygno to je individualne, zaleží od motorky... v tom musí byť nejaký iný "háčik" |
misobiker |
cygno,. no mne to funguje presne opacne zabrzdim predkom-vystiera z naklonu,zabrzdim zadkom alebo len uberem plyn a poklada ma do naklonu |
RS955i to že zadná brzda brzdí len asi 30-40% hmotnosti motorky a predná 60-70% viem už dávno aj sám. Tým pádom sú predné viac namáhané, to je pravda. Ale keďže máš štandardne vpredu 4ks dvojitých(alebo na silnejších moto trojitých) platničiek vydržia dlhšie ako úbohé zadné 2ks jednoduchých platničiek za predpokladu že brdíš oboma súčasne. Samozrejme že z tohto dôvodu sa snažím obmedziť brzdenie zadnou kolko sa dá (aby som stale nemusel meniť vzadu platničky) ale aj tak kvôli bezpečnosti ňou jemne dobrzďujem. Keby bol ten pomer hmotnosti predok/zadok napr. 60/40 tak je jasne že tie zadne musim zodrať skôr... ako priklad: Pri cca 40 tis. km na GSX som spredu vybral original platničky Tokico ktoré mali ešte stále 1mm (kupoval som ju ked mala pár tisic km), vzadu som za sezonu (20 tis. km) zodral 2 sady platničiek TRW Lucas (možno su mäkké ale aj tak). Podotýkam že nikdy som nebrzdil "iba" zadkom |
Dushan, a Mishobiker, neuverite, ale kvoli tomu co tu pisete som sa zaregistroval, aby som nato mohol reagovat. |
misobiker: Jednoduché počty: Na cca 15 sád predaných doštičiek na predné brzdy pripadá cca 1 sada predaných doštičiek na zadné brzdy. Chápeš, čo som tým chcem povedať? |
vadim ja som jazdil aj na normalnej ceste.... bavime sa stale o SS. prave ze ked mas prudke brzdenie a v "panike zaslapnes aj zadnu brzdu ktora sa utomaticky zablokuje a trosku si poskace teba to rozhodi a a vysledok?! na okruhu ides do strku a na ceste do......... |
ta jedna bola uz uplne na plech,zatial co ta druha mala tak 1mm. druhe dve mali tiez tak 1mm |
dusan ak nemas rone kotuce tak ti tam dosticka nevydrzi ani 3000km... kotuce mas v akom stave? |
nerd: Súhlasím, ale šmyk p. kolesa sa oveľa horšie koriguje ako šmyk zadného a práve preto sa v bežnej premávke viac používa z. brzda, ako na okruhu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (24.08.2007 13:21) |
tak ti drhne valcek ktorý pritlaca platničku ku kotucu. u kawasaki je to uplne bezne, robila mi to aj zzr 1100. |
Vadim tak to ma prekvapuje bo chlapik čo objednáva platničky mne a zopar dalším z okolia tak poväčšinou zadne... Vpredu mi vydržali platničky v poho 3 sezóny Upravené 2 krát. Naposledy upravil misobiker (24.08.2007 13:28) |
vadim uz som spomenul ze som jazdil aj v normalnej premavke?! necitas co pisem? |
zaujímavá debata.....čo majú povedať tí čo majú motorky s CBS,alebo DCBS brzdami Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (24.08.2007 13:35) |
som sa pytal mechcanika,tie kotuce su ok...uvidim,kolko vydrzia tieto,budem to sledovat Upravené 1 krát. Naposledy upravil dushan (24.08.2007 13:42) |
Xx-ma dual, a zadnu pouzijem, len ked to ozaj je nieco na surne bzdenie, iank vobec. zadne platnicky mením 1* za sezonu, predne 2-3*.najazdim okolo 10-15tkm . XX je známa velkou spotrebou brzdových platniciek, gúm, retazi... ale výkon to vsetko vynahradí. |
kua chlapy a co cuvate po cestach ked menite viac zadne nez predne dosticky??? |
misobiker tie hmornosti ''na napravu'' su len a len cisto teoreticke v praxi pri brzdeni sa moto posravi na predok a je to uplne niekde inde |
tak vidíš, tie predne predsa len vydržia dosť...a vzadu som mal mozno len viac doryhovany kotuc...na Kawe to teraz neviem posúdiť lebo som tolko ešte nenajazdil a je to ako nove |
Ups a to som sa niekde stratil ja dam pomer 25:40 a Ty si napisal:...hovorim to z vlastnej skúsenosti bo zadné som menil 2x za sezónu a predné raz za 3 roky (na GSX 750) ... |
Určite nie, moj pomer je potom 40/10 Upravené 1 krát. Naposledy upravil misobiker (24.08.2007 15:40) |
tak si to skusim este nahlas preratat, na jedny predne si vymenil 3x2 co mi vychada ako 6!!!!! parov zadnych platniciek |
RS, bohužel to by aj mohlo sedieť....podla tých prazdnych obalov od platničiek čo som mal doma nahádzané...nehovorím že to tak musí byť, to bolo tak u mna a možno bola niekde zrada... pre mna je zase nepochopitelná výdrž predných cca 4tkm |
co je nepochopitelne? ak tam mal nejake makke race platnicky,bolo by dost naivne ocakavat od nich 20tkm,pripadne aj normalne ak sa pridreli v strmenoch... 4tkm je realne cislo |
Po precitani temy pridam aj svoju skusenost,mam Suzuki GS500F r.v.2005 akurat som dnes pozeral na dosticky lebo sa mi zdalo ze predna brzda uz nema taky brzdny ucinok ako kedysi.Dost ma to prekvapilo ked som videl opotrebovane dosticky kedze motorka ma 2 roky a ma najazdenych 15500 km myslim ze je to celkom dobra zivotnost dosticiek (Tokico). |
na VFR s dual brzdami som zadnu brzdu pouzil asi 5 krat za sezonu. Na endure tiez vobec nebrzdim zadnou, nechce sa mi. Zadne platnicky vydrzia na cestaku podstatne viacej ako predne. |
Moje predne maju uz 27 tis. km a este peknych par vydrzia. Zadne vydrzali 23. tisic km. |
Trocha to tu ozivim. Upravené 1 krát. Naposledy upravil victom (06.04.2019 7:40) |
Re: victom: co ti tu chybalo? |
Re: janoval: |
Janko, ale ti to teraz ten nový člen naložil, co? |
victom-to je motoride,,,,neporadit len dojebat,,,zvykaj si,alebo utekaj,,,,dushan- k teme :mal som 2 roky zx9r ,ročne robím cca 20tk km,,,nestalo sa my aby som ich zjazdil,mal som SBS sinter,,pre mna best značka platničiek,(AC/DC) best band,,,,takže môj názor kúpil si shit,alebo máš niečo z kotúčmi |
Chlapci, co tu vyplakavate? Kto komu kde neporadil? |
origo platne vydržia aj 50000 km, a niekomu viac, niekomu menej, zadne nemenim skoro vôbec u ludi, ja občas, to je životnost platni, a je to ako z gumami, niekomu 5000 km, niekomu 25 000 km, zaleži od motorky, gum, jazdy |
Asi tu občas treba niekoho nasrať, aby dostal odpoveď ku téme. |
Re: victom: ano, skusenosti určite a trochu aj technologia, inak už som videl tak dojeba... kotuč od tvrdych lacnych obloženi |
Re: minomonster: Upravené 1 krát. Naposledy upravil victom (07.04.2019 14:02) |
na tvoju moto daj toto - www.motoretezy.cz/cz/e-shop/1869054/brzdove-desticky-br... |
Re: victom: Re: victom: su tam aj za 15, ale život a kotuče su len jedny, chichi |
naco brzdy ked idem palbu ved ma nieco zastavi auto strom zvodidla atd... |
a brzia len srači, brzdiš . spomaluješ, booooože pomoooooc, už som počul všeličo.))) |
No , minomonster , tak tie tebou vehementne doporučované Brembo SA (taliansky Sinter Anteriore = sintrované predné) nie sú teda naozaj žiadny zázrak , tobôž nie s podpriemerným číslom oderu 30 (čím vyššie číslo , tým lepší oder a šetrnejšie ku kotúčom) + Fury má vpredu len jeden kotúč |
Re: victom: Použivam Lucas tu si môžeš vybrať predavajuceho www.google.com/search?q=trw+mcb598srq&oq=MCB598... |
PEPE800 , Lucas SRQ sú naozaj výborné platničky , ibaže nie sú povolené (nemajú nemecké schválenie) do premávky a to práve preto , že sa rýchlo derú . |
Tak dnes ráno po konzultácii s technikom v honda TN. Upravené 1 krát. Naposledy upravil victom (08.04.2019 21:39) |
Re: brazel: dakujem za vysvetlenie, ja použivam bremba a nikdy som nemal problem a brzdili super. tvrdšie , mäkšie, a fungovali všetky uspokojivo na bežne jazdenie. |
Re: minomonster: |
100 evri to je snad za brzdovy kotuc nie ? |
Re: victom: Re: pirates: |
Tak došiel čas po 30tis.km. na výmenu platničiek. Zadok zbrúsený na 0,8mm. Po odbrúsení dorážok v platničkách začalo strašne špiniť koleso. 1.Original nisin vymeneny za 2.Original nisin. (6€ drahšie ako brembo). |
platničky vždy špinia, a ake si tam daš??? , ja davam bremba, uplna spokojnost, ale tie drahšie, to čo som ti pisal) |
Tak z tohto aby jeden nebol jeleň . Špinia všetky (veď sa odbrusujú) , ale niektoré teda špinia niekoľkonásobne (organické) . |
ach.. MR.. je vás tu 5 a jeden o voze, druhý o koze a nakoniec sa všetci zhodnete, že na ten raketový 60 konový čoper s jedným diskom, dvojpiestikovou axiálkou z kindervajca, PREDKOPNUTYM kolesom, na ktoré nikdy nedostane dosť váhy a čoprovou tvrdou gumou treba Brembo platne za kilo |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 20745 | Včera: 187997