Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
akurát idem menit guferá na na ventiloch a chcel som ich popri tom zabrusit brusnou pastou aby lepsie dosadali, lenze niekto mi este povedal, ze je to pastou malo , ze to treba jemne osustruzit....tak mam to len vybrusit, alebo aj dat vysustruzit? |
Neviem či sa to da sustružit, ale na sedla ventilov existuju frezy a nimi sa obrúsia a potom sa ventilom a pastou dobrusuju styčne plochy. Upravené 2 krát. Naposledy upravil DargoR (21.08.2007 17:10) |
...moj nazor je,ze ak dosadacie plochy niesu este znacne podpalene staci zabrusit brusnou pastou.Ak su uz podpalene,tak frezkami,ktore spomenul DargoR.Ja som takisto len zabrusil brusnou pastou a ziadny problem...jazdim tak uz druhu sezonu... |
ked to maz uz rozhodene tak ventily daj za,rusit a sedla prejdi z frezkami a potom pouzi pastu motor pojde ako hodinky mam to vyskusane x krat ,a asi ma uz dost najazdene zasluzi si to . |
keď to budeš mať rozobrané, tak každopádne posúdiť aj stav ventilov a sediel, či sú v dobrom stave, či je šírka styčnej plochy ako má byť, predpis býva okolo 1.2 mm, ale to sa môže mierne líšiť podľa typu motora. Takisto treba skontrolovať, či je styčná plocha ventilu a sedla na správnom mieste (napríklad či nie je príliš pri okraji ventilu). Ak je styčná ploch príliš široká alebo na nesprávnom mieste, tak pomôže len zafrézovanie sediel frézami pre ventilové sedlá (je to sada 3 fréz, s uhlami väčšinou 30,45 a 60 stupňov, opäť sa môže líšiť podľa konkrétneho motora). V prípade, že bude šírka styčnej plochy príliš široká, tak sa môže stať, že ventilovou pružinou nebude vyvolávaný dostatočný merný tlak v mieste styku ventilu so sedlom, čo môže mať neskôr za následok vznik problémov s tesnosťou ventilu. Takisto nemenej dôležité je posúdiť stav vodítok - ak sú príliš voľné, tak ani výmena ventilových gufier nemusí byť dostatočným riešením zvýšenej spotreby oleja. Nie je to skrátka až tak jednoduché ako sa na prvý pohľad môže zdať Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (22.08.2007 8:15) |
..dakujem za rady...nakoniec som nasiel niekoho, kto mi to spravi..takze mam pokoj..... |
papier je ok na rit a nie pod hlavu,kde je vysoka teplota.tam by zhorel ako fakla.musis tam dat nove tesnenie,ziaden silikon. |
barlac: lebo povodne tam bolo nieco take ako papier...sorry, ale velmi sa do toho este nerozumiem.....toto je moja prvá "ozajstna" moto ..... pekac som mal par rokov...ten som mal rozobraty a poskladany ani neviem kolko..lenze toto....zatial som s tejto moto vymlety... |
Skús zavolať do hociktorého bližšieho servisu čo máš po ruke. A ide tam kovové tesnenie - sú to také lisované plechy. |
skus www.moto-diely.sk/.ja som tam objednaval na xl-ku.mozno tam budu mat |
..tie plechy mam..tak maco tam bolo este to "papierove"...no sice ako tak uvazujem , tak motorku "servisovali" daky "profici"(vsetko podoťahované ako na ponorke , sróby strhane ,namiesto poistiek len hruby drot, ochranny krit motora natrety striebrenkou na kominy..lenze ho zabudli vypalit )....takze potom uz tesnenie asi nepotrebujem...a to co tam bolo, tak neberem vázne...... |
..dalsia otazka: tesnenie medzi valec a blok ma byt "papierové"...daval som valec na vybrus a asi som ho zabudol na valci..mozem ho pouzit aj druhy krat ked nebolo poskodene? |
tesnenie: no ideálne samozrejme nové, ale ak chceš môžeš skúsiť aj pôvodné, ak skutočne nie je poškodené, ale môže sa stať, že to už nedáš na chlp presne tak ako bolo predtým a nemusí to tesniť, skúsiť sa to dá |
2,5 !!! ty vravim..ta motorka išla dobre..zvukovo nebola ako origo kedze ma daky podomacky vyrobeny vyfuk..v nizkych otackach to bolo ako daka 350 až 600 vka.....ale šrotovník..no mozno v maximalnych otačkach... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44516 | Včera: 204681