Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute, |
no po 20 rokoch |
Ja by som na Tvojom mieste urobil tieto veci: dolu hlavu aj valec (bacha, zrejme budes potebovat nove tesnenia pod valec, hlavu, a mozno kolena vyfukov), skontrolovat piest na praskliny, pridrete plosky, kruzky na pripecenie (su zapecene, ak nie su volne pohyblive). Zapec. kr., dat opatrne dolu, vycistit ich aj drazky v pieste a znovu nasadit. Pridrete plosky zasmirglovat jemnuckym brusnym papierom (zrnitost cca 800, uvidis podla pocitu). Dalej ocistit dno piesta a povrch spalovacieho priestoru v hlave. Vymenit sviecku, pripadne aspon ocistit staru. Vsetko zlozit. Pozret zapalovanie, to je ale zjavne funkcne - skontrolovat hodnotu predzapalu, pripadne nastavit na cca 4,0 az 4,5 mm pred HU. Dalej rozobrat koncove tlmice vyfuku a dekarbonizovat (vypalit), ak je to nutne (podla znecistenia po rozobrati). No a naposledy mrknut na vzduchovy filter, ak je ok, tak este nastavit zmes a malo by to fachat v pohode. Ak to bude buchotat dalej, mozno je na rade klukovy hriadel - GO (to je na dlhsie) alebo sa nieco neurobilo spravne... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Geofrey (13.09.2006 19:28) |
A samozrejme nezabudni dobre mazat najvacsi pomer pri mineralnom oleji je 1:35. A to uz musi by neco lepsie ako m2t |
A este kua ma napadlo s tym buchotajucim motorom. V profile mas napisane ze je to rok vyroby ta tvoja jawa 1962. Sa mi zda ze je to prvy rok vyroby panelky. Vtedy sa zacalo s montazou 2lozisk na klukovke(neskor sa to ukazalo a opat sa pristupilo k 3loziskovemu ulozeniu) a to moze byt tiez zavada. Predchadzajuci majitel zle mazal motor alebo jazdil na zlu zmes a odislo mu lozisko. Inac keby ti praskol piestny kruzok uz by ti motor asi nefahcal. ale ja ten klepot najviac tipujem na vytahany primar. Mne motor tiez klepal som dal dolu dekel a zistil som ze z primar ma vacsie vole jak sekundar |
Priklanam sa k nazoru Kuba, co sa tyka vytahaneho primarneho retazu. Prejavuje sa to relativne suvislym tlmenym hrkotom, alebo ako by som to popisal.. Dalsi sprievodny znak je rachotive radenie prevodovych stupnov (z coho prevodovka nema radost). |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 45080 | Včera: 140589