Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chlapi |
pri klasickych karburatoroch (niekedy oznacovane ako priame) napr Jawa ti to supatko taha priamo plynove lanko |
Ok dik. |
Ja som nieco podobne dal do Lady 1600...karburatory z FJ1100,ostra vacka,zbruseny blok motora,zafrezovane piesty,ventily z Volgy a Tatry 613,vent.pruziny z BMW 5 kvalt z fiata,atd.............slapalo to perfektne.. v max 210km/h 9000ot/min.. ....na karburatoroch v podstate stacilo iba nastavit podtlaky,a hladiny pomocou plavakou..... Uz nemam fotky,skoda..... A cele sa to skoncilo na dialnici medzi BA a NR...poladovica... |
karburator:naco si zafrezovaval piesty? nwstratil si tym kompresny pomer? |
hebepmope : pocuj ale na taku srandu treba mat osemkanalovu hlavu nie? myslim ze na skodovkach je jeden saci kanal pre 2 valce ako to riesite? a zas aku to ma vyhodu od original 2x2 karburatoroch? |
DUCKLIN: Pravdu mas. Dava sa nato vsak hlava z favorita ta ma osem kanalov. Neviem ake myslis original 2X2 karburatory? Ide o to ze do zavodnych masin sa davaju karburatory WEBBER Upravené 1 krát. Naposledy upravil hebepmope (08.08.2007 21:01) |
hebepmope : a na aky motor to davas? sadla by hlava z favorita napr. na skodu 105 alebo 120? |
ducklin: No najpravdepodobnejsie cely motor z favorita. Tereticky by mohla pasovat favoritacka hlava na motor 120, na motor 130 istotne ano, pretoze posledne 130tky mali tuto hlavu. |
120tka ma rozdielny rozostup valcov ako 130 a favorit-takze teoreticky tie hlavy z favorita na 120 pasovat nebudu, ale prakticky to odskusane nemam. |
8 kanálová hlava z favorita na blok 105/120 nesadne, pokiaľ viem, tak má aj trošku inak rozmiestnené otvory pre skrutky, čo je dá sa povedať neriešiteľný problém, takže ak 8 kanálovú hlavu tak aj s blokom. Aj keď teoreticky ak by si mal preveliké šťastie, tak by sa Ti možno podarila niekde zohnať aj 8 kanálová hlava na blok 105/120, existovali také na závodné účely, ale pochybujem, že sa to bude dať normulne zohnať. Ako schodnješie by som videl komplet motor FAV/FEL už aj s 8 kanálovou hlavou a s tým sa potom pohrať. Je to určite lepší základ na "hranie", je tam pevnejšia kľuka, lepšie ojnice a najmä blok motora je spevnený daľšími výstužami oproti 105/120 resp. 100 |
a sadol by motor z favorita na prevodovku z 130? alebo tam treba nejaku prirubu |
ducklin :dáš to tam ,ale potrebuje to úpravy ,stojí to za to ,mám to spravené ,tu nájdeš čo a ako |
www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=305 |
a keby tam ostala stara hlava a dali by sa tam iba 2 karbiky? |
i to by šlo, len by bolo treba vyrobiť potrubie, ktoré spojí sací kanál 1 a 4 valca. Nevýhodou bude to, že bez ďaľších úprav bude ten prínos prinajmešom diskutabilný .... |
ducklin ...no aby sa mi pri tych 9000 nestretli piesty s ventilmy...a blok bol zbruseny az tak,ze sa stretali uz pri pretacani.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil karburator (09.08.2007 20:52) |
Tibor: dik za linky, postudujem |
karburator : a kolko si znizoval? aky si mal kompresny pomer? |
Duck: |
hoppla, mea culpa, máš pravdu, chybička se vloudila to čo som písal platí samozrejme o výfukových a nie sacích kanáloch, čiže je to mimo tému. Pri úpravách sa často používala 2 karbošová verzia a to najmä so slávnymi Weber karburátormi, DCOE45 bol tuším ten typ. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Zephyr (09.08.2007 22:53) |
a da sa este dade pozhanat? a te karbce boli 2x2 a boli na 8kanalove klavy |
Dusck: inzeraty na karbace |
kurnik chlapci nemate aj daco na slovensku? kazd lepsia stranka o takych veciach je ceska aj tie inzeraty |
ono to tie škodovky od 100 do 130 L mali hlavy odliate zo šedej liatiny , je to hlava 5 kanál (2 kanály na sanie a 3 na výfuk) je uchytená 14 šrúbami |
hebepmope: aky zavodak to stavias? musi tam byt vazne skodofkovy motor? nejaky co ma lepsi "charakter" by nebol lepsi? alebo su tie pravidla pretekov nejak obmedzene ze tam musi byt skodamotor? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 239972 | Včera: 115076