Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute. |
Nazdarek, skoro na kazdej moto je to rovnake. Podlozku pod maticou vyrovnaj, lebo je len sklepnuta na matici ako zaistovak. Zarad jednotku a pomaly ju povolis [popr. nech ti niekto sadne na moto]. Musis mat ale velku paku na kluci. Takze pevne nervy. |
to co pises ze sa ti nemaju potocit kolieska si musis davat pozor pri vymene rozvodovej retaze..pri vymene kitu mozes krutit s cim chces kolko chces. |
Tak ako pise wert + ked by ti to moc neslo povolit popros niekoho kto ma vzduchom pohanany razovy utahovak ako sa pouziva v pneuservise na kolesa. To je potom fajn robotka |
A to co pises s tymi piestami a ventilmi plati pre rozvodovu retaz a nie pre retazovy kit.. |
Motodevil> Ak to budes citat, tak trocha tomu vyrovnaniu podlozky nechapem. Nasilu by som ju odtial vypacil, ale uz ju asi nepouzijem. Tak som sa pytal, ci to nejak nejde pohodovejsie. Pravdepodobne ked sa uvolnuje s maticou tak sa hryzie do zavitu a nejde to. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 233807 | Včera: 227443