Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute,chcel by som sa opytat. Mam Yamahu xt600 (r.v.86) a mam taky dotaz na nakopavanie.Nakopavam ju na take 2 cvaknutia (rada podla predchadzajuceho majitela) -vraj tym daco otvori ci co.a niekedy mi to proste zablokuje nakopavaciu paku tak ze ju nemozem dat do spodnej polohy a musim doslova stat na pake alebo jemne naslapovat.ona sice casom povoli ale zaujimalo by ma co v tom moze byt. |
ked to budes rozoberat, hlavne si pamataj kde co bolo a davaj pozor na male suciastocky |
Mal by si pozreť , či ti funguje dekompresor . |
keby on vedel kde je horna uvrat a kde dolna a co je to piest a kde sa nachadza... |
no precistit karbec nebude az taky problem ak pojde podla rád hore, sak ten "odborník" ma tiez len dve ruki a tiež to volakedy nevedel, hlavne aby si to potom zložil jak to bolo |
poradi mi niekto preco mi babetta ide len 35 km/h a mam tam nove lamely vsetky a neviem co jej je.motor chyta pekne aj na volnobehu drzi tak neviem co tomu mozr byt |
no tak asi mate pravdu ze takto cez net sa mi to asi nepodari opravovat.chcem sa len co najviac dozvediet ako nie opravovat ale aspon drzat moto v pojazdnom stave.pocul som ze moto treba po kazdej jazde dat do "poriadku" a to tak ze umyt(co robim) ale napr olejovat a cistit retaz(cim mam cisti a cim mazat) nafta a co? Cistit vzduch.filter (cim) a raz za cas "prepucovat karburator. Neviem ci sa mam pustat do pucovania karburatora ale tie ostatne veci by som chcel dodrziavat. snad mi potom viac vydrzi. A preco ten karburator? ma dost vysoke otacky ked pridam a uberem ale casom sa daju do normalu, stale sa musim "hrat" s regulatorom otacok .tak teraz "radte" diky za komentare ku teme.Mato |
cortez250: |
Pocuj normalne ho pomalicky rozober a fot si to a odkladaj vsetky suciastky a tak opatrne, raz sa to musis naucit akeho odbornika?! take blbosti sak to neni niaky zlozity stroj, no a s toho si nic nerob ze ti to chvilu drzi otacky to ti moze aj ostat chvilu vysiet lanko a tak, |
ja ti len poradim, ked ti zablokuje paku, nestoj na nej, mozes ju zlomit. vrat ju naspät hore, nakopavaj tak ze najprv bez zapnuteho klucika a pridaneho plynu 5-6 krat prekopnes a az potom nakopavaj. alebo si niekoho zavolaj nech ti to ukaze. |
Ja som aml Yamahu XT400R.Ties to bol rocnik okolo 90.Mala malo odjazdenych.Nakopavanie asi takto:sytic,paku pomaly tlac dolu,mal by si pocut cvaknutie-to je dekopresor,potom paku daj pomaly hore a riadne do toho slapni.Ked ti to nechyti na prvy krat tak to opakuj.Vobec nepridavaj plyn,ci za studena,alebo za tepla.Plyn sa pridava na starych 250 a 350 a to bez zapnuteho kucika,aby ti sviecku zahadzala zmes..Co sa tika urzby.Vzduch filter treba cistit,lebo ked nedas motoru vzduch tak ti nepojde.V tvojej masine by mal byt fiter oplachovaci-aspon v mojej bol.Riadne som ho vydrhol v cistom benzine,vyfukal vzduchom a slo sa.Toto mozes robyt aj dva krat za sezonu,ked jazdis po prachu aj viac krat.Karburator som nikdy necistil.Ked sa starsas o fiter a nekupujes daky hnusny benzin tak s tym nemaj starosti.Ke sa v tom nevyznas tak ho viac doseres ako spravis.Ked ho rozladis tak potom jedine servis a ten si zaplatis.Jedine co mozes urobit bez obav je ze otvoris vypustny srob na plavakovych komorach[na spodku komor ] a nechas odtiest trocha benzinu{nie po motore} a tak by si mal odtial dostat bordel aj vyzrazanu vodu.Srobik dotahuj jemne,lebo ho utrhnes .Kazdych 10tisic si nechaj pozriet ventili-dolezite.Kazdych 5tisic men olej,filter.Je to velmi jednoducha masina na urzbu.Co sa tika retaze.Ked je vlemi spinava tak ju ocisti sprejom na cistenie retazi,alebo ju rozpoj a vykup ju v benzine.Po vysuseni ju daj spat a prestrekni ju sprejom na retaze.Chvilu pockaj nech to stuhne a mozes salet. Vela stastnych km.Kolko to ma najazdenych? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Garganel3 (19.07.2007 20:53) |
Garganel3 |
To s tou retazou je asi takto.Na niektorych su spojky,ale je to strasne ojedinele.Ked sa spaja O kruzkova retaz tak sa tam nalisuje ten cap-ohnivko.Takze ak tam neni spojka tak ju nerozpojis.Budes ju musiet ocistist asi tak ze si ju povolis-povolis sponovaky na kolese.Zhodis si ju z rozety a mala by byt dost dlha na to aby si ju mohol kludne poumyvat.Alebo si kup ten sprej na umyvanie,ale ja si myslim ze to je zbytocne predradzovanie..Skratka sa s tim trochu pohraj a usetris si korunky.Sprejov na mazenie je dost.Ja som pouzival Castrol.Uz neviem presne oznacenie-to by som ta zavadzal.Stoji oklo 300sk,ale ked s nim nebudes plitvat tak ti to vydrzi na celu sezonu.Oplati sa ti to kupit,ale ak pouzijes obycajny olej,tak ten sa tam neudrzi,zafrka ti cele koleso a retaz zostane sucha.Co sa tika dakeho manualu tak to ti nepomozem.Ja som to skusal sam na svojej moto.Treba trosku prozmyslat,ved aj tu motorku poskladal len clovek.Co sa tika toho srobika na plavakoveje komore,tak to je na spodku karburatora.Ty tam mas dva.Jeden ti funguje pernamentne a druhy sa ti otvara podtlakom pri otackach okolo 2500/min.Takze mas aj dve plakove komory.Riadne si ich pozri a mala by tam byt aj taka malinka rurocka ktora vychadza z kazdej plav.komory.Tade ti potece ten benzin ked povolis te srobik.Pozri si to,musis to vydiet.Skor nbez daco povolis tak nad tym pouvazuj.Treba skusit.To mas prvu moto?Trosku velka na ucenie.Hodne stastia.Prosim ta neodsrobuj celu komoru.Ten srobik je dostupny bez dakych problemov a neni ho tazke najst. |
garganel |
No nazdarek ako sa dari?Nasiel si ten vyputny srobik na tom karburatore?Dyfam ze hej.Neni to tazke.Hodne zdaru. |
hej nasiel ale mam iny problem nejde mi moto ,dam jeden dva prevod ,na trojke streli do vyfuku a skape,potom uz som ju nenastartoval,co jej moze byt,podotykam ze s karburatorom som sa este nehral a zrazu zacala haprovat |
Nazdarek.To je mi velmi luto,ze sa ti to takto kurvi.Ked ti to skapalo,nenastartoval si to ano po chvili?DSkratka nejde vobec?Mne sa toto stalo ked som mal Dr800-big.Bol som na Strpskom plese.Tam som prisiel v pohode.Dal som si kavu a ze idem domov.Nastartoval ,rozbehol som sa a za chvli ni skapala potvora jedna.Pozrel som sviecku-vyzerala v pohode len bola sucha.Dal som ju spat a nic.Potom som so povolil ten srobik na tom karburatore,ci je v plavakovich komorech benzin,nebolo tam nic.Skratka mi odyslo dopravne ceradlo co tlaci benzin do karb.Tak som ho odpojil a napojil piamo hadicku od nadrze do karb.Dosiel domov rozobral cerpadlo-ono funguje podlakovo.Pred sanim je vyvedeny vyvod s karb. a tam sa napaja hadicka z tej pumpicky.Vycistil som ju vymenil vsetky hadicky-ci podlakove ku cerpadlu a aj benzinove.Boli stare a dopraskane.A fungoval som.Musis najst zavadu.But to je elekrika,alebo palivo.Hodne stastia a napis co si zistil. |
nazdarek garganel3 |
PROSIM TA,DO TVOJEJ MOTO IDE 95.Pozri to palivo a hnet vymen ten tu 91 za 95.Ak by ti tiekol benzin z kohutika,pozri to cerpadlo.Casto sa stava ze hadice su povodne od vyroby a od vtedy ubehlo dakych pra rokov.Su skratka stare a treba ich vymenit.Alebo skus napojit priamo hadicku z nadrze do karb. a skus nastartovat.Tu cerpadlo mozes kludne ozeliet.Len by si potom musel zablendovat ten vyust z karburatora ce roby ten podtlak. |
Skús jemne klepnúť po karbíku ( plavákovej komore - to je ten deklík na spodku karburátora ) , či sa náhodou nezasekol plavák . |
cafte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 114431 | Včera: 244322