Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Dopocul som sa ze ked moto jazdi bez baterie tak sa moze znefunkcnit riadiaca jednotka::::::::::JE TO PRAVDA.dik |
podla mna to je k*k*tina...bateria podla mna nijak nevplyva na funkcnost CDI jednotky....bud to nastartujes alebo to nepojde... |
na aute sa nesmie pri chode motora odpojit baterka ...odpalis alternator......myslim ze na moto by to malo byt rovnake... |
simson14 je to somarina, niektoré motorky fachčia bez baterky v pohode, dokonca niekedy to býva tak spravené, že to nemá nič spoločné s el. obvodmi ktoré ťahá baterka. Niektoré, motocykle sú naschváľ tak konštrukčne riešené aby fungovali aj bez baterky. |
co ja viem bez baterky by masina mala ist a nemalo by sa nic pokazit a riadiaca jednotka urcite nie iba ak mozno to dobijanie zalezi ci je tam alternator alebo dinamo ci ako sa to volla jedno sa bez baterky odpali a druhe nie ale ktore to si uz epametam |
Alternátor má budenie z aku. Ak ho nemá, nedobíja. Dinamo vyrába donemoty, až sa spáli... Na jawkách bolo magneto, dali sa rozláčať aj bez aku, alebo sme štartovali plochými baterkami (3x4,5V)... |
neviem ci je to na vsetkych moto,aleee viem ze na enduro napr.xt 600,ked si jazdil bez baterie tak ti casom odisla riadiaca kocka, a motorka zacala vynechavat..atd...je to tym ze prud ktory ma ist do baterky zrejme nejde nikam -myslim dobyjanie-a preto nastane problem.asi to moc prebija alebo čo.preto je lepsie ked tam akumulator je. |
Bibo clovek sa pyta na motorky nie na kosacky........bez baterky som mal naposledy Jawu 23 Mustang.... |
simson 14......ja jazdím na simsone už 14 rokov bez batérie a bez najmenších problémov |
no. alternator moze mat budenie a potom je samo treba na start aku. ak ma vsak permanentne magnety, potom bude vyrabat elektrinu, jakonahle sa pohne. |
Pytam sa: pretoze mam problem s dt-UZ SOM VYTVORIL ASI TRI TEMY_____ a vsetci mi zacali radit ze to je riadiaca jednotka.A ked som moto kupil tak tam bateria nebola (o com som newedel) a asi az po troch tyzdnoch som na to prisiel-KED SME JU ZACALI ROZOBERAT A ZISTOVAT PRECO STRIELA Z VYFUKU,IDE DO 5000 OTACOK,A NEFUNGUJE PRIVERA. VRAJ BATERIA VYROVNAVA PRUD A KED TAM NEBOLA TAK MOHLO DOJST K PRETAZENIU- napr: k zhoretiu riadiacej jednotky. Najblizsie to popisal FOSGENMAX a TRIMER. |
ja som mal DT a jazdil som aj bez baterky! ale ked nemas baterku nebude ti fungovat privera !!!! nic ine sa nemoze stat!! preto ti nejde motorka do otacok lebo ta privera zostala v jednej polohe!! |
kxbibo spravne napisal: Niektoré, motocykle sú naschváľ tak konštrukčne riešené aby fungovali aj bez baterky. |
RS955i: Trocha teórie pre mladších nikdy nezeškodí... |
Ducho,no poucne |
Myslel som práve to, lebo takú sme mali. Chcel som len mladším (nemyslim teba) pripomenúť, na akej úrovni sme boli pred 60-timi rokmi, keď už vtedy sme dokázali vyrábať moto bez akumulátora. Väčšina čo uznáva japoncov, kritizuje čínu za to, že robí po pár rokoch to isté a pohŕda JAWAmi. Kde boli vtedy, asi takto jazdili: |
Ducho,naozaj to bola J250typ559/o6,lebo to je naozaj zriedkavost ,a tam bol pouzity alternator a usmernovac Motocykle CZ pouzivali masovo magneta napr CZ125C.Jawy takto komunisti skurvili zavedenim ''jednotnej rady JAWA-CZ''r1954 |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 245468 | Včera: 138515