Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar ma niekto skusenosti z californianom?? jak sa na tom jazdi?? a citit tych 22 Ps?? Vopred dik |
radsej 638 ta ide jak strela califi zevraj boli priskrtene |
JuraRacing-no neviem ale racej califu nez 638.......klasika je klasika |
a sila je sila a ked ta sila ma este aj modru metalizu a zadymene blinkre a zadne svetlo tak to uz nema hocikdo |
jazdil som na takej-urcite je lepsia ako ine jawky. bola blokovana tak ze z nich vyberali 5-ku.ale to sa dalo lahko zohnat,takze nahanacky s policajtmi boli skoro na dennom poriadku. |
Truba si normálny? Čo to trepeš za nezmysly? Keď nevieš o čo ide tak sa nehrň do takých debát. Keby si poznal Jawácku prevodovku tak takú blbosť nevypotíš. Keď Ti nejaký debil takéto drýsty nahustil, tak mu nakop do zadku. Iba popletieš ľudí, čo sa s tým nestretli. |
No tak mala 5-tku alebo ne tak teraz ako to je??? |
inak su to perfektne stroje"jawa je jawa+starostlivost:D"..a nemyslim ze boli skrtene,aj ked tak clona je to najmenej co sa da odstranit...ja by som skor calif. ma liatinove valce-klasika a jednoduchost |
Strýko mi robil v automobilových opravovniach ministerstva vnútra. Policajti vtedy mali dva typy mašín: 175/487 a 350/634. Veľakrát som bol v sklade ND a NIKDY som tam nevidel a nepočul o 5 rychlostnej prevodovke na policajnú verziu.... čím nechcem tvrdiť, že to jawa ako prototyp neskúšala, ale určite to nebolo v sériovej výrobe a určite to nemali v rukách policajti .... |
BAHO,KEBY SOM NEBYVAL 400 KM OD SVOJHO POVODNEHO BYDLISKA,TAK BY SOM TI PRINIESOL KOMPLET ROZOBRATY MOTOR (Z BYVALEJ POLICAJNEJ 350) A 5 RYCHLOSTNY. Upravené 1 krát. Naposledy upravil TRUBA (28.12.2006 9:39) |
Tesne po revolucii sa dali lacno odkupit Jawky 350/634 od ministerstva vnutra. Mal som jednu taku. Mala 4 rychlosti ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kappo (27.12.2006 23:14) |
califa je super stroj, bol to nadštandart, bola dokonala , kamoš ju ma ako novu, jedine čo tam trebalo urobiť , dať tam cele magneto od vape za päťku a dokonali stroj. |
tiez som vsade nasiel 4 rychlosti |
Truba: nemusis nic nosit, v dnešnej dobe stačí málo: zober foťák alebo mobil, odfoť mi ten motor |
No takze su dobre ohlasi na kalifu...teda nieco poriesim...idem kuknut nejaku inzerciu.... |
Viem ze niektore stare jawy mali oddelene mazanie. Neboli to prave Kalifornie? Kto ma prehlad? |
ano kalifornie mali oddelene mazanie. ale da sa kupit aj na ostatne. z apriplatok to mali aj 640. Upravené 1 krát. Naposledy upravil MacoLM (29.12.2006 23:33) |
veru... calif to bolo nieco extra... hlavne mal calif specificky zvuk... Ak by bola moznost, ja by som califa bral... Nie kvoli vykonu, rychlosti, oilmasteru, a co ja viem kvoli comu... bral by som ho kvoli tomu ze je to calif... Legenda... |
zas podla mna ma calif spolahlivejsi motor ako 638 cky.ten vykon tam nebadat, Upravené 1 krát. Naposledy upravil futu (30.12.2006 10:52) |
BAHO-KEBY SI POZORNE CITAL,TAK BY SI SA DOCITAL ZE "KEBY SOM NEBYVAL 400 KM OD SVOJHO POVODNEHO BYDLISKA",TO ZNAMENA ZE BYVAM 400 KM OD SVOJHO POVODNEHO BYDLISKA,KDE SA NACHADZA AJ ROZOBRATY MOTOR-TEDA UZ TO NEVIEM URCITE-NEBOL SOM TAM PAR ROKOV. |
No ako tak citam na na kalifu su iba dobre ohlasi...tak asi dam nejaku dokopy... |
Ale aj ked ju kupis tak tam 5-ku nenajdes ,viem to lebo som mal 2 Califky |
Jawa 350/360,362 su to najlepsie 2taktne nesutazne stroje co kedy Jawa vyrobila. |
Podľa mňa to boli najkrajšie Jawky, čo boli kedy sériovo vyrábané. Ja som síce anno mal Bizóna (design Tatoušek a tiež sa moc zladenejších mašín odvtedy nezrodilo) - ale som závidel kamošovi Californiu. Nielen preto, že kočky na to viac leteli. jednoducho na tú dobu to bolo vyslovene "antikomunistické" tvarom, zvukom, názvom a vôbec...Občas sme si to vymenili. Jazdné vlastnosti ale sú na dnešné pomery katastrofálne, jednoduchý rám (malá tuhosť hlavy riadenia) a hlavne primitívne uloženie čapu zadnej kyvky (tzv. úzke uloženie) zapríčinili parádne vlnenie už trošku vybehanej mašiny. Výkon preto moc ani nezvyšujte, ak silnejšie pridáte tak vám to skriví uloženie kyvky (no, trošku preháňam... Ale stroj to je prekrásny, doporučujem citlivý veteránsky prístup k opravám, nie je ich už veľa nedok.rvených... Videl som už aj motor Calif Oilmaster v malotraktore. Čo dodať ? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 236106 | Včera: 237183