Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim , kolko podla vas moze vydrzat liaty piest v aprilii tuareg 125 , toci okolo 10-11 tis otacok , vjem ze zalezi aj od stylu jazdenia , ale keby som na to daval bacha ?? dik |
Velmi malo nechcem tut repat blbosti ale pri poriadnom jazdeni 2 tyzdne |
to by aj mna zaujimalo.ja si chcem dat zrobit vybrus tiez na apriliu ale z trubina... skuste poradit.sa mi nezda zeby len dva tyzdne vydrzal |
felesiga-Ja to na isto neviem mne sa len tak zda,ale necakaj ze to bude drzat Upravené 1 krát. Naposledy upravil Peto24 (07.06.2007 21:57) |
ak chcete aby motorka daco vydrzala ,tak len origos piest..neviem co spekulujete,piest na 125ku stoji okolo3500sk..vy to chcete nahradit dakym odlievanym svinstvom?usetrite okolo 1000sk,samozrejme ze orig.piest ma neporovnatelne dlhsiu zivotnost!!!!tie odlievance su urcite neni vhodne do vysokootackovych strojov.odlievane piesty su navise tazke,co sa samozrejme odzrkadli na zivotnosti ojnice a lozisk.mechanici co montuju toto svinstvo, radi namotavaju a rozpravaju hystorky,ze to pouzivaju aj zavodnici.. |
Nooo mne vydrzal asi 7 mesiacov potom sa rosipal. |
otazka by mohla zniet aj takto-vies ktore firmy vyrabaju liate piesty? odpoved-asi vsetky. cize kludne kup liaty piest. |
barlac ma pravdu.podla mna liate piesty-onicom Upravené 1 krát. Naposledy upravil soson (08.06.2007 0:09) |
snáď si niekto nemyslí , ža originál v aprílii je kovaný? alebo v japonských dvojtaktných krosových mašinách? |
Len bacha na nekvalitný nikasil lebo potom sa môže stať že vložka bude jediné riešenie. |
karol-sak hej no hej,ale tak aspon skoro vsetky. |
tommyk9:uz to tu niekto povedal:ked chces moto predat,riskni,chvilu vydrzi a usetris.ked sa chces na moto vozit NERISKUJ.ale je to tvoja vec ja osobne by som neriskol |
chvíľu je napríklad CR 500 od mája 2002 doteraz.......... |
ale karol ta honda ma nizsie otacky , zalezi aj od toho ci nie ? |
ak sa na tej cr 500 nejazdi ,tak ten piest vydrzi aj do 2020.. tommyk ..ako som uz spomenul,zisti si kolko stoji orig.piest a poto to pochopis..wiseco ma kovane a stoja okolo 3500sk..ja mam osobnu skusenost a mozem ti poradit ,ze usetris kopec nervov a penazi ,ak tam das normalny piest..ja to mam vyskusane a viem o com tocim..ked si porovnas ten piest s originalom tak to pochopis aj na pohlad..ja ich tu mam popridieranych niekolko kusov,mozem ti to poslat ako to vypada..stale sa na to niekto stazuje.. |
soson...skade si prisiel ze som hovoril o vlozke??? len som sa opytal ci odliaty nieco vydrzi to je vsetko a s nikasilom na slovensku je do dost biedne a zivotnost zdaleka nieje taka a ko u vlozky si ja myslim |
felesiga:neviem mozno mam problemy s citanim ale v piatom prispevku si sa pytal. |
Aj ja mám v regáli niekoľko dosť popridieraných a poprepalovaných ,poodtavovaných originálov a znamená to , že sú nekvalitné? |
Bavím sa na tejto téme... to si niekto myslí, že originál piesty padajú z neba alebo čo? tiež ich musel niekto odliať a opracovať.. Myslím, že keď si dá niekto do mašiny nový piest, či už odlievaný na zákazku alebo originál, a chová sa k motorke ako prasa, ani jeden nemá šancu vydržať. A keď sa moto po naštartovaní dá čas na premazanie a zahriatie, používa sa kvalitný olej,je správne nastavená, nechá sa vychladnúť, nevidím dôvod kratšej životnosti. |
bahno..tebe za to niekto plati,ze tu zavadzas neskusenych motorkarov?mal si v ruke,alebo si videl odlievance zo ziaru?skus zaskriabnut do toho odlievanca zo ziaru a bude ti jasne ,ze to normalny material nieje.jeto kus ,,hovna,,a ked sme pri tom odlievani a opracovani,presne tam je problem.. |
co premyslas nesetri daj tam kovany... Upravené 1 krát. Naposledy upravil figus (10.06.2007 12:04) |
Barlac: skúsim po poriadku. za prvé, nauč sa buď čítať, alebo písať, zjavne s tým máš problémy pri písaní nicku niekoho iného. za druhé, bavíme sa , alebo aspoň na začiatku diskusie sme sa bavili o odlievanom pieste z Lučenca, a s tými mám skúsenosti, a zatiaľ len dobré - osobne som ich objednal a namontoval do viacerých motoriek, ktoré s nimi bez problémov frčia. Do piestov neškriabem, keď neverím výrobcovi/dodávateľovi, tak si od neho piest jednoducho neobjednám. Súhlasím s tým, že veľmi dôležité je správne odliať zo správneho materiálu a takisto správne opracovať. Ale v Lučenci to nerobia prvý deň, opakujem, ja s nimi problémy nemám, takže asi to robia dobre. Netvrdím, že piesty wiseco alebo vertex sú zlé, určite je za cenou kvalita, ale ak chce chalan motorku na hobby jazdenie a nemá peniaze nazvyš, nie je zlá voľba dať si piest odliať. a ako som písal vyššie, nie je problém odpáliť akýkoľvek piest.... |
barlac - dal si si spraviť chemický rozbor , alebo mechanické skúšky materiálu ? silne pochybujem , pretože jeden chemický rozbor stojí 450Sk. Mám pocit , že Tvoje vedomosti končia pri škrabnutí... |
ja mám od Karola odlievaný piest už rok a nebyť problémov s elektrikou,tak moto jazdí ďalej.a to som mal na nej rozštelovanú aj zmes,čiže raz dávalo veľa benzínu a raz zasa bola chudobnejšia zmes a naštastie ten piest drží stále.moto je Ktm GS 250 a točí okolo tých 8300. a myslíte,že tá aprília bude nejaký cumeľ,že potrebuje unikátny kovaný piest? |
chlapci dnes som to poslal do lucenca , takze uvidime aka bude kvalita, aspon vyzorovo uvidim a za aku dobu to spravia napisem ked to bude spravene |
baho..takto to je spravne prepac za ten nick.pises ,ze mas skusenosti s piestmi z lucenca.najskor myslis tie od pana bartku,dava ich robit do madarska.tie mam odskusane rovnako,ale porovnavat ich s wisecom,vertexom je troska odvaha.stoja okolo 2500sk ak sa nemylim..ak ich porovnam s piestmi zo ziaru tak mas trochu pravdu su lepsie,ako na pohlad, tak aj v skutocnosti,ale ich zivotnost a kvalita sa neda porovnat so znackou,ktoru kupis za 3500sk..keby ano, tak ich pouziva kazdy motocrosak..karol..naco chemicky rozbor ?mne staci ozaj len zaskrabnut,ale to ty vies velmi dobre.hod foto toho ospevovaneho piesta a kazdy kto ma trosku lepsi zrak, zbada o com tocim..soson..ty tie piesty poznas ,nazyvaju ich aj tak, ako si spomenul.. |
Barlac: tak sa mi to páči, máš odpustené. Ja ich objednávam z ce-by, kde ich robia, neviem. Ohladne porovnania s wisecom - nemyslel som priame porovnanie, uz len preto, ze wiseco je kované. ale ako som písal, človeku, ktorý vie, čo má v motore, nešetrí na mazive a nepozná len jednu polohu plynu hneď po naštartovaní, vydrží aj obyčajný odlievaný piest dlho. a ušetrených povedzme 1500 sk máš pri hobby jazdení na benzín na dosť dlhú dobu. Samo, že mať ostrý motokros, tak nad niečím takým sa ani nezamýšľam, každý motor má dostať, čo mu patrí, podľa spôsobu využitia. Ani do M3 nebudeš lievať M6AD..... Zober si ale aj to, čo má robiť človek, ktorý má doma nejakú raritku, či už skútra alebo starší naháč, kde má vziať piest? Konkrétny príklad: kawasaki mach II, vzduchom chladený radový trojvalcový dvojtakt, rok okolo 75 - 80, kde okrem japonska zoženieš náhradné diely? a o cene sa asi ani baviť nemusíme.... Len poštovné by stálo viac ako piesty z lučenca... |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
Barlac: vies asi o strojarine tolko jak ja o zehleni.. |
Karol, majú odliatky aj na apriliu tuareg 125, alebo sa použije najbližší podobný? |
Na aprilku sa robí veľa piestov - zo 125-tiek asi najviac spolu s DT-čkou a odliatky mám presne podľa originálu. Ale ak je požiadavka na ľahší piest , tak mám aj odliatky podľa TM-ky - rovnaké miery , len nemá výstužné rebrá. = asi 20gramov dole. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47891 | Včera: 163877