Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj, chcem sa spytat ludi co maju alebo mali drag star... a riesili nejako vyfuky. Teda na ich riesenia atd.... Ja by som chcel len mierne silny zvuk... nic ostre... za reakcie dakujem |
Moj brat kupil Drag Star 650 s uz namontovanym sebring vyfukom a ma presne taky zvuk ako hladas Aspon vies aku znacku |
ja som z lenocha vybral vsetko co bolo vnutri , zvuk to ma taky skor hlbsi, dunivy, ci je moc hlasný alebo nie, musel by si to počuť Upravené 1 krát. Naposledy upravil andy78 (04.06.2007 16:15) |
Tu ide hlavne o to ze ci po dlhsej ceste nie si od tych vyfukov ohucany...to by som fakt nechcel....aby mi po jazde este hodinu dunelo v usiach |
s karburatormi som nerobil nic, nebolo treba, az ked som nahodil hypercharger, vymenil som trisky, ktore boli dodane spolu s hyperom , |
no hosi, z toho dragstara musite byt uhucani po nejakej dlhsej ceste aj s origos alebo origos prevrtanymi vyfukmi.... |
tak uplne origos........su tiche ...trochu hlucnejsie od pokazenej chladnicky.... |
ja som kupil antikorove trubky a tie som tam dal zvuk super ked som prešiel okolo aut z alarmom tak sa spustili |
Ja som namontoval BUYAKY a som spokojný. Výhoda - colné zátky. |
bohuzial vacsina vyfukov u nas predavanych nema homologizaciu. Ja som kupil teraz Drag Star 650 a ma koncovky po obvode cierne co znamena ze su prepalene. Pocul som ze mi to moze sposobovat prehrievanie motora atd... Chyba tam aj regulator tlaku, resp vobec tam nebol, co je asi dost chyba. Original vyfuky som k tomu dostal, nenamnontovane. Tie ten regulator maju. Ked pozeram tak vyfukove systemy Buyak na Drag star 650 vyjdu 500€ co je celkom dost na to ze nie su homologizovane... Upravené 1 krát. Naposledy upravil YossarianPN (17.05.2012 19:45) |
bohuzial nechavam si ich do rezervy, ked mi odidu tie prepalene koncovky. aky to bude mat zvuk netusim ale lepsie si to ponechat pre istotu |
ja som kupil BSM Hurricane (maju E4 a homologizaciu) s nemeckym TUVckom... zvuk parada, normy splnam, nemodreju, akurat stoja 700 €... ked to vsak porovnas s Buyakom, tak ten rozdiel oproti kludu na zapadnych cestach je zanedbatelny... originaly su na 650tke na hovno, lebo ten motor je slaby a vobec to nema zvuk ako CCC... |
no ja som pocul nieco o tom ze od buduceho roka by mali fungovat normy a kontroly aj u nas. Neviem co je na tom pravdy. Avsak si myslim ze s nehomologizovanym vyfukom by si nemal vobec vyliezt ani na ulicu nakolko sa tam pise ze nie je urceny na jazdu po cestnych komunikaciach vramci EU... Samozrejme radsej si kupit homologizovany, clovek nema problem. Zvlast ked tam nie je taky velky rozdiel |
YossarianPN co by vsetko malo fungovat a jak by to malo byt je jedna vec a realita je druha.... A ja sa opytam takto ....zapisuje vam niekto tie vyfuky do technicaku? a videli ste uz niekoho merat hlucnost? Sak u nas mozes polisov s prehladom poslat do riti aj ked rusis nocny klud o jednej rano. A ked sme uz pri original vyfukoch ja mam draga 1100 a motor neni az taky slaby a zvuk to ma jak nasrata babeta takze jednoznacne originaly odlozit do pekne niekam do skrine pre pripad ze by si hcel niekam vyrazit za hranice . |
kolumbia ,,, pred časom tu ktosi radil na ladené výfuky,,,ibalgin,,tuším,,,je naozaj dobrí,,vraj vobec nie si ohučaný,,je dobre rozpustný vo vode,, takže pri každom sprchovaní sa lahko vyplaví z uší,,,, ahááá,,, ten ibalgin,,radili zastrčit do uší nie použit vnutorne ,,, len pre informáciu |
No zakon hovori o tom ze vsetky sucasti musia byt homologizovane, schvalene. De fakto to je asi inak na cestach, no de iure je to tak napisane. Do technicaku ti sice nikto vyfuky nepise, rovnako tak ako svetlo alebo podobne. To ale neznamena ze si mozem dat dopredu zelene svetlo, len preto ze to nemam v technicaku. Vyfuk by mal mat oznacenie o homologizacii. Viem ze skoro vsetci choppraci maju tieto vyfuky bez homologizacie, alebo maju tlmice ktore sa daju vypnut/zapnut. Len som sa chcel v mojej reakcii spytat ako to je. Lebo som nepocul ze by ti policajt robil obhliadku motocykla (v SR) a pozeral ti ci to ma CE alebo ine znacky vyryte na vyfukoch. Je fakt ze ja som kupil drag star 650 ktory ma dve rury, doslova rury, ktore nemaju homologizaciu. Su nakonci trochu zahnute, no nemaju ani regulator vyfukovych plynov (ta spojovacia trubka medzi hornym a spodnym vyfukom) co vraj moze sposobit prehrievanie motora a podobne. Nie som v tomto zbehly preto som sa len pytal. |
v jednej téme čo som tu onehdy založil som sa dotazoval na meranie hlučnosti,,zatial fungujúce len v zahraničí,,, možeš si to nájst a pozret,,, chodievam do zahraničia a preto som si na svoje nehomologizované výfuky spravil dbkilery je to najjednoduchšie riešenie/ aj ked chronicky ich zabúdam tam dat,,mal som to len jeden krát,,,a fungujú/,,,aj ked ma zatial nikdy a nik nezastavil za účelom merania hlučnosti alebo kontroly homologizácie výfuku u nás na sk,,,o kontrolách v zahraničí sa z 99% len počulo,,, tuším nikoho z tých čo sem prispeli,, nik osobne kontrolovaný nebol,,,, montovat naspet orginál výfuky je velmi nepraktické ked sa veziete a niekto poblýž rakuska navrhne ,,,skočme do Hainburgu na caffé ,,ale db killer,,ten je tam za minutku,,,,, takže asi tolko k yýfukom nech už sú hocjaké |
No pekne Takze colnici boli nadseni:D som rad ze to je vysvetlene Takze ten DBkiller to dokaze spravit? totiz ja som mal hrozne zly pocit ked som siel v noci po meste - nie len tak, ale vracali sme sa z vyletu a bolo uz dost hodin. Motorka bola fakt hlucna v bytovych zastavbach :D Takze s tym nemozem mat problem. Len zakon hovori ze vsetky sucasti motocykla maju byt homologizovane. Takze ak mam vyfuky nehomologizovane, mal by som mat problem. Ocividne prax ukazuje nieco ine. Zatial je vsetko v pohode I ked pri prihlasovani u policajtov boli obavy z nastartovania aby nezhabali aj rodny list ked tam policajt pobehoval okolo motorky :D |
www.ebay.it/itm/2-MARMITTA-SCARICO-TERMINALE-LEOVINCE-S... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 166842 | Včera: 179564