Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
vie mi niekto po lopatisticky vysvetlit aky je rozdiel v normalnom brzovom kotuci a v plavajucom??? kupil som plavajuci a teraz sa mi zda, ze vo vyssich rychlostiach to nejak hrkoce. |
rozdiel je v sposobe uchytenie, mozes mat plavajuci kotuc a napevno strmene, alebo plavajuce strmene a napevno kotuc. Plavajuci znamena, ze jeho uchytenie ma jemnu volu pohybu do stran. Pri mojich skromnych technickych znalostiach odhadujem, ze pokial ti tam pasuje, tak tam mas taky, ako ma byt. |
trosku mi to hrkoce, ako nie je to nic vazne, len ma to tak zaujimalo, a je pravda, ze ked som ho kupoval, tak sa s nim nedalo hybat, ale teraz po par stovkach km sa trosku hybe, tak 1mm ma volu. a myslim, ze mam plavajuci kotuc a napevno strmene. |
ten hrkot je bezny,akurat nechapem ako sa moze zvacsovat pri vyssej rychlosti.A trochu nerozumiem preco si vymenil pevny kotuc za plavajuci,pretoze tie byvaju radovo tensie a tym lahsie a skor sa prehriatim deformuju.Preto musia byt ulozene z volou aby nedochadalo k ich zablokovaniu pri prehriati. |
lebo stary som mal zbruseny, a v predajni mi povedal, ze ten plavajuci je lepsi, tak dufam, ze ma neojebabral. to by som bol doost nasrany |
lepsi je to nepochybne...Ale ak si mal pevny,predpokladam ze mas plavajuci strmen. A ak si zmenil kotuc a strmen zostal----tak tu kombinaciu si neviem predstavit |
no neva, dnes mam ist za jednym mechanikom, co mi ma kuknut na ventily, ci nie su rozhasene, tak sa ho na to popytam, ze co a ako. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 945 | Včera: 158580