Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcem to zmeniť aby to malo lepší záťah od spodu nech nemusím furt šaltrovať veď aj tak ta maximálka je zbytočne veľká, len riešim o koľko zubov by bolo optimum aby som to nemusel rozbiehať z dvojky |
Ja som mal na DR-ku 16 zubov v predu a 45 zubov vzadu. Do predu som dal 14-zubovy pastorok a teraz to taha jak svina. Pohnem sa v pohode aj na dvojke (trojku som este neskusal Upravené 2 krát. Naposledy upravil Dano98 (30.05.2007 14:01) |
len keď zmením pastorok čo to nebude chytať o "gumihalter" idem meniť celý reťazový kit tak mi je v podstate zajedno či v predu menšie alebo vzadu väčšie, len aby to dobre ťahalo. a ten výpočet to výjde čo tých 5,6? |
crossbiker: |
Cross...: Gumihalter (ako je jasné z názvu - zastavovač gumy), je niečo iné. |
gumihalter moze byt teda aj je na 100% gumeny drziak Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomzuzu (30.05.2007 16:29) |
Skús zmenu o jeden zub menej vpredu, malo by to byť ako zvýšiť o tri zuby vzadu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (30.05.2007 16:39) |
aha, ospravedlnujem sa a tu poznamocku ze: |
Crossbiker: |
45:14=3,214 Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (31.05.2007 11:26) |
Dano98 jj dík |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 120171 | Včera: 173813