Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chcem to zmeniť aby to malo lepší záťah od spodu nech nemusím furt šaltrovať veď aj tak ta maximálka je zbytočne veľká, len riešim o koľko zubov by bolo optimum aby som to nemusel rozbiehať z dvojky štyri zuby naviac je moc? |
Ja som mal na DR-ku 16 zubov v predu a 45 zubov vzadu. Do predu som dal 14-zubovy pastorok a teraz to taha jak svina. Pohnem sa v pohode aj na dvojke (trojku som este neskusal ). Zalezi co chces menit ci pastorok alebo rozetu. 16 zubovy pastorok ma vysiel na 329SK. 49 zubova rozeta by bola asi za 700-800SK a ucinok by bol rovnaky. Upravené 2 krát. Naposledy upravil Dano98 (30.05.2007 14:01) |
len keď zmením pastorok čo to nebude chytať o "gumihalter" idem meniť celý reťazový kit tak mi je v podstate zajedno či v predu menšie alebo vzadu väčšie, len aby to dobre ťahalo. a ten výpočet to výjde čo tých 5,6? |
crossbiker: |
Cross...: Gumihalter (ako je jasné z názvu - zastavovač gumy), je niečo iné. |
gumihalter moze byt teda aj je na 100% gumeny drziak Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tomzuzu (30.05.2007 16:29) |
Skús zmenu o jeden zub menej vpredu, malo by to byť ako zvýšiť o tri zuby vzadu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (30.05.2007 16:39) |
aha, ospravedlnujem sa a tu poznamocku ze: |
Crossbiker: |
45:14=3,214 Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (31.05.2007 11:26) |
Dano98 jj dík už chápem vieš mám pomalý hardisk |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 70154 | Včera: 223633