Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
čo sa stane ked jednoducho spojím na tejto huske tie dva zvody do jedného hned za motorom a nechám tam len ten lavý, ako a čo to ovplyvní, mne sa to vôbec nepáči tie dva a zdá sa mi to do lesa dosť neohrabané, už ste to niekto robili, alebo čo iné mám s tým spraviť? |
Robí sa to bežne ale nieje vhodné nechať origoš enduro výfuk lebo má prepážku, treba ho vykuchať, urobiť ako závodný výfuk vo vnútri.Ja to mám tak urobené. Jazida tak Husky s tým bežne je to paľba. |
marekom: To sa Ti ako moze nepacit tie dva vyfuky??? Ved to je tej motorke najkrajsie!!!!A aky to ma suvis s obratnostou???? |
faust nemôže sa každému páčiť to čo tebe, pre mna je to na moto do lesa skarede, jak keby tam idem na nejakom 200kilovom cestnom endure, dalej je to zbytočná nadváha- dosť podstatné, a skaredá zvuková kulisa na offroad motocykel, asi tolko |
aj mne sa tie vyfuky pacia ale chcapem ta ze chces jeden ale prirovnanie ze jak keby tam ides na 200kg endure je pekna kravina ak ten vyfuk vazi 1-2 kg navise tak to fakt nepocitis myslim ze ti ide len o vyzor a pocit ze je len na jednej strane |
jasné že som nemyslel že tie výfuky vážia päťdesiat kilov, ale robí to taký dojem pri pohlade na moto, ale zo 5kilov môže vážiť aj s tým zvodom a 5kilov je dosť. |
Ak len tie dva zvody zvedies do jedneho povodneho tlmica, je vysoko pravdepodobne ze si zhorsis vykonovu krivku pri vyssich otackach, sa ti zhorsi vyplach, kedze s titulu mensieho prierezu v potrubi sa zvysi rychlost teda aj straty a celkovo sa ti zhorsi prudenie a narastie ti odpor vyfukoveho potrubia. Preto treba tak ako to uviedol Kxbibo prisposobit vyfuk novym podmienkam, teda uplne laicky napisane treba priblizne zdvojnasobit prierezy, pozor nie priemery vyf. potrubia. Na presne naladenie dlzky a prierezov potrubia mame motorove brzdy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 155660 | Včera: 173048