Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ave.Som skor tulavy motorkar ,mototurista atd.Nezalezy mi na rychlosti a tak. Hlavne aby bola moto 100% spolahliva ,nenechala ma niekde v tramtarii,a samozrejme spotreba.Rozmyslam o Aprilia Tuareg,Honda Transalp,BMW650,Alebo akekolvek cestne enduro. Stare okolo 10rokov max, a cena 80 000 az 100 000 max.Ale nechcem nic kupovat naslepo.Prosim poradte mi.Kto ma skusenosti alebo ma ci mal CE. BMW je vraj kvalitne ale su ND,A Tuareg je lacny avsak nieje kazovy??? Mam MZ251etz a viac opravujem ako jazdim.Uz to nechcem dalej zazivat.Zato kupojem nove moto. |
Hovoríš, že ti nezáleží na rýchlosti a chcel by si spoľahlivú motorku? No možno taká výkonná ako BMW alebo Transalp nie je, ale na jazdenie kľukatými cestičkami po krajinkách, myslím ako stvorená by ti možno mohla byť nie až 10 ročná, ale tak 5-7 ročná motorka zo celkom pekným dizajnom od talianov. Čo je celkom pekná motorka. Hovorím o Cagive Canyon 500. Ich cena sa pohybuje okolo 100 000 korún a čo sa týka spoľahlivosti, sa dá na ňu spoľahnúť a ako každá motorka má síce menšie muchy, ale dajú sa vychytať. A čo sa týka motora je celkom jednoduchý, takže jeho údržba a opravy nie sú náročné ani na čas ani na peniaze. Myslím, že keby si presadol na takúto motorku z MZ, tak by si bol spokojný aj s výkonom aj s potrebou, ktorá by bola skoro taká istá myslím ako u MZ. Je to motocykel buť pre začínajúcich motorkárov alebo pre nenáročných jazdcov, ktorým nejde o výkon a rýchlosť, ale skôr o to, aby mohli sledovať krajinu z celkom pohodlného cestného endura. |
žeby Suzuki DR 650 RS? alebo tú Transalp tiež dobrý stroj. Taliana neviem akosi nedvôvera kôli servisu, súčiastkam a kvalite. Japonským strojom nič nepokazíš tam bych sa zameral. |
tiez by som ti poradil toho caniona dobra pekna motorka alebo BMW ale nevie m ci zozenies nieso do 100tis co sa tyka bavorakov transalp je tiez dobry stroj |
v strom, transalp Upravené 2 krát. Naposledy upravil raptor (27.05.2007 9:20) |
Zdar, |
Ak spominas Tuarega , toho asi 10 rocneho nezozenies. Uz sa nevyraba myslim od 91 alebo 92. Aprilia odvtedy vyraba Pegaso. Inak motor na BMW 650 gs a Pegase su takmer totozne Rotaxy. |
Ked nove,tak V-Strom , alebo Transalp (vhodny leasing or úver). |
Ahojte.Diky vam vsem za radu!Dost ste mi pomohli. Zaujala ma suzuki freewind ale este stale mi vrta hlavou cenovo dost dostupne KLE 500 alebo Aprilia Pegaso.Ps.Je aprilia kvalitne moto?Nebyvaju snou problemi??? Taktiez som pocul ze KLE 500 dost zere a vykon nic moc. Je to pravda? Inak Bavoraky som vydel za 90tis. v cechach 96ky rocniky.To su predchodcovia GS .Ale bojim sa ze sa to zacne kazit a na bmw su ND asi dost drahe . |
S Pegaskom som spokojny. Hlavny rozdiel KLE a Pegaso je ze KLE je 2-valec. Mas krajsi zatah bez trhania v spodnych otackach, ale zas motor je tazsi. Jednovalec musi drzat tych svojich 3000, aby siel hladko. Co sa tyka motora je Pegaso totzne s BMW - Rotaxy motory. Take kludne jazdenie okolo 90 - 100km/h je prijemnym potesenim v krasny slnecny vikend. Upravené 2 krát. Naposledy upravil teRor (27.05.2007 16:56) |
canyon je fajna celkom zabavna motorka, uzijes si. ale mal som canyona 600vku (starsi rocnik 96) a uz by som cagivu nechcel. kvalita a design motora sa s japoncom neda porovnavat. |
bol som 1 rok vlastnikom prveho Canyona 500 v CZ/SK, presne toho ktory bol v mototestoch, kupil som ho od importera s nejakymi 1500 km na tacho. V bielo cervenej kombinacii Lucky Strike. Moto na pohlad velmi atraktivna, ale: Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (24.07.2007 10:59) |
Adrian z tých jazdeniek by som išiel do Freewinda. Je to spoľahlivý stroj. |
cca 10 rokov?? 100,000,-?? Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (24.07.2007 17:51) |
No co uz tam naspekulujes ked chces nieco kvalitne, nekazove - jedine Transalp |
no neviem, kúpiť endurko 10 rokov staré, také aby ťa nikde nenechalo a bolo 100% spoľahlivé? |
ak chodis sam a nie si extremne vysoky /190 a viac/ tak ideal je vzduchac jednovalec najlepsie dominator,slr 650 co ma tiez motor z dominatora,XT 600,dobra dostupnost dielov aj pouzitych ak ju dakde roztrieskas a tiez spolahlivost rokmi overena,ak budes chodit vo dvojici alebo dialnice a vyjazdy nad 400 km denne tak dvojvalec.asi najlepsie transalpa afriku a supertenere ale v cene do 100 skor len yamaha super tenere sa da obstarat v dost solidnom stave.ja predavam slr 650 honda za 77 tisic,plus dohoda,foto je v sekcii predaj. |
chlapi neviem ci to je este aktualne ohladom na Adrian-a, no ja som riesil podobne pred dvoma mesiacmi. viac menej som bol od zaciatku rozhodnuty pre bavoraka a ked uz endurko tak dakar. je sice 2003 ale v porovnani so sucasnou cenou noveho som usetril polovicu (aj tak su dost drahe). zatial spokojnost. uz som na nom naflakal cez 2500km a ziadny problem. no urcite si treba dat pozor od koho kupujes (myslim jazdene). najlepsie rovno bmw centrum napr. mnichov. mas to aj s komplet servisom a zarukou na 1 rok. a neslo im len o to ako z teba vymackat prachy, vedia aj uprimne poradit. co sme dost ocenili, bo sme tam boli kupovat dvaja zaciatocnici. |
ja by som ti kludne odporucil bealovho (predtym svajciarovho) biga |
K tej Cagive Canyon 500 |
branoohc no jasne lenze canon ma stary motor suzuki a podvozok tusim mv augusta podla technicaku co som videl |
Idem kúpiť novú XT 660R. Starú mi ukradli a zrejme sa už nenájde. Zlodejov majú aj som ich tu kdesi zverejnil ale neviem ako je možné, že z nich nevedia dostať kde sa podel tovar z krádeže. ale to nie je podstatné. Nechcem khaki a modrá vraj nie je nikde skladom. |
Raptor, k tej Cagive motor je vyrabany v Taliansku vo Varese, ci bola predloha Suzuki to neviem, kostra sa taktiez robila v I vo Varese, to ze si tam nasiel (v technicaku) MV Agusta, je normalne, kedze ten koncern sa vola MVAgusta a patri pod nu Moto morini, Cagiva do minuleho tyzdna aj Husqvarna. Pre teba je to mozno male ale pre niekoho tak akurat. Su dve verzie 25kW a 29kW. Oproti vacsim jednovalcom ju treba viac drzat v obratkach (objemovy handicap), potom je rovnocenna s ostatnymi jednovalmi vzduchacmi. Je to idealna motka pre zaciatocnika, alebo pre "krajinkara", alebo pre "krajsie polovicky" ludstva Upravené 1 krát. Naposledy upravil BranoOHC (28.07.2007 22:23) |
freewind spytaj sa cloveka menom kanko00 on ma tu moto a povie ti ci je snou spokojny a povedz mu ze som ti ho odporucil ja |
Z vlastnej susenosti a z dlhorocnej skusenosti mojich priatelov co nalietaju na nom rocne aj 10 000 km bez problemov !!! Odporucam TRANSALP |
lahsie dominator tazsie transalp a neolutujes.mal som domika a dodnes spominam nan v dobrom.maximalka okolo 150 i v tej dobe stacila,spotreba fajn a tak.domik je super volba na behanie po okrese |
Yamaha XT 600 E - nezničitelný stroj, praktycky bezúdržbový, už ju mám 6 rokov a zatial sa neviskytla ani sebemenšia chyba (zodratý plášt sa nepočíta ).Nemá problém zvládnuť stredne ťažký terén. Na ceste sa správa v pohodičke. No proste GENIALNA moto na dlhé trasy. |
YAMAHA - No proste GENIALNA moto na dlhé trasy |
Ja sám mám Freewinda. Jazdím na ňom ešte len 2 sezónu (8 000 km). Za tú dobu nebol s ním ani najmenší problém. Štartuje to na prvý šup. Po zime chytila na prvý šup. 160 km za hodinu to dá. 2-ja v pohode 140 Km/h. 120 Km/h na tom behám takmer vkuse, aby bola rezerva na predbiehanie. V pohode zvládne aj terén pokiaľ dovolí dezén a nehrabe koleso alebo mne :o) |
jednoznacne TA, ten ta neneha, dvojvalec ide lepsie jak jednobuch, dokonca mi menej zere jak kamosove pegaso, s jednobuchom musi viac radit a viac vytacat...strom je lepsi na cestu, ale drahsi a menej univerzalny jak TA, TA spolahlivost, podobne jak u Afriky, je legendarna... |
Ked ma racer8 spomenul musim teda napisat o mojej Suzuki Freewind. |
branoOHC: ano, pisal som ze som mal uplne prvu Cagivu 500 Canyon, co sa do CZ/SK doviezla. Kupil som ju od Ocenasa v BB, moto mala za sebou 1500 testovacich km v casopise Motocykl (o com som samozrejme vedel), ked vysiel test v casopise, tak moto uz stala u mna v garazi. |
Copy, moj, teda uz mojej zeny Canyon je z roku 99, a nejake drncanie som nezaregistroval. Otazka ale je ci ten tvoj predvadzaci Canyon pri putovani po casopisoch a predajcoch nesluzil aj ako nazorna pomocka s oboznamenim sa z novou motkou. A pritom rozoberani a skladani nepozakladali rozne plastove a tvarovane kovove podlozky pod upevnovacie skrutky. Co sa tyka tych vypustacich ventilov, tak urcite si ich mal na obidvoch stranach, pretoze uz aj starsia 600 ich mala dve a nadrze su identicke s 500 aj podla objednavacieho cisla, ako som si to schvalne pozeral. Tvoj problem bol asi v tom ze ti neukazoval presne palivomer, co si mal reklamovat v zaruke (inac bezna zavada na TA) a mal si tam jednoducho malo benzinu, kedze vypuste s dovodu aby sa mal kde usadzovat pripadny bordel a skondenzovana voda a nie su umiestnene uplne na dne, ale asi cca 3cm nad dnom, takze v lavej aj pravej komore ostava vzdy cca 0,4litra benzinu a ty si pravdepodobne prelial ten zvysok. Ten zvysok sa ma pri pravidelnych prehliadkach cca kazda 3 (15 000 km) prevratenim nadrze vyliat. Co sa tyka kablu tiez ho mam tahany po prednej ramovej rurke a prave preto sa cudujem ze ti to od toho zhorelo, lebo ked uz mne sa s tym nic nestalo tak uz fakt nechapem. Urcite nepatrim medzi ludi ktori jazdia iba "okolo komína" a zoparkrat sa mi stalo ze som jazdil na 1 prip. 2 st. vo vrazednych horucavach kdesi po chorvatskych a bosniackych vyprahnutych kopcoch nekonecne km (teplota okolo 40st), ked uz kolegom na vodnikoch ventilatory nestihali a Canyon len siel a siel a siel a neroztavilo mi ziadny kabl. zvazok.Taktiez casto som na www.cagiva-club.com a na podobnu zavadu sa tam nikto nestazoval. Este raz k tej spolahlivosti, ja nemam na tej Cagive natocenych ani 1500 ani 8000km a nevytesujem sa ze aka spolahliva.Ako som uz pisal mam na nej 40 000km a nikde ma nenechala, jedine co som na nej menil je retazova sada, 1x rozvodova retaz, pneu, 1x ziarovka a tento rok preventivne ihlu v karburatory a este v zaruke gumove sacie hrdlo inak absolutne nic. Pobehal som Alpy, Ukrajinu Rumunsko Moldavsko Ciernu Horu ...... Kolegovia v CR maju na niektorych exemplaroch aj k 60 000km a ziadne generalky sa doteraz nerobili. Ako som uz spominal jedinou slabinou je startovacia volnobezka, resp. skrutky ktorymi je upevneny start. mech. na kluku aj to pravdepodobne sa tyka starsich rocnikov. Inak vysoko kvitujem stabilitu a tuhost ramu (nezazil som ze by sa niekedy v extremnych zakrutach rozvlnila a to naklapam doslova az po stupacky (ktory ma poznaju mi to potvrdia), perfektne pracuje prevodovka, zaradenie jednotky nesprevadza rachot ako napriklad na spominanom TA . |
kolko zbytocnych slov koli jednej uplne zbytocnej motorke |
BranoOHC: napisal som len o zavadach, ktore mala moja cagiva. Mal som ju iba jednu sezonu, ked sa ma kamarat spytal, ci by nebola na predaj, tak mi to celkom prislo vhod (a kupil ju odo mna dost lacno). |
mal som Yamahu XTZ tenere 660-ku a nebol ziaden problem!........ale teraz uz bi som si kupil 750-ku, ta je silnejsia,ale ako chces |
Urcite sa rozhodnes spravne, ale na Suzuki V-Strom nepovedal nikto nic zle ani slovko.Takze o niecom to svedci.Odporucam.Suzuki V-Strom 650 |
ak si este nekupil, pozri aj sem |
stromcek: za 80, max.100 tisic, ako pise v prvom prispevku, pochybujem ze kupi V Stroma 650 |
Je pravda ze Stromcek je trocha drahsi ale zijeme len raz. Upravené 2 krát. Naposledy upravil stromcek (02.08.2007 21:09) |
Tak ja Ti na to KLE mozem povedat len tolko, ze zere tak ako s nim jazdis a ten vykon je fakt dostatocny. Malokto veri ze je to len 500-vka. Ked to mas v poriadku, tak to slape ze by si neveril. Kazda moto starsieho rocnika je taka spolahliva, ako s nou jazdil a ako sa o nu staral ten pred tebou a este dalsi pred nim. Kup si taku, ktoru ked uvidis tak sa do nej zamilujes na 1. pohlad. Nepocitaj s tym, ze Ti niekto bude chciet predat superspolahlivu motorku s ktorou je max. spokojny za supernizku cenu. To by musel byt blazon. Musis pocitat s pociatocnymi investiciami, ale ked na opravu nebudes hladat lacne nahradne riesenia, urcite Ti to vrati spolahlivostou. |
stromcek: stromceky ma rad aj lykozrut (daj stromceku cas nech ukaze ci nebude trpiet stareckymi nemocami) |
Tak tato tema je tu uz od konca Maja. Adrian , pochval sa , uz je nieco v garazi ? |
ja bych kupil jedine bavoraka taliani nech pecu picu |
ajajaj - takeho BMW 650 GS tiez piekli taliani... presne v tej istej peci ako Apriliu Pegaso 650 |
cervo- bavorak je u mna jedine boxer, nie tie napodobeniny dominatora vratane caniona |
AJAJAJAJAJ , a uz si si nasiel nejakeho Bavora 650 boxera ? |
majklcarli-ty mas stu tvoju :motorku co hovorit 20 rocny dominator cele taliansko zije zo sikmacov |
Každý si chváli len to svoje. No málo kdo má skúsenosti zo všetkými modelmi čo spomínaš. Viem že je to ťažké si vybrať, ale musíš si vybrať sám čo ti bude najviac sadne. |
no ja by som ti poradil Yamahu xt 600, teraz mam yamahu xt 600 ténéré a tiez som na nu presedlal z mz sice zo 150ky ale je to krasny rozdiel,kvalita a hlavne 4takt ak by si chcel tak moja je na predaj za 45tisic 89vyroba . |
Adrian tiez som mal MZ 251 ale v 94tom a mala 13 tisic km pridal som bez jedinej poruchy 30 tisic km a predal kamaratovi .On spravil dalsich 20 tisic km bez problemov a predal ju dalej.63 tisic bez vaznych zavad.Teraz ju ma niekto a nadava aka je poruchova a nema potuchy aka vyjazdena ta masina je , pritom to bola super masina.To iste je u vsetkych motoriek ktore sa kupuju od ruky. V sucasnosti nie su zle masiny a mas jedno cisi kupis XT alebo DR ci Dominator, zalezi na majitelovi ako sa o masinu staral. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 100807 | Včera: 123515