Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kto vie nech poradí čo sa stalos motorm, v prevodovke to neni lebo ked som zhodil spojku prevodové stupne išli radiť a prevody sa prenášali na reťaz, takže to bude niekde v motore. |
takze od zadu, servisny manual najdes na stranke cagiva-club.com, kde je servisny manual na W16 a River, pricom tieto motky pouzivaju rovnaky motor ako Canyon600. |
zdravím ja mam podobny problém s mojou cagivou 600.Šartér my nedokáže pretočiť motorom.Dá sa ta šartovacia volnobežka zohnať nová alebo sa dá niako zreparovať.Ďakujem |
Brat má Canyona 500 a pred rokom menil voľnobežku lebo mu to pri štartovaní vydávalo dosť nepríjemný zvuk. To je asi choroba týchto talianok. Avšak ani s novou to nieje o nič lepšie, a keď sme ich porovnali tak sme nenašli na starej žiadne známky opotrebenia. Ale keď už za ňu vycáloval prachy tak ju chcel vymeniť, aspoň pre pokoj duše (aj keď podľa mňa starej nič nebolo). Ak chceš novú voľnobežku skús: www.bbmoto.sk |
skus vymenit uhliky v starteri..mne to pomohlo |
stendl - môžeš mať zadretú ojnicu. |
karol1 - ano menili sme sme všetky tri diely, a predajca spomínal že tam boli problémy so starými voľnobežkami a že táto je už nejaká vylepšená. No neviem. Cenu ti teraz neviem presne povedať lebo niesom doma ale bola to riadna pálka, myslím že to bolo okolo 17000Sk za komplet. |
Zohnal som prípravok na to sťahovanie zotrvačnika s magnetmi.Pustil som sa do rozoberania, a keď som zhodil blok,tak ma čakalo nemile prekvapenie, dva magnety na zotrvačniku chybaju a dva su zlomene.Ten predomnou sa tomu nerozumel.Chlapi poradte, kde zoženiem takyto zotrvačnik.Ďakujem |
markuso: ufff, skus kontaktovat cagiva slovakia www.cagiva.sk/uvod/uvod.htm tam ti poradia ale nebude to lacna vecicka. Kamosovi odislo na canyone zapalovanie a stalo to 15 litri, cize ziadna sranda. Popripade skus nejake vrakoviska |
canyon ma japonske magneto Kokusan Denki, pokial viem tak rovnake magneto pouziva aj Husqvarna TE610/410E s el. starterom, a zda sa mi ze aj niektore KTM. Treba ovsem prenitovat unasac s kuzelovou dierou, cez ktoru je magneto nasadene na klukovom hriadeli. Nove magneto ti skor dodaju v www. motorobert.cz, ale pozor dodava sa iba ako celok, t.j. aj so statorom preto ta vyssie uvadzana cena. Pri montazi noveho nahrej teplovzdusnou pistolou kuzelovu dieru magneta a dotiahni predpisanym momentom, ktory ale momentalne s hlavy neviem. Nezabudni taktiez dat nove pevnostne skrutky myslim M8, pevnost aspon 10.9 ktorymi je pripevneny unasac start. volnobezky a taktiez vsetky skrutkove spoje treba poistit tmelom. |
Brano OHC dakujem za radu,lebo už som stoho zufali, že to nemôžem nikde zohlať. |
Ides na to dobre.. ale mas nepresny stahovak..preto ti to asi nejde..alebo ho tam nakrut silno a pobuchaj kladivkom dokola po magnete a znova pritiahni musis to opakovat az do vtedy pokial nezide dole POZOR striela to..mas rosipanu volnobezku...je to uplne normalne odjaziva mala cagiva stymto problem nova je ukrutne draha ... |
S volnobezkou mali problemi hlavne 600ky a mozno prve 500. Neskor tam boli nejake upravy na start. mechanizme. Osobne na mojom Canyone mam pocet km cca 40 000km a nikdy som s tym nemal problem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 144256 | Včera: 242078