Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Tak a som oficiálne medzi Vami, inak už viac ako dva roky som verným čitateľom tejto fajn stránky. Viem, že sa pýtam na toľko- krát omieľanú tému, ale dám si poradiť ak bude ochota z Vašej strany. Po pár jazdách na 900 RR a Blackbirde sa rozhodujem pre vlastnú moto a našiel som veľmi zachovalý kúsok CBR 900 RR 954 r.v. 2003. Názor tých čo ma poznajú je ten, že to zvládnem a nemá zmysel kupovať 600-vkový stroj. V mojom veku si myslím, že nemusím už nič dokazovať sebe ani ostatným. Aj keď viem, že potenciál tohto stroja zo začiatku nevyužijem ani na 20% iný typ moto ako SS nechcem. Nie som pózer, ale fascinujú ma tie tvary, výkon atď. Dá sa takýto stroj pri dostatku sebaovládania zvládnuť? S vecami ako radenie rýchlostí,brzdenie, prehľad o diani okolo zvládam v poho. Ďakujem za Vaše názory. Dúfam, že čoskoro stretneme na cestách... |
učiteľ - ano dá... |
duggo kazdy novacik musi prejst tymi Vasimi ironickymi poznamkami? Upravené 1 krát. Naposledy upravil ucitel (18.05.2007 19:06) |
ucitel duggove poznamky sem patria bez neho by to nebolo ono,tak sa s tym zmier a ked citas uz dva roky tuto stranku,tak uz vies ako to seda eminencia mysli ..co sa tyka kupi tvojej motorky,tak si myslim ze ist hned na 900vku,je dost velky risk..sice neviem ci si uz jazdil,alebo zacinas ako novacik,ale...ja ti len prajem vela stastnych km bez nehody |
beriem spat, mal som zly den. najviac mi tu momentalne chyba raptor. na jeho vyrokoch som sa vzdy pobavil |
ok budem vazne vazny, ta 954 je krasne krasna, a jazda na nej musi byt urcite dobra, ja som po VFR chcel tiez iba 954 a nic ine, len cesty Páňe su nevyspytatelne a idem do endurka. SS motorky su dost nevhodne na jazdy do prirody. Jazdu zvladnes v pohode, ked si sa uz na niecom podobnov vozil a mas v hlave troska sedej hmoty, neni problem. |
kamoska zacinala na farosovi tiez a slo jej to v pohode |
naco, gska uz jednu ma... mozes zacat aj tou |
myslim si ze ide dost o sebaovladanie, ale ako pises to ty mas, ale pri tejto motorke nejde len o ovladanie sa ale aj o skusenosti a ja by som na takuto motorku bez skusenosti určite nesadol...tot moj nazor.... |
Dobra volba,ale ako prve si nanu kup tlmic riadenia a padaky(stuple)na ram.To velmi rychlo zistis preco. |
tlmic riadenia odporucam aj ja... |
starsie farose su zname dorym ovladanim (neveril by som, ale kamos mi jeden pozical) |
Hlavne nejazdit rychlo a zvladnes to, len pozor na mokru cestu !!!!! |
Zbláznil si sa???? Na začiatok? Mrkni na Alina..... Hladaj niečo iné. |
Súhlas s Campom. Velmi zly vyber zacinat na litrovom supersporte. |
nie kazdy chce byt zasa majster sveta, ak ma dost rozumu, tak si pojazdi |
Ak ma dost rozumu, tak nezacne na niecom takom ako je litrovy supersport. |
ucitel-ked si sa uz na nej viezol,tak nad cim rozmyslas? kup ,trocha na nej nabehaj km,a ak niesi idiot,zistis ci na nu stihas,ak nie veselo ju predaj. |
Kazda motorka je len o tom co mas v hlave a v pravej ruke... |
tiez by som litrovicu na zaciatok nekupoval..ale ked uz tak sa stou motorkou poriadne zoznam a zo zaciatku jazdi opatrne a davaj si pozor. |
podla mna to tiez neni dobre ale ucitel pisal ze uz na nej jazdil atd... a neni uz mlady nevybujaceny chalan takze kludne kupuj a hlavne sa zo zaciatku krot.. vela stastnych KM |
ja som začínal na gsxr 1100 a som tu, takže s rozumom sa to v pohode dá |
vsetko sa da, len treba mat kurevsky pud sebazachovy takze ak ho mas, kludne kupuj... |
s rozumom sa na nej zacat urcite da ale podla mna sa pripravis o super zazitkys s presadanim na lepsie stroje /z600ccm na 750ccm na 900ccm na 1000ccm/ |
no je pravda ze 600-vka je lahsia a obratnejsia, asi by som zvolil tu, kedze vykon tej 954-ky by nevyuzil... |
Tak nazory rozne, dik za rady. Chalani tiez presli z nicoho na 900 RR a Blackbirda a jazdia uz tretiu sezonu zatial v pohode. Preto ta myslienka na 954. Ja nepotrebujem jazdit extremne rychlo a machrovat a ak by sa na zaciatok dala moto priskrtit za rozumne peniaze tak by som to urcite vyuzil. Jednoducho ak moto tak SS. Este raz dik a ak kupim tak sa urcite pochvalim. |
no mam kamosa co vlastnil jawu 350 vymenil to za 954ku a v pohode mal problemy s naklananim ale zvykol ! vsetko je v hlave BRATU pametaj z rozumom sa povozis do sytosti podvozok ma honda neskutocny ked nema vybyte loziska v riadeni a zadnej stavbe tak nemoze byt problem aj ked presvyhnes zatacku len nestresuj a z rozumom , |
ucitel ale SS nie su len 900-vky a litre, ale aj 600-vky a nechapem naco priskrcovat masinu, ked si mozes kupit slabsiu? to len chces machrovat ze mas 900-vku? sam vravis, ze ju nevyuzijes, a ta vaha nie je najmensia... 600-vecka je lahka a obratna, a vykonu ma tak isto dost, co tiez nevyuzijes... tak kvoli comu 900-vku? |
nazor tych, ktory moto maju a poznaju ma je ten, ze 600 sa kupovat neoplati lebo o rok budem chciet zmenu smerom hore. mam vybranu suzu 600 za 200000 a 954 za 200000.pojdu do toho vsetky moje prachy tak sa chcem rozhodnut spravne. tot vsjo |
takze ked teraz kupis liter, nabuduci rok to bude nieco vyssie? takze cim tazsie, tym lepsie? |
Psycho-ked uz pises o tej vahe ze uz nieje najmensia... rocnik 2003 a vaha 168kg na 954-ku si myslim ze je este aj dnes velmi slusne.Ale ked si myslis ze 600-ka by mu bola lepsia nech sa skusi previezt na 2003 fazerovi 600 so 189kg a uvidi co sa mu zda lahsie |
Podla mna je zaklad respekt...a pristup k motorke...ak bude pokojna a rozvazna pravacka...tak je z dlhodobeho hladiska lepsia volba asi ta blejda(nik si asi masinu nekupuje na rok)...potom by som odporucal obetovat dake korunky na vstupne na okruh a tam trenovat techniku... Upravené 1 krát. Naposledy upravil kubo2222 (19.05.2007 13:56) |
ked niekto nejzdil tak mu je jedno ci zacne na 600 alebo na 954, vsetko bude ukrutne "silne" ja som zacinal ma zxr 750 prezil som a to som bol mlady a "nevyblazneny" cize ak mas trosku v hlave a ma respekt tak chod kudne do toho, prajem vela stasnych kilometrov. |
pity fazer nie je supersport, tak preco o nom tocis? pisal som ze 600 SS je ovela lahsia a hlavne OBRATNEJSIA, aj ked ma iba o par kg menej, spravi to vela, uz len preto ze je mensia... |
pity ako to vies ze obratnejsia? preco by mala byt 600ka obratnejsia ako 1000ka? kvoli 5kilam? ja nepocitujem zasadne rozdieli pri plnej a prazdnej nadzri a to je rozdiel viac ako 10kg a este slusne mimo tazisko tak netrepte |
nerd to som pisal ja... a tu nejde len o kg, ale aj o velkost... 10-je na vascia ako 600-vka... pozri na motogp... spravili z litra 800 ccm a v zakrutach su rychlejsi, obratnejsi... |
psycho napr: moja ZX10 je v kazdom rozmere MENSIA ako ZX6 rovnaky rocnik......a ako chces porovnavat "velkost" motoriek? jediny lahko meratelny rozmer na moto je razvor a ten maju +/- vsetky rovnaky. podla toho by bol potom buell najmensia moto a motoGP by som sem neplietol, s tym ze isli na 800 im povolili znizit aj hmotnost tym padom neskorsie brzdy.... kazdopadne na tom sedia jazdci co vyuziju kazde "deko". |
nerd= citaj poriadne bratu...pisal to psycho |
Pity: suhlas Nech si kupi to, na co sa citi. Hlavne ten rozum a cit v ruke. |
Ja som na zaciatok zvolil VTR aj napriek odradovaniu som si nedal povedat. Je pravda, ze som uz pojazdil nejaku tu moto ale ziadna vazna znamost. No a zistil som, ze by sa mi skor siklo daco slabsie, predsa len je to sila. Viem s tim odjazdit vsade, ale v zakrutach si toho moc nedovolim, myslim, ze tuto sezonu na nej vydrzim a dalsiu kupim nieco mensie |
nerd urcite neviem ake budu dalsie ale chcel by som si uzit tie rozdieli medzi kubaturami |
TemniJedi: presne o tom je ten pozitok ! ZAKRUTY !!! |
mirec a uz si videl? |
nerd: a aky zaciatocnik sa nauci rychlejsie v zakrutach... na 10, ale na 500vke? Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (20.05.2007 16:46) |
a zasa vsetko dokola |
hej, ta sila je ohromujuca |
Su len dve moznosti: Upravené 1 krát. Naposledy upravil kappo (20.05.2007 18:54) |
ja som tiez toho nazoru, ze pre zaciatocnika nie je az tak dolezite ci ma 600ss alebo liter. tu predsa nejde o objem, ale o to, ze je to ostre jak britva. Niekto ma cit a uci sa rychlo a moze zacat aj na RR, iny sa v zivote nevyjazdi ani nato, aby zvladol SS 250. |
kappo: liter sa da absolutne zvladat za 3 roky? Mozno na okruhu |
Ako uz spomenul Campa, nejde o vek. Mozes byt vyblazneny, ale na pripadny preklz kolesa nemusis byt pripraveny - liter. 6ka odpusti viac. Ja by som bral liter do premavky a 6ku na okruh. Nemusis tolko radit, zere to podobne, lahsie sa predbieha... Ale treba mat respekt a davat bacha |
ja si ties myslim ze sa da zacat aj na litri /s patricnym rozumovim potencialom/a naucit sa ho zvladat a "vyuzit jeho plny potencial" ale co si potom kupi??o 3roky?? co lepsie?? asi iba najnovsi model za 450 a to je vsetko ............ mozno o 5kg lahsi a o 3koniky vykonejsi ale ziadny citelny rozdiel |
pucho: nemyslel si to nahodou nahodou naopak s tou premavkou a okruhom?? Len sa pytam |
pitbull pucho to myslel tak ako to napisal, to je vseobecna mienka ze 600 okruh a 1000 bezna premavka. aj ked ten liter sa hodi na okruh rovnako dobre a ten litrovy vykon?! hlavne okruh |
Pitbull: vies si predstavit liter pucha na okruhu? predstav si liter tonicu |
ucitel: skus na zaciatok Hornet 900 ku, mas tam motor z Fireblada, vykonu dost, lahka motorka s prijemnym ovladanim (treba len vymenit povodne riadidla za sirsie), a na cestach potrapis aj kamosov na SS, lebo s tym hornetom sa da dobre spriatelit, inac budes na tom 954 RR posraty a chodit ako ty hovoris s "respektom" az do prvej krizovej situacie a spanikaris, resp. ked si budes uz verit zacnes tomu nakladat a budeme ti pisat RIP v inej diskusii |
Ja som začal na VFR a nikdy pred tým som žiadnu moto nemal (ani len babetu), a som tu. Rozum, chce to hlavne rozum (v hlave a nie v hrsti) a ide to aj na Hayabuse. |
Romanki: ak mi chces narozpravat ze VFR ka sa sprava rovnako ako 954 RR tak asi som ja slamenny strasiak, keby sa spytal na VFR tak mu dam pozehnanie ale URCITE NIE 954 RR, asi ho este ziadna motorka nanakopala, |
hmm zaujimave ako ked niekto napise ze chce supersporta 600vku na zaciatok tak ho ludia odradzaju ze to nie je dobry napad, a zrazu ked niekto napise ze chce "litra" tak je 600 v pohode... zvlastny to svet Upravené 1 krát. Naposledy upravil ogard (21.05.2007 10:10) |
Zacina to byt taky narodny sport, mat co najsilnejsiu motorku co najrychlejsie...t.j. bez skusenosti. |
Cygno to napisal v druhom prispevku uplne presne. Ak o sebe tvrdis, ze si rozumny, tak preco nemas dost rozumu na to, aby si zacal na slabsom? Ale ty si uz vlastne rozhodnuty, ako bol aj Alino a aj takmer vsetci, o ktorych citas v rubrike Nehody a nechapu, ze si za svoje nehody mozu sami... |
954 RR na začiatok....? radšej nie |
ucitel - nech ti tu ludia napisu cokolvek, aj tak si ju kupis... |
rissko - aj, aj |
nerd - neni so okruhovy jazdec... bezne to tocim tak do polovice. Malokedy po 12tis. chcel som povodne 750, nuz ale je liter... ja mam moto na vozenie a nie na zabitie.. |
hurikan ja len citam co "pisete" a som z toho magor vyuzivat vykon litroveho motora v beznej premavke neznamena chodit po obmedzovac na 5ke, poldla mna ho vyuzivas tym ze das tam 6 a ono to taha a taha.... to ti 600ka jednoducho neurobi. zo seriovou prevodoukou na okruhu nezaradim 5 ani 6 cize vlastne nevyuzivam vykon motora? fak mi to niekto vysvetlite. jeden vravi liter na cestu 600 na okruh dalsi mu da za pravdu a napise ze litrovy vykon na ceste nevyuzijes asi som este malo pil, alebo preco to nechapem? |
nerd - ze sa nad tym trapis.... su to uplne nepodstatne veci... ci 600, alebo 1000... kazdi si aj tak kupi co chce aj ked mu niekto poradi nieco ine... a kazdi sa vozi na tom na co ma, ci uz je to |
ucitel a ty sa kam ponahlas ze hned musis mat ten vrchol? sa ukludni, rozdychaj a premysli si co chces spravit.... |
ja som prešiel z Jawy 350 na CBR 1000F a keby som vtedy poznal Pezinskú Babu tak mi tu píšete RIP. Využíval som ju iba na turistiku a občasný frajerský pubertálny výpal v meste - 1,2,3,plný a zúfalé dobrzďovanie do blížiacej sa križovatky. Som rád že som to prežil A to som ako študent mal iba rile a trhovú koženú bundičku. Proste ináč sa nedalo. |
Ja som preskočil z Jawky na TL 1000s a tá motorka ti neodpusí nič,jazda na 4 valci je ovela kludnejšia.Pravidlo:brzda v hlave a pôjde to.wela kilometrow. |
co ci ........? najlepsie na zaciatok je pincel a to mi nikto nevytlce z hlavy..... ale nie aj ked je na tom cosi pravdy.... podla mna pre neskusenych 125 ako najlepsie riesenie...... lahka, obratna, aj celkom vykonna myslim ze by ti v pohode stacila sak kamosi maju 125 a dost casto na nich lietam aj ja a nezda sa mi ze by boli slabe...... ja osobne by som na vyssie ako 600 nesadol... zatial... ja sa ucim stale na vlastnych chybach sak mal by som co vypravat ...... ako som to ledva ustal alebo ako som to neustal...... sak rozhodni sa sam ci budes absolvovat prve pady na niecom lahkom alebo tazkom...... tot moj nazor |
aj ked nemam SS, zacinal som na 600, odjazdil nejakych 15.000 a tiez by som uz privital nieco silnejsie - cize uciteli, vklude ber 954ku, je to krasna moto, len prosim jazdi s rozvahou a nepoziciavaj to svojmu synovi - a vsetko bude ok |
To je teda rada, vrhať sa na motocykel, ktorý aj tak nikdy nevyužije. Maestro keď vravíš. že by si privítal niečo silnejšie, to znamená, že na 100% chodíš jak blázon (v dobrom slova zmysle), ale Ucitel si nechce nič dokazovať, tak jemu to fakt netreba. Ale je to jeho rozhodnutie, dneska sú veľke objemy asi "in"... |
nooooo ako vidim tak SS600 je detska motorka a 954 od hondy!!! je brutalny killer |
ale noo, sak on to nexce na brusenie stupaciek po babe ale preto, ze ho masina ocarila a nevidim dovod pri rozumnom jazdeni aby mal problemy.. poznam kopu typkov, aj starsich, napr. moj ujko si tiez kupil EXUP thunder ace len preto, ze to raz videl a ho ocarila, neni ziadny nejaky brusic a nakladac, on to ma len sem tam na nedelu ze sa ide odviezt, potom ju prelesti a da do garaze a zaspava s dobrym pocitom, ze ma masinu o akej snival... taktiez poznam skoro dedka, co ma doma formulu metalex a selijake ine zavodne zazraky, ale ma to len na par akcii do roka a tiez nevyuzije potencial ani na 20 %... To mas tak, jak volakto ked si kupi nabrusenu shelby cobra a tiez jazdi a uziva si ten pocit, ze ma svoj sen a ze je free... ale nejazdi hardcore ani nic podobnee... Takze blejda schvalujem, ale len s rozumom treba jazdit.. vela stastnych km |
Tak nechcem sa do toho miesat, vidim ze tu mate vsetci vyhranene nazory, len tolko poviem jazdil som dlhu dobu turistiku, začinal som na XJ 600 ked neratam eru sociku a vydobitok z NDR. Mam teraz 954 a nejazdim ju! Nemam pozitok z toho ist poskladany na 15% vykonu tej motorky, rad deriem 1000rr na okruhu kde tomu dam, ale kupit si 954 na zaciatok a argumentovat chladnou hlavou je blbost aj 600rr je blbost tiež aj ked mensia. A ze mnohy zacali na litroch a su tu...a co? a o tych co im to nevyslo radsej nehovorme??? ako mozes vediet kam budes patrit ty? tak naco zvysovat riziko 954 jednoducho do ruk zaciatocnika nepatri!!! |
Presne tak, ako pise Zeno. 90% nehod sposobuju nevyjazdeni ludia s masinami co prevysuju ich skusenosti. Len sa o nich mlci, lebo su to toho a toho kamarati... |
Je pravda ze je to bol vrchol ponuky Hondy, nie zaciatok. Za vsetko mozu peniaze. Niekto konecne zarobi, tak preco by si mal kupovat motorku za 170 tis 600vku, ked moze mat zanovnu 954 od Hondy za 200?! - priklad. Tiez som siel do 600vky ako prvej, nad devinou som v podstate ani nerozmyslal a ani som ich v inzeratoch nepozeral... |
Tak prave som sa vratil z prveho vyletu na motorke, odjazdil som prvych 150km na Banditovi 1200 a mozem povedat, ze to neni o motorke, ale o cloveku - ako rozmysla a ako jazdi. Skuseni motorkari mozno povedia, ze je to jasne... ale ked som dnes prvy krat sadal na tu masinu tak mi nebolo vsetko jedno. Jazdil som tak okolo 90-110 kmh, pred neprehladnymi usekmi som dobrzdil na 70 kmh a cely vylet bol bez problemov. |
lenze polemizovat nad tym, ze 6 kilo je bezpecne a 9 kil neni, ked rozdiel v zrychleni na 100 je mozno 1 sekunda a rozdiel v maximalke je mozno 20-30kmh, tak toto je tiez blbost, lebo zabit sa moze clovek aj na 600vke ked je tupy a naproti tomu clovek rozumny prezije aj na litri.. z vyuzitelneho hladiska je mu ta 954 na styri pismena, ale ked je to nejaky fanatik a xce prave len tuto masinu len koli tomu ze sa mu lubi a xce ju mat a xce sa len sem tam previest aj ked len na 15 % vyuzitelnosti, tak preco nie.. ja ked xcem mat v zivote hondu NSX, tak ked na nu budem mat a je to moj sen, tak si nepojdem predsa kupit fiat punto, lebo nemam sancu vyuzit potencial nsx.. A vo tom to jeee.. |
maverix: Jasne, kazdy jazdi opatrne. Trosku skoro robit zavery po 150km, nemyslis? To je presne o tom. Ze v pohode, v pohode, potom si zacnes mysliet ze uz ju mas a vtedy to pride(bodaj by nie, ale byva to tak). |
pucho, ale presne nieco v style zberatela som myslel.. Som bol pozret na stretku veteranov, kde mali zavodne supersporty od ducatti, hondy a pod. Samy dedkovci.. jazdili take retro zavody, nikto nesiel na plny plyn, sem tam na rovinke ale tomu usolili, ale aj tak nikto nesiel ani na 30 % moznosti tej masiny.. A ja keby aj jazdit viem a mam moznost si kupit nsx, tak by som moc nevymyslal na nej, aby som si ju nahodou nenacal niekde.. Mal by som velikansky strach o to auto a na druhu stranu, keby som kupil nieco za par supov, tak by mi na tom tak nezalezalo a by som ine rally na tom jazdil a tym padom by to bolo aj vatsie riziko.. |
Hm, co ti ja viem, preco radsej nezvolis nejake 6kilo?? Osobne by som si na kedysi najlepsi stroj od Hondy sadol zatial radsej iba ako spolujazdec. Ale ked sa citis, len opatrne, btw inak prave mi pod oknami baraku presiel asi tak 18 rocny 50 kilovy chalanisko v kratasoch a v tricku, bez prilby na cervenej CBR 600vke ...aspon ze siel tych slusnych 50. Som zvedavy ako by sa zachoval keby stretne zelenych, ak by si trufol na nejaku action, asi by sme do hodiny citali Nehoda motorkara v NR v rubrike nehody |
pises tu ze budes jazdit s rozumom na nej a neviem co tak nechapem naco ti bude motorka ktora prekracuje vsetky povolene rychlostne limity na jednotke..a to ze ti bude 600-vka po roku slaba tak tomu never.. potencial takej motorky nevyuzijes na nasich rozbitych cestach nikdy!!! |
Veru barlac , 2 a pol roka , čiže tri sezóny odjazdené . |
Kamarat mal ako prvu moto cbr 929rr ,druhy cagivu raptor 1000 zvladli to bez problemov.Osobne preferujem motorky s objemom 1000 a viac ale podla mna do beznej premavky a pre bezneho priemerneho jazdca je 600 vka az az. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35133 | Včera: 127038