Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čafte , kcem sa spytať kde može byť škrtená motorka 50cmm ., nemá ani príveru a je škrtená od výroby , jedná sa o cagivu .......mohol by mi niekto poradiť kde to mohli priškrtiť ?? |
treba pozret vyfukove potrubie, vkladaju tam vselijake skrtiace sprostosti, ale niektore moto, keby si chcel odskrtit, musel by si natvrdo rozrezat karboskou vyfuk, teda tak som to cital na moju predoslu moto DT 125 |
no takze to znamena ze ked dam dole výfuk tak by mala ísť lepšie ? :D čiže tak zistím či je škrtený výfuk nie ? |
pozri si www.dt125.ic.cz tam je presny navod ako odskrtit DT125, mozno je nieco podobne aj na tvoju cagivu. a to skrtenie nie je vo vyfuku, ale vo vyfukovom potrubi, to by si musel rozobrat pravdepodobne vsetko od hlavy |
No ak das dolu vyfuk,tak zrejne nic nezistis a moto ti mozno pojde este slabsie.U 2T je vyfuk dvolezitou sucastou potrebnou na spravny chod a na to aby motor podal taky vykon ako ma!Skrtena moze byt viacerimi spôsobmi.Jedna z moznosti je ta co napisal BEZDOOO.Potom tam mozes mat "skrtene" CDI (riadiacu jednotku),mozno nieco so sanim a co ja viem este co....Kup si nieco druhe a hotovo |
skus pozret aj do plinu na volante tam vedia dat podlozku aby si nemohol pridat naplno plin alebo tak ako tu uz bolo spomenute |
a V MOTO SERVISE TAKé VECI NEROBIA ??? žE PRIDEM TAM A POVIEM NECH ODšKRTIA MAšINU ??????? |
na aprilii som mal taky figel ze som mal inu ihlicku a ine triski v karbiku... pomenil som to o uz to ide i ked je momentlane zadrety motor ale to sa spravi |
Ak sa budeme baviť o skútri, tak býva obmedzený na variátore krúžkom (zamedzuje plnému roztiahnutiu remeňa), ktorý treba odstránič a dávajú sa slepé kolená na výfuk Upravené 2 krát. Naposledy upravil LuboooS (08.05.2007 20:44) |
no nieje to skuter , ale je to CAGIVA MITO 50 2001 , aj v neutrali da iba po 7 000 otáčok , a tak isto v každej rýchlosti ju pustí maxímalne po 7 000 otáčok ....takže čo by tam mohlo byť šrtene ?? niekto hovoríl ze moze byť aj RIADIACA JEDNOTKA ., a tú už asi sam ja neodškrtím ???? alebo v neakom moto sersvise nerobia také veci ? |
Tak to asi bude to CDI.Nepusti viac ako 7000 tak by som to odhadoval na 90% CDI.To sam nespravis. |
Odpovedal si si sám.... je to v cdičku bloknuté na tých 7000ot.asi len výmena |
hmmm no asi to tak bude lebo som dal dole celý výfúk a nič , stále to neprešlo cez 7 000 otáčok .......CDI je riadiaca jednotka ???? inak jedná sa o motorku DERBI GPR 50, moto ma aj katalizátor :DD tak ak by nahodou mal niekto CDI na predaj tak sa ozvyte |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 291091 | Včera: 128143