Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
potrebujem poradit, zuzil som okruh vyberu motoriek na KTM 640 LC4 a Yamaha TT 660 R. vedeli by ste mi jednu z nich odporucit, obe su rovnaky rocnik 2001, priblizne rovnaky pocet najazdenych km. akurat yamaha je dovezena a KTM je zo slovenska. |
Kup si Hondu |
obe su dobre vozitka.myslim ze aj porovnatelne vykonom a cenou a prichodnostou terenom.ber tu v lepsom stave,hlavne nech je to yamaha. |
...ja by som asi radsej uprednostnil LC4 aj ked je to vec nazoru.Tak ako povedal TRUBA...stav a cena by rozhodli. |
jasne ze dam zviest, len aby som nekupil nejaku haraburdu, tusim budem musiet ku kupe prizvat na slovo vzateho odbornika, len este neviem, ze koho |
bezdooo...tak si prizvaj odborníka, ale ber KTM |
Jediny Faust tu zazil rozum.Jasne ze TT.Nak mi niekto ukaze 15 rochu KTM s nedotknutym motorom.Ja vam ukazem hned par japoncou co mame doma po rokoch s nedotknutym motorom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (26.04.2007 9:18) |
a co hovorite na to, ze je ta Yamaha dovezena z talianska. trosku sa toho bojim, mate niekto skusenosti z dovozovymi moto, ze v akom su stave? |
Vcera si jeden od nas doviezol KLR z nemecka-ako nova!Ale to tiez zalezi na predoslom zaobchadzani.Vsak ved zbadas ked pojdes danu moto pozerat. |
tresnem, ale ber CR 500 ... |
Pises tam Yamaha TT 660 R rocnik 2001??? asi myslis TT 600 R 2001.Vykonovy rozdiel medzi TT a LC4 je asi 14k takze po zvezeni sa na LC4 uz nebudes chciet vzivote moto typu TT,XT,KLR,DR a podobne.LC4 vodou chladene,el-starter,dvojita filtracia oleja,hydraulicka spojka, plne nastavitelne tlmenie.... nevidim ziaden problem preco by sa malo nieco kazit! Dalsia vyhoda su nahradne diely ktore mas do jedneho tyzdna aspon tu v Ke.Pre porovnanie na Xt odomna pytali v Presove v Yamahe za zadny plast 2900 sk |
momul co sa tak na mna certis |
momul: Klobukom dole! |
Ano manik si kupi 5 masin ale urcite nie naraz najprv si kupi jednu ktoru bude zmykat do maxima bude padat,dvihat, spojkovat a vsetko mozne kedze ma plno penazi po dvoch rokoch ju preda za smiesny peniaz vyhrkanu na mindar..tu odkupi slovak kseftar hodi nove plasty a preda za dvakrat tolko...na slovensku clovek s priemernym platom si kupi novu motku a urcite ju netrapi takym stylom pretoze peniaze navyse na pripadne opravy a investicie nie su... |
Fonedoskop-mal som KTM nie LC4 ale EXC.Bola to najviac znicena motorka aku som mal.Tiez som rozmyslal ze novsia LC4 by asi mohla byt dobra.Pred nedavnom sme mali enduro stretko,kde sa dostavil jeden znami na LC4 asi 2001 supermoto.Motorka vypadala ako kvet,krasna...ale...predna vidla mala asi svoje dni,lebo tiekla ako besna,motor bol ako olejnicka,s popod tesnenia na valci bolo vidno potecenu chladiacu kvapalinu atd...A to ze ma hydraulicku spojku a bohvie co,to by som nebral ako plus. |
Fonedoskop-a este mi vysvetli preco casto krat vidim inzerat....predam LC4r.v.2001..blabla...nova piestna sada!!!!!!????Ja neviem,ale mne by taka moto nebola treba.Je to pre takych co si dovolia do roka do moto vrazit par 10sic.V tom pripade ano. Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (26.04.2007 11:39) |
Jazdil som na XT,TT,DR,KLR,NX a XT 660 momentalne mam lc4 2005 SM nabehane nad 12 tisic zatial ziaden problem .Kazdy nech si zrobi nazor aky chce ja by som naspat nemenil.Pisem tu z vlastnych skusenosti kedze som na tychto motorkach jazdil nepisem tu ze kamarat prisiel a daco mu slzilo alebo ze dakto daco povedal!!!K tej exc su to ostre endura nie je to lc4 ani tt.Porovnaveme tu TT a LC4 co su hobby endura.A ku vykonu TT 42k tocak 50Nm Lc4 55k a tocak 60Nm si myslim ze asi je jasne ze ktora masina ma jednoznacne navrch uz len z tychto udajov.Skus sa previezt na lc4 a potom napis aky mas z toho pocit.To je asi vsetko dalej sa k teme nebudem vyjadrovat nech si kazdy utvori nazor a nech si kazdy kupi to co chce a co mu vyhovuje Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fonedoskop (26.04.2007 12:38) |
pozrem si topic co zalozil tyresse ohladom LC4 a servisu a hned viem co by som kupil... |
btw: bratova lc4 = 50k TT=45k ale to su starsie masiny... |
ber cr 500 |
panky, niečo pre teba: cgi.ebay.de/Honda-CR-500-Supermoto-Unikat_W0QQitemZ3301... |
snipe pisal som konkretny priklad ohladom plastu na xt a plastu na lc4 pokial vies pocitat tak tam je rozdiel priblizne 2000 sk v prospech ktm dalsia vec ktoru som kupoval a viem porovnat je smerovka ktora stoji v Yamahe Petro a spol okolo 1000 sk samostatne sklicko stalo 220 v ktm stoji smerovka 650 sk sklicko 140 sk...dalej neriesim Upravené 2 krát. Naposledy upravil Fonedoskop (26.04.2007 15:56) |
zalezi na to na aku moto natrafis...TT vydrz viac...ja by som bral skor ju,teda ak ju xces na dlhsiu dobu nie na sezonu.. aj KTM-ku ak najdes v dobrom stave a budes ju pravidelne servisovat tak mozno vydrzi ale urcite su na nu vacsie prevadzkove naklady.. |
Presne ako napisal Solberg |
momul:...tvoje prispevky nenazvem nic ine ako taranie do vetra.Samozrejme sa od teba ocakava,ze sa teraz zacnes obranovat tym,ze kolko moto si mal a podobne a budem ten najhorsi co nikdy na inej motorke nesedel.Nic v zlom Janci,ale nechapem preco tak strasne odsudzujes KTM,no asi preto ze si mal tu "EXC"(v case ked si ju mal bola to najlepsia moto pod slnkom,co su tvoje slova,ale samozrejme s odstupom casu to tak nieje(bola to stara motorka a ty tu podla toho sudis rocnik 2001,samozrejme si tam spomenul aj moju KLR,ktora v case ked som ju kupoval od teba bola najlepsia pod slnkom,a uz to pre teba nieje bohvie co.Poznam ta strasne dlho,viem ako zmyslas,ale ked citam tvoje prispevky na motoride.sk tak sa len cudujem a velmi sa divim co tu rozpravas.Janko velmi si protirecis... Upravené 2 krát. Naposledy upravil dusifuk (27.04.2007 15:19) |
bezdooo ja by som bral tu tt. |
mnou kupovana motorka musi byť maximalne vykonna pri najmenšej moznej vahe |
Dusi: Prva DR - Taliansko, Druha DR - Sviajciarsko, Momentalna DR - Nemecko |
DUSIFUK-si uplne vedla!UPLNE!!!KTM som mal tyzden,to znamena 7 dni!!!Preco...?KLR?Kto ju odsudzoval?Nemas ani sajnu o com pises!A to ze je z talianska a ze nebola bohvie aka,to vies aj ty!Po 5min. odislo zapalovanie atd.Tak o com tocis???Dusan,vobec sa neohradujem poctom moto,ale viem odvovodnit preco by som bral tu a preco nie tu,narozdiel od teba.Ja pisem len z vlastnej skusenosti a toho na tej LC4 som spomenul len ako priklad!!!A nebol zo Bzovej ale z Detvi. Upravené 2 krát. Naposledy upravil momul (27.04.2007 9:24) |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil momul (27.04.2007 9:45) |
preboha, len sa tu nepozabijajte cez diskusiu. inak, dakujem, celkom plodna diskusia, ale stale som na tom istom. K tej KTM mi poslal mailom chlapik toto: |
bezdooo: pri ktm na nozny starter nekukaj ja som kedysi vravel ze by som nekupoval moto zo starterom ze su to kila navyse.. nastal zlom skusil som kopnut bratovu LC4 a... sice som ju nakopol ale nikdy viac by som to uz neskusal |
Bezdooo-Bez TP nekupuj.Najdi nejaku s TP a SPZ! |
Ak by som ja mal vyberať z týchto dvoch, tak KTM. Má papiere, stk, netreba žiadne vybavovačky. Ak mal chlapík na vyšantenie v teréne čistokrvnú krosku, tak KTM by mala byť |
myslim ze u nas zozenies v tej cene TT aj s papiermi...ak zvazujes len tieto 2 tak ktm ma aj papiere to je plus...a co tieto? |
momul preco myslis ze motorka na ceste nedostane nakladacku???praveze naopak ked som mal motarda tak si v pohode mohol ist plny pokial si nejazdil na okruhu alle s normalnou krossou cr 500 si v terene nedovolim to co s motardom na ceste. |
solberg: rozmyslam, jednu z tych prvych troch kupit, ale chcel som co najvyssi rocnik, ale vlastne ta prva, co ma vyfuk leo vince sa mi tiez paci. a dalsia vec, ja som z BA, a nechce sa mi ist len kuknut na moto niekde na opacnu stranu republiky. |
Faust:...tak este raz.Ked si uz zacal s tym talianskom.V taliansku(aj ine staty) je zivotna uroven vysoka,to znamena,ze priemerny talian uvediem priklad nasetri na novu masinu za dva roky.Kedze vie,ze o dalsie dva roky bude mat na novsiu masinu a patricne jej za tie dva roky naklada.Vobec to nieje tak ako si napisal ty.Oni nemaju dovod tie motorky setrit.Lacne su preto,lebo tam si priemerny clovek kupi novsiu masinu a stare ojazdene nemaju hodnotu,pretoze to kupuje iba malo ludi.Pre nas je to samozrejme vyhodne,takze sa dovazaju k nam,kde ich pani majstri na oko poglajchaju a predavaju za tazke love.Naopak u nas,ked si priemerny clovek kupi masinu,na ktoru si vydrel peniaze vlastnymi rukami urcite viac si tu motorku bude vazit ako nejaky talian,svajciar alebo nemec,ktory strieda moto ako pradlo.Takze nevidim absolutne ziadnu vyhodu v tom,ze vsetky motorky,ktore si mal boli s tadial.Ziadnu,ale ak ta to tesi na srdiecku tak budis.... |
Dusifuk-a mam mu klamat,ze sa nekazi?Nekazi sa ked povimienas po sezone potrebne veci ako na kazdej moto.Akurat ze udrzba takej KTM ta vinde drahsie a o dost! Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (27.04.2007 19:09) |
ta tretia co tu dal solberg vyzera bombovo aj ten co ju predava vyzera celkom seriozny nech mam peniaze tak ani sekundu nerozmyslam... |
a podla mna bude taktiez KTMlc4 co sa tyka vydrze o nieco pozadu,neviem ako novsie rocniky ale ta moto bola stvorena pre sutaze narozdiel od TT ktora je na hobby jazdenie,ale je to len moj subjektivny nazor bez skusenosti ovplivneny akurat literaturov. |
Dusi: Ved v tom mas pravdu, len bude este asi v horsom stave ked jej daju do tela dalsich par frajerov z slovenska,,, to som tym chcel povedat,,, |
vozil som sa na oboch a KTM bola ostrejšia |
motoride.sk/?P=inz_detail&ID=65698 - jazdená prevažne po ceste. Upravené 1 krát. Naposledy upravil mikulec (27.04.2007 22:19) |
momul:...kazi sa vsetko,ci je to yamaha,ci KTM.Ked vysoli niekto za moto 120tis tak urcite par tisic navyse pri udrzbe ho zbiedy nevytrhne.Je to dan za "lepsie" postaveny motor.Pravdu si mal v tom,ked si spominal,ze chalan presedlava zo 125ky takze bude mat co robit s TT,a tych par koni navyse u KTM urcite na zaciatok nevyuzije.PEACE MY FRIEND. |
Dusifuk-Fonendoskop ma 2005 a Bezdooo rozmysla nad 2001.Tie 4-6 konikou tam az tak nepocitis ani ty ani ja a nie to este chalan co jazdil 125.Pozri si krutak u oboch masinach!!!Presne tak ako pisal Orin a aj ja niekolko krat,LC4 bola robena na sutaze.Tak nak mi nikto nehovori ze to vidrzi tak ako Yamaha. |
bral by som TT-cko ,jednoduchy motor, starter, ceny dielov nepozeraj, nebudes potrebovat nic menit. Iba jazdit. |
- bezdooo, nooo vidím, že je to s Tebou ako s tým človekom čo príde do ordinácie a hovorí doktorovy : Pán doktor viete mám taký problém som neaký NEROZHODNÝ |
pozri sa na to takto kupujes asi tak sest rocnu motorku ktora uz predsa len nebude ako nova,takze nejaka ta chybicka sa tam predsa len najde.Obidve moto su to dobre a v podstate ked si to tak vezmes tak aj masina ktora je robena na sutaze moze toho vydrzat viac a za ten cas ktory je LC4 na trhu ozaj zacala smerovat viacej ku hobby jazdeniu.Ved aj ked jej raz zacas daz poriadne zabrat myslim ze viac menej budes jazdit lezernejesie ako nejaky profici na sutaziach ktory naozaj tie motorky nesetria a preto si myslim ze ich treba po kazdej sutazi generalkovat.No v tvojom pripade by to malo vydrzat v pohode,predsa len tie motorky niesu robene z cukru,ale z vlastnej skusenosti |
Jedine japonca,ostatne su sracky z blata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
...berte si priklad od mikulca.KTM je krajsia,co tam po vykone a zivotnosti. |
TT600 je koncepčne riadny veterán, vzduchom chladené enduro do lesa je minulosť, otvorený rám pod motorom sa krúti, problémové prevodovky, tenké horčíkové veko spojky-rozbité takmer na každej xt, tt. Vybral by som jednoznačne KTM, má robustný motor, vačku v ložiskách, 2001 už nemá poruchové SEM zapalko, masívnu prevodovku, velkú spojku, výborný-plne nastavitelný podvozok, pancierové brzd. hadice a hrubý korman už z fabriky. |
MAREKTM-ty kokso,ty kde chodis na taketo haluze.Vraj problemove prevody....,rozbity blok na kazdej XT,TT.Chlape preber sa!!!!Ram sa kruti...to mas skade?Viezol si sa na tom?A ak aj hej,tak toto moze napisat Katros co uz nieco odjazdil a nie obycajny hobik ako si ty,ja a ostatny....!!!Zasnem kde na taketo chujoviny chodite.A vzduchac uplne postacuje.Odpadaju pri nom zbytocne problemy a naklady na prevadzku!Motor je vlastne uz veteran kedze sa pouziva uz par rokov bez vecsej zmeny,ale to svecsi len o kvalite a o tom ze nepotrebuje upravovat aby drzal krok s novsimi modelmi....Co sa tyka podvozku,taka TT-R je na tom rovnako ako LC4.Plne nadstavitelne pruzenie je obycajnemu hobikovi tiez na hovno...A pouzite materialy u KTM stoja za hovno...blato... Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (29.04.2007 8:03) |
noooo, chlapci, vcera(sobota) rano som predal DTcku a vecer sme sa s kamaratom boli pzret na tu KTM, a ja som skoro odpadol, a on tiez. ta moto je ako nova, ma ju jeden starsi panko, ktory mi vsetko vysvetlil, a vazne som mal z neho pocit, ze vie o com hovori. velmi mily clovek, na rovinu som sa ho spytal, co mam vymenit v blizkej buducnosti, odporucil mi akurat nove brzdove platnicky a mozno vymenit brzdovu kvapalinu, a spominal, ze by nebolo mozno zle, ak by sa za chvilku niekto pozrel na nastavenie ventilov. moto vyzerala naozaj super, ziadne divne zvuky z motora(pre momula). popocuvali sme si ako bubloce, pozreli sme ram, ci nie je padnuta.a vsetko podla tvojho navodu momu. |
Tak je dobre!To je potom v pohode ak je v takom stave ako hovoris.To dufam aj ja ze nebudem mat pravdu.Vies ta moja KTM bola od riadneho hasa (uz na oko vypadal tak),takze aj preto bola v takom stave ako som hovoril a ja som tym dost ovplyvneny.Sklamany som bol z takych veci ako vybite sedla na loziska,rozpadnuta vodna pumpa,prasknuty piest z neznamych pricin,rozbite naboje kolies,atd...to sa mi u ziadnej japonskej moto nestalo.No moja EXC bola cisto zavodna.Ale ja osobne by som aj tak len toho japonca.O DT bolo vidiet ze sa staras,tak ked sa budes starat aj o tuto moto,tak musi drzat.Ale tie investycie budu asi vecsie |
tak prajem vela stastnych KM bez nehod na novej moto |
bezdooo ja môžem k tvojmu rozhodnutiu napísať len toľko že som jazdil obe mašiny a musím povedať že obe sú veľmi schopné snáť len toľko:KTM ma problém s chladením čo sa dosť odrazuje na výkone hlavne v ťažkom teréne a po viac hodinovej jazde (nechápem ako dokáže zvládnuť DAKAR)brzda hlavne predná je skvelá zadná je už slabšia.YAMAHA ma asi nezničiteľný motor spusta kilometrov mu nerobi problem myslim že nemam vo svojom okolí nikoho kto robil na XT alebo TT generalku,slabosť asi zadný centrálny tlmič,predne by mohly byť up-side down.medzi lajkmi rozhoduje asi dizajn ktorý jednoznačne prevláda u KTM.Ja teraz jazdím na KTM asi mi lepšie sedí v rukách a hlavne nemám problem so štartom ako u YAMAHY.BER YAMAHU Upravené 1 krát. Naposledy upravil Lazzaar (30.04.2007 22:16) |
Ale ste toho natárali. |
Zdar BEZDOOO! |
Pozri obrázok Upravené 1 krát. Naposledy upravil bezdooo (02.05.2007 9:41) |
BEZDOOO-tak vypada to skvele. Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (02.05.2007 11:38) |
bezdooo: Krasna,,, vela stastnych km bez nehody a defektov,,, |
momul-tak ta vychodniarska akcoska by mohla byt super, uvidim, ze ako to organizatori vybavia a kolko budem mat dovolenky, a ci si ju vobec budem moct zobrat. lebo dva dni je malo, kedze je to dost daleko z BA. ved uvidime, este je dost casu. |
bezdooo-veru pekná |
nadherna masinka |
snipe: |
TT JE LEPSIA DO TERENU. LC4 JE TAZKA KRAVA. |
bezdooo:...masina je fakt pekna.Vela stastych km ti prajem aj ja.Ked sa stretneme okukam |
bezdooo: no na dlhe cesty po asfalte to moc neni, ale s prestavkami sa to da. Zato v terene je to riadna mrcha. S ocom sme presedlali z xt-cok na lc4-ky a nase jazdenie sa hned zmenilo na "uzivanie si terenu". Tie motorky nam proste sadli. |
bezdooo: vcera som sa vratil z Rumunska kde sme 4 dni jazdili len v terene a to tak roznorodom,ze by trvalo hodinu aby som vsetko opisal.Pisem preto,lebo som si na vlastnej kozi mohol vyskusat TTR 600.Nepoznam LC4 a tak ju nemozem hodnotit.Ale ta TTR zdolala uplne vsetko do coho sa borec co na nej jazdi pustil.Bolo jedno ci je to brodenie v potoku,prudke a strme vyjazdy,blato,kamene,premacane luky no skratka vsetko!!! mam ako dokaz video kde je to krasne vidiet ze ta moto nemala hranice.Borec co ju ma je asi 165cm vysoky ma 110 kg a minuly rok siel do Rumunska na nej po vlastnej ose a bez problemov. |
bodusTE410: Mozno keby si toto napisal skor,kupil by predsa tu TTcku, ja by sa tiez pre nu rozhodol. A presne,nezalezi na moto ale na jazcovi,, |
bezdooo: no na bratovej som siel 8Km po asfalte a ked som dosiel domov tak som desat minut hladkal moje mekulinke sedadlo na Xtcku |
snipe: ako som to cital, uz som cakal ze co si si hladkal |
Skoda, ze to citam teraz- na Stranke TTr.de je test TTR verzus LC4.Mohol si byt mudrejsi. |
No Bezdooo tak vidis tie prispevky |
vcera mi presla rukami dalsia LC4... |
Snipe-z blata,veru zblata-vlastna skusenost!!!! |
|
myslím že porovnávať kvalitu tt a lc4 iba podla toho aká zničená pajta sa ti objaví v garáži je nanič. ako ste došli ku tomu, že lc4 je ťažká krava zlepená z blata ?? chalani presvedčte ma, že tt 600 2001 je na vyššej technickej úrovni ako lc4 640 2001 ! nejaké normálne argumenty prosím.. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil jojo11 (07.05.2007 9:11) |
tazka je a to stym blatom bol vtip koli predchadzajucej momulovej reakcii |
Je z blata!Vyhasene sedla na loziska v kartroch hovoria same za seba nie????Hnoj,fuj...... |
marektm- |
Method: len aby si dakto zle nemyslel tak ta trosku poopravim.... |
Dakujem za opravu, ale bavili sme sa o modele TT R- a tie el. starter nemaju. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 36248 | Včera: 138719