Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdrawim Vas vsetkych a prosim o radu. |
A máš v chladiči dost kvapaliny,lebo ked nie tak po tom tvojom besnení to malé množstvo čo tam možno máš neuchladí.... |
Tak som práve dokončil zimnú údržbu a keďže sa mi to trochu prehrievalo a voda sa varila - prskala von z vyrovnávacej nádržky - pustil som sa aj do chladiaceho systému. |
V tzv. uzavretom chladiacom systéme je pri prevádzkovej teplote kvapaliny mierny tlak v chladiacom systéme. Tým pádom bod varu kvapaliny, a to aj obyčajnej destilovanej vody je vyšší ako 100 st.C. Presne je to ťažké vyčísliť, pretože ten tlak udržiavajú uzávery expanzných nádržiek a môžu sa líšiť v závislosti od druhu motora, veľkosti chladiča, ventilátora ochladzovania, zložitosti a náročnosti chlad. okruhu... V určitých prípadoch môže teplota vody dosiahnuť aj 115-120 st.C, keď ešte nevrie, musí byť ale tesný systém. Je dôležité mať originálnu zátku a riadne dotiahnutú! |
Hej, s tou zátkou máš iste pravdu, aj s tým tlakom.. Dakujem za reakciu. |
To je normálne a tak to má byť. Preto aj max. hladina je cca do 2/3 nádržky aby bola vzduchová rezerva na zmenu objemu, teda keď dolievaš vodu tak hladina pri studenom motore by mala byť medzi ryskami. |
Chcem sa len informovat ci ked su zle dotiahnutie sruby na hlave a netesni to ci sa moze motor prehrievat?? |
geregl...s GPZ 1000kou machrujes a turujes to ? Nic v zlom kamo, ale okolo toho stroja by si mal chodit po spickach, je to kultova masinka ale uz ma okolo 20 rokov, tak si ju setri. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 177807 | Včera: 117297