Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ano, len to neurob ako ja. asi som to vypaloval trosku moc a neostal mi pekny kruhovy ale trosku sa splostil a potom sa zle daval dokopy.xi ale nebolo to nic dramaticke zmontoval som ho a vsetko bolo ako predtym. ja mam vzdy strach ked nieco rozoberam, ze to potom nedam dokopy.xi |
Nikdy som nepochopil ako vypalujete vyfuky... mne ten karbon nikdy tak nezisiel |
ked budes robyt na zahrade ohen tak vyber tlmice a daj ich tam a nechaj az kym nebudu uplnen suche bez mastnoty a bez sraciek a cca 10 minut pri dobrom ohni a ziarave a potom ich okefuj dratenou kefou a mas to jak nove a vyfuk z vnutra tak ten bud dat arvu a potom poradne vyvapkovat horucou vodou |
no jednoducho odpoj hadicku z nadrze a polej s benzinom vnutro vifuku a zapal ho a nechaj dohoriet a potom pekne oskrabes ten karbon ale karbon si nechaj a urob si z neho volant neska ma malokdo karbonovi volant no ak sa ti to nechce cistit tak aspon budes mat karbonovi vifuk ako na NFS |
Je na to aj chlorid sodny v beznej drogerii by si ho mal zohnat, ale poviem ti vypalovanie ma vacsi ucinok. No riskujes tym ze ti zhori chrom. Vela stastia. |
Uricte sa neoplati na simson kupovat novy vyfuk :D hehe to je riadna blbost :D nalej do neho benzin zapal a riadne sa to vypali, potom prevrtaj tlmic aby sa ti uz viac krat v tom vyfuku tie usadeniny nezasekli, hehe a bude mat aj paradny zvuk :D brm,brm |
benzínom to nieje najlepšie kamarát raz pálil výfuky na 3 a 1/2, jeden tlmič sa nenašiel dodnes :D Normálne to vyletelo preč :D Lepší je asi acetón alebo nafta, tie nehoria tak prudko. |
majlou: prečo by to bola riadna blbosť, skús na Simaka nahodiť nový výfuk a výfuk, ktorý má za sebou cca 5000Km. Zvuk poznáš na prvý pohlad nehovoriac o ťahu motorky. Zaiste vypalovaním získaš priechodnosť kanálov vo výfuku ale definitívne karbon neodstrániš. Ten tam zostane a znova sa nanáša na povrch výfuku a zužuje prichodné kanály. S vypalovaním dosiahneš len to, že výfuk na nejakú dobu prečistíš. Inak s tou naftou to je hlúposť lebo horí len pri vysokých teplotách a zanecháva po horení masný povlak, riedidlo horí vcelku dobre, ale krátko keď už vypalovať, tak s riadnym plynovým horákom po celej dlžke výfuku ale musíš robiť primerané pohyby aby si neopálil povrch výfuku- teda chrom takto budeš mať najlepšie vypálený výfuk, potom ten bordel len vyklepeš z výfuku. |
co uz len aky tah moze mat simson ,ked som mal pioniera jebol som vsetky simsony u nas urcito ho novym vyfukom nerozpoznas,ja by som ho prevrtal a bl by pokoj,to je ako novy vyfuk. |
Ja to zhrniem : mal som tiez upchaty vyfuk na simsone, vypaloval som ho a vycistil som ho na 80%. Ale najlepsie a najpripustnejsie riesenie je pouzit hydroxid sondny NaOH. Nedavaj tam chlorid sodný - to sa dava na chleba . |
Ja som na simsone nikdy vyfuk nevypaloval (ani na inej moto). Islo to krasne rozobrat, vycistili som tlmic, koleno a tiez vyfukovy kanal na valci a hned to malo krasny zvuk, ako nova motorka. Cistenie som robil mechanicky a zvysky arvou, ale uz si presne nepamatam, sak to je aj 20 rokov |
vypalovat benzinom z nadrze ? to uz co je za napad.. a este aj s olejom.. rozoberem,vycistim rucne,tak som to robil prvy krat,potom som nalial technicky,ale aj tak som to pred tym vycistil rucne,a posledny krat horak,je dobry,a naj je ked sa uz zapalia usadeniny vo vutri,akoze hori to hadam 2 hodiny,ale je to dobre. koleno cistim bowdenom z lanka a vo vnutri technicky benzin,a tiez ho sem-tam vypalim.. chrom by este nezliezol,a to som dlho palil. cistil som ho za 15000km asi 3krat. zalezi podla oleja |
Tak sa mi zda ze tu dakto serie peniazmi, ujo Shimi nekupis aj mne novy vyfuk na babcu? Som este nevidel, ze by dakto kupoval koli zakarbonovanemu vyfuku novy. Sa tu dakedy clovek dozvie vela uzitocneho. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206387 | Včera: 148822