Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Pri zahrievaní zvyknem zapínať sitič, no už viac krát som ho zabudol vypnúť a zistil som to až po takých dvoch-troch km. Môže sa niečo moto stať? |
Pokial viem nič extra..ale sytič by sa mal používať čo najkratšie, pretože zmes ktorá ide do valcov narúša olejový film. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (05.07.2007 23:45) |
sviečka dostane určite zabrať ale nič vážne by sa stať nemalo. |
...u mx by si to riadne pocitil...otvoris plny a zacne dusit...sviecka v prdely,hned zahadzana...materialne skody by ale asi vzniknut nemali...treba to robit tak ze nastartujes nechas chvilu bezat a ked je horuci chladic moto by mala byt uz v stave ze sitic nepotrebujes...viem ze v zime sa to zohrieva blbo ale ked takto postupujes tak tu moto setris... |
Inak neviem ako vy, ale mne štartovanie podla manuálu nefunguje...ak chcem motor čo najmenej potrápiť štartujem aj s plynom a zároveň aj so sytičom. To znamená sytič do polky jemne plyn - štartovanie - nakopne, pridam plyn - plny sytič - plyn pustím a nechám ho tak 10-20 s následne sytič vypínam....toto sa mi osvedčilo najviac...na plny sytič bez plynu chytne iba ak je fakt velka zima a moto stojí vonku. |
merefmx sa aj mne ide na hovno na sitici, vtedy nejde do otáčok, aspom hneď viem ze som ho zabudol vypnúť, inak ju zahrievam stojacu v neutrále, len sem tam som sa pozabudol, tak preto som sa pýtal. dík za odpovede |
...wartburg ide na sitici ako besny...to len tie motorky nechcu tahat |
Ja som si minule tiež zapol sítič ale vôbec ma nezohrial a skoro som zmrzol |
Lubooos: pri studenom motore by sa malo startovat na sytici ale bez plynu.. ked ty pridas vlastne plyn,tak ten sytic uz neni sytic,lebo pri pohnuti plyna otovri supatko a nasava vacsiu zmes vzduchu... pri sytici ide viac benzinu ale vzduchu malo.. ked pootocis plyn,tak ta zmes uz neni bohata ako by pri sytici mala byt,ale uz je normalna,no normalna nie,ale uz ten sytic velmi velku ulohu nehra.. ale to plati hlavne u karburatoroch,a nie o vstrekovani,co podla mna mas ty,ked mas novu masinu.. ja len tak,pre zauujimavost.. |
ssimson667: mám karbece ešte |
mozno pri plnom sytici mu dava velmi bohatu zmes.. ale davaj bacha!!! nedavaj vela plynu pri startovani!! deries motor!! mal by mat co najmensie otacky,lebo mot.olej sa este pri nastartovanom motore nedostane vsade,co vsade,este je stale usadeny vo vani,az po chvilke sa roztrekne pri pohybe cerpadla,takze motor ide na sucho,tak davaj bacha,netoc motor velmi... a stym syticom sa dako pohraj,ale ak ti naskoci aj bez sytica a zdochne,tak to fakt moze byt len to ze pri plnom sytici je prilis bohata zmes,a neche chitit.. skus sa pohrat snim.. presne ako si vravel pol syticia stvrtka,tristvtre.. vela stastia.. a mozno to tym neni.. mozno sa mylim |
|
tak je to ok.. a ten sytic.......hmmm,tak dako dosteluj ale najprv vyskusaj jeho polohu v polovici stvrtke a tak.. |
No už som s tým šachoval, neviem či sa to dá dáko štelovať a rovnako neviem či je ok, ak do polovice páčky sytič nereaguje a od polky zdvíha otáčky do 2 tis.. |
LuboooS: aj sytic na mojej kawe reaguje az od polovice. Potom jak moto stoji a nahrieva sa, tak postupne znizujem a obcas sa stane, ze ho zabudnem v tej stvrtinovej polohe, kde uz vlastne ani nezabera. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (07.07.2007 7:25) |
Pepi: je dosť možné že máš pravdu. Ja som moto kúpil po majitelovi, o ktorom neviem nič. Motorka mala 3800 km, ale či sa niekedy niekto hral s karbecmi neviem. Teraz má 10400 a pri 12 tis idem na servisnú prehliadku - sa o tom zmienim. |
Beh motora so syticom treba obmedzit na co najkratsiu dobu, pretoze vtedy dochadza k vacsiemu opotrebenie motora (valca a kruzkov), kedze priliz bohata zmes nadmerne zmyva olej z valca.Ked nastartujem moto so syticom, pohnem sa a po nejakych 200-300 m uz sytic zatvaram a radsej este chvilu drzim viac plynu ak treba ako by som nechal zapnuty sytic. Jazda so syticom tiez moze zanasat sviecku. |
riki1, mne sa zdá že u väčšiny motocyklov 4T sa len sytičom priviera vzduch, teda klapka privre prúdenie vzuchu do valca, teda paliva je vo valci rovnako akurát že z menej vzduchom tým pádom máš niečo ako sýtič. ale neviem to na 100% a myslel som motory jednovalec 4T. |
marekon: su dve metody obohatenia zmesy pri starovani, prva ta jednoduchsia o ktorej hovoris je klapka alebo supatko, ktore brani prisunu normalneho mnozstva vzduchu, alebo druha , ked je v karburatore este jeden pomocny "karburatorik", ktory privadza pridavne palivo do valca. |
mne sa raz stalo ze som ho zabudol vypnut a sviecka mi umrela dost neprijemne ked nemas naharadnu :D je to vlastne prechlastane a to nici sviecky nic viac asi |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35021 | Včera: 135121