Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
vidicon:O tych ozubenych rozvodoch som uz pocul velke chvali.Preco ich nedali aj do V-Tec motoru?Dakujem za vysvetlenie.Ja som myslel ze ten novy motor bude bomba ked tam dali taku technologiu.Je to asi take daco ako ten novy mtor od BMW 1200.Je sice vykonejsi od mojeho o 5 koni,ale daco mu chyba..... Vela jazdcov v Angl.menilo nove Bavoraky za starsie modely. |
ten V-tec je dobry akurat na to, aby sa niektore ventili opotrebovali viac a skor ako ostatne. Vykonovy rozdiel je mensi ako vykonovy rozdiel medzi dvoma identickymi VFR-kami rovnakeho modelu. S V-tecom stracas jednu velku vyhodu: bezudrzbove ozubene rozvody. V-tec-model ma krajsi zvuk a dizajn, ale menej pohodlne sedadlo. |
Romanki:ja sa chcem len spytat aky je rozdiel na jazdnych vlastnostiach ked je motor V-TEC,alebo len klasika?Ja si myslim ze ten novsi je lepsi.Je to tak?Mna na tej honde uputal hlavne ten V-TEC motor. |
Ja som na VFR (model 92 a 94) odjazdil cca. 40 000 km. Na tú moto v živote nedám dopustiť. Vynikajúca spotreba (dlhodobý priemer 5,2 l/100 km), absolútne bez porúch a pohodlná. Jediné čo mi na nej začalo chýbať bol výkon. Moja mala 100k, novšie majú 110k. A keďže som chcel vyskúšať radový štvorvalec, tak som išiel do XX ročník 02 (posledný model). Má o niečo vyššiu spotrebu (od 6 do 8l) ale ide to ako sprostá. A pohodlie je porovnateľné s VFR. Ak chceš VFR, tak ber model do r. 2001 - bez V-TEC. Iba ak by sa ti páčil nový model viac tak ho ber. Lebo výkonovo sú na tom rovnako, skôr má podla mňa navrch starší model. |
Vidicom:Bol som v zapche vo Francuzku ked som siel z Calais.Nić sa tomu nestalo.Asi preto ze to ma boku valce a maju velke rebrovanie.Zvladol to. |
mna by zaujimali ti turisti so vzduchacmi, ako sa im to sprava v hodinovej zapche pri mori pri 33 stupnoch, ked nemaju ani ventilator... |
Garganel: urcite preto lebo vsetko okrem bmw ma: "problem s retazou,kvapalinovo chladenim motorom" |
Ja mam BMW R1150RS.Podla mna je to vyborna turistika.Spravil som za jeden den 1400km.Cestoval som z Angl. na Slov.Stal som len kazdych 400km na pumpach.Odpadava mi problem s retazou,kvapalinovo chladenim motorom..Ale ked by som mal este odporucit tak Honda Pan Eu.1300,alebo BMW 1150 RT.Rozhodni sa sam,ale zamysli sa kolko ludi co vela cestuje ma BMW?Cim to asi bude? |
tino |
Ahoj Milan. Chcem sa aj ja podeliť o skusenost s VFR. Moja ja sice starsia ( rv 91 ) no v základe totožná s 800. Je to jedna Úžasna masina,na ktoru ked si zvyknes nezradi ta. Ta moja ma stale este prekvapuje (myslim v tom dobrom ) Jedno co mi na zaciatku vadilo bola na mna trochu vysoka hmotnost ale casom sa to stratilo. predpokladam ze ked mas zaujem o takyto typ motorky asi nebudes nejaky 30-kilovy Motor-absolutna dokonalost ( je to sice 4-valec no veckovy a je to poznat) posed-uplna pohoda,aj ked si myslim,ze yamaha tdm je v tomto o triedu vyssie. Ale je to uplne ina motorka. Kapotaz je tiez celkom fajn,mozno by som doporucil vyssii-cestovny stit. Ale inak je to stroj,ktory ti prinesie neskutocne vela usmevov do prilby. Tak prajem stastnu ruku pri vybere. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tino06 (10.09.2007 18:18) |
no, pokial nebude na oboch modeloch jazdit jeden clovek, tak tazko porovname spotrebu, lebo zalezi od stylu. Ja som si spotrebu meral niekolkokrat a je, ako pisem, v rozpati 4.5 do max. 6 litra, s priemerom presne 5.5 litra. |
inak to aj tak vychadza, ked pises ze pri priemernej rychlosti vyse 200kmh to zere volakych 8-9, tak pri 100kmh primernej to bude tak okolo 4,-4,5litrov asiq kamosova vfr 800 vtec zere v rozpeti 5 az 8 litrov... |
tlmic nie celkom nebol som sice pozriet ako vyzera tt ale z ba do kosic to mas cca 400 km ked cerpas doplna v Ba a potom pozries na hodinky vyrazis po dialnici cize bez zataciek a a a rychlostami cosi cez 230 tak dialnicu mas az do nitry ... potom ides po relativne rovnych cestach do ziaru tam tankujes druhy raz lebo mas prazdno v nadrzi okolo novej bane je to prekrasne pekny asfalt mile jemne zatacky .. za ziarom je cesta pre motorove vozidla az do zvolena a da sa zvladat vecsinou okolo 200-220 potom cerpas v rimavskej sobote trosku horsie cesty az po tornalu a odtial okrem par kilakov na na sorozke zas rovna cesta .. takze toto nie je okruh je to rovna cesta vo vecsine pripadov ... v noci dokonca dost prazdna ;-( da sa aj autom prejst ak to tlacis dost pod 3 hodiny. Ak si to presiel niekolko desiatok krat mozno sto krat ako tak vies kde je aka zatacka kde je ako rozbita cesta. A nie nie som na hlavu mam viac znamych co tuto cestu zvladaju okolo 2 a pol hodiny a ani jeden z nich nezvlada TT na prvom mieste inak to tt vychadza okolo 200 priemerna rychlost a 30 km/hod v priemere je obrovsky rozdiel a este velmi zalezi na akej drahe skus prejst babu/sturec/donovaly akykolvek zatackovy usek s priemerom 120 a potom skus to iste po dianici a potom mi povedz co je nemoznejsie. |
Tist ospravedlnujem sa , asi som potom zle videl na cerpackach a nepoznam co je rychlost 80-90 alebo 170. Nakoniec ak robis Blavu a Kosice za 2 hod a15 minut a 3x tankujes, tak potom by si kludne vyhral TT Isle of Man. Minuly rok tam mal John McGuinness na R1 cas |
mily tlmic a ti, co mate vtecovu vfr mal som moznost sa vozit na 2 vfr na kazdej z nich som spravil viac ako 10 tis km a pri sviznej jazde to teda pod 6l nebolo ani emilom ... nevravim ze je to zla moto ak by bola zla nekupil by som si ju 2x varadero papalo viac a jazdilo horsie ovela horsie horsie myslim menej svizne. Kamos v kosiciach ma tiez vfr a par krat som s nim jazdil a tiez bola spotreba aj u neho 8-9 takze asi to tak ma byt ... pri jazde podla predpisov cize do 80-90 a jemne rozjazdy sa pod 6 dostanes ale naco ti je potom motorka so 100 konikmi staci ti aj nieco o chlp slabsie |
Ja teda neviem, ale ked sme isli s kamaratom do Chorvatska, tak jeho VFR800Fi mala stale mensiu spotrebu ako moja R6. A to sme teda neprdkali ale dobre upalovali a cestne priznavam, ze jak v Madarsku tak v Chorvatsku sme riadne prekracovali povolene rychlisti. A v tom Chorvatske poriadne. Mna to stvalo ze on isiel stale max. za 6 litrov a pritom ma o 200 kubikov viac. |
To Milan 3232 : Podobny problem alebo dilemu riesil kamarat pocas sezony. Okruh sme zuzili na Fazer 1000 a VFR 800. Presli sme pol Slovenska a nakoniec kupil VFR800 r.v.2003. Spolu sme presli nejakych par km aj v zahranici a dnes vobec nebanuje tohoto vyberu. Spickova motorka a ze novinari robia uplne zbytocnestrasiaka z toho VETEC-u, to Ti potvrdi kazdy majitel VVFR-ky. Ak chces dam Ti na neho tel. a povie Ti svoj nazor. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tlmic (22.10.2006 10:30) |
na to sa uz asi neda ani odpisat |
TY HOVADOOO.. TiSt, to myslis vazne??? Moja zere pri 120 km/h plne nalozena batozinou a 2 ludmi 4.5-5 litra (viz moje cestopisy). Spotreba v meste je 5.5 litra. Na 6 litrov som sa v zivote nedostal!!! |
no tak ja mam teda spotrebu mensiu , standardna jazda 130 140 spotreba nieco okolo 5.5 Upravené 1 krát. Naposledy upravil duggo (17.10.2006 22:46) |
no pri sviznej jazde hodne cez 9 a pri veeelmi slusnej jazde okolo 5.5-6 |
divine ... neviem kto nadaval na ten v-tec, ale ludia, ktori na nej jazdia viac ako 20 minut pozicanej od kamosa si toto sklbnutie ani nevsimnnu ... proste tam je, ale nie je problem |
divine , co ma nepoznas ? ...sedel som o 2 lavice dalej na strednej skole |
btw len chcem povedat, ze aj ja dakujem vsetkym, lebo som sa prave zamiloval. |
mam odjazdene na VFRke 750 RC 36 dve sezony a cca 25tis km a musim povedat, ze som s nou bol velmi spokojny, treba dat ale pozor na konkretny kus, hlavne pri tychto starsich rocnikoch, ich stav je velmi rozny podla majitela. Rozvod ventilov ozubenym sukolim = nezamenitelny piskavy zvuk a ziadna rozvodova retaz ak chces viac skusenosti, tak sukromna posta... |
Ahojte bikeri, |
a potom na kopci vypil liter vody ,vymenil spotene tricko , dotankoval nadrz a po zadnom odfrcal niekam 1000km daleko |
duggo |
duggo: alebo ten znak znamená REZANCOVÁ POLIEVKA . Imidž je nanič! |
fjr , pan , gs ...to su vsetko pohodlne moto , ale necitite na nich jazdu ako na" normalnej " moto . Ani na sportove rezane zakrut to neni moc orechove , takze slovo sportove pri nich troska odpada , kolko Pan , fjr , GS aaaa VFR riek beha na Babe ? Upravené 3 krát. Naposledy upravil duggo (14.10.2006 11:39) |
AK MOZEM DOPORUCIT TAK DL1000,DOBRA SPOTREBA,SILNY MOTOR,SUPER JAZDENIE SOM VELMI SPOKOJNY |
cavan mooc ti dakujem za info kofola na havrane to isti |
Sport Touring = Honda CBR 1100 XX Ale to je len moj názor, nemusite ma pocuvat. Je pravda ze trosku zastaralý stroj, no ked si kupis rocnik 99 a hore (má vstrekovanie), podla mna to más vyhraté.. Ani VFR 800i neni zlé riesenie, ale ako zákon hovorí "objem nicím nenahradis." |
matvej: |
myslim ze vidikon to napisal uplne dobre, ak nie si zatazeny na dizajn tak fakn nevidim dovod si kupovat interceptora, dokonca ja osobne by som volil model bez V-Tec ak by som si musel vybrat s tych dvoch modelov |
Matvej, jeden obrazok Vtecu je aj tu: |
Milan, mozeme ist zajtra doobeda k Majovy, jednu VFR tam ma, ma malo najazdene, moj model, prevezies sa na nej a ja ti ukazem vytlacene grafy, kde uvidis, ze novy model nema zmysel kupovat, pokial nie si zatazeny na dizajn, pretoze v istych otackach vedie novy model, v inych zase moj model ( a to v tych najcastejsie vyuzivanych) a ten trh je v skutocnosti sposobeny prepadom vykonu a jeho nasledovnym narastom na normalnu hodnotu, takze ziadny vystrel do neba. Ked som videl tieto grafy, pochopil som, ze prechod na novy model ma zmysel len ked chces novsiu a krajsiu motorku. No a potom sa pojdeme previest. |
Ja ti dam kludne odviest, bez ohladu na to ci mas o nu zaujem alebo nie, iba mi zavolaj dohodneme sa (lebo som ju uz strcil do garaze na zimny odpocinok) , ja sa odvezem na tvojom prdkaci |
Uz iba jedina dilema - aky rocnik vyroby VFRky. 00-01, alebo 02-03? |
matvej: |
Vsak oni vedia len opakovat... potrebovali by slovenske hlavy, co by im ake nieco vymysleli Skus ist na pohovor. Potom rad pridem |
ani ja nerozumiem preco to tak nerobia, ale inak si urcite pozvany ak na tom zbohatnem |
Ale vazne, nebol by to zly napad... lepsie ako nejake trhanie |
maly mirec: |
No ved prave,ze ked nemas fest otoceny plyn.... Ani si nepamatam kedy som tak isiel mne sa paci ten nastup vykonu ale ten sklbanec fakt nemusim. |
a co som ty??? raptor, nie je to zas taky trh, pokial nemas fest otoceny plyn... po tyzdni to prestanes vnimat a jazdis uplne v pohode... |
nech ta to trhne v zakrute a pretoci ti zadne koleso tak zazijes adrenalin v priekope alebo vo zvodidlach |
ale aspon je to stale variabilne casovanie cavan, nemas toho viac o tom motore??? mooooc by ma to potesilo |
cavan |
matvej: trochu si to mylis s vtec na automobiloch... na motocykloch je to tak ako napisal vidicon...do urcitych otacok ide 1 saci a 1 vyfukovy ventil. dalsie 1+1 su necinne. od danych otacok sa posobenim tlaku oleja vedeneho v hriadeli vahadiel vysunie kolik ktory spoji druhe vahadielko a odteraz nam funguje 2+2 ventily na valec...ziadna sportova vacka tam nie je... Upravené 2 krát. Naposledy upravil cavan (11.10.2006 8:49) |
matvejko na VFR to funguje presne tak ako to popisal Vidicon, pri 6800 rpm (na mojej 2003ke) sa zapoja dalsie 2 ventily na valec , ziadna dalsia vacka tam nie je. To co si popisal funguje pri aute ale nie pri VFR. Proste pri 6800 otackach sa z osemventiloveho motora stane 16 ventil. Basta |
raptor, vidicon: Bezny dohc motor ma dve vacky a kazda vacka ma svoje vahadlo... ale v-tec ma medzi vackami dalsiu tretiu vacku so svojim vlastnym vahadlom, ktora ma sportovy profil... Tato vacka bezi v normalnom rezime naprazdno, ale po dosiahnuti nastavenych otacok sa hydraulicky pripoji a zacne ovladat ventily a otvatra ich takmer dvojnasobne... takze volaky olejcek volade v komore su len zvasty, toto je v- tec... Mozno je to na vfr nejak zariadene aj s tym otvaranim ventilov co si spominal ty vidicon, ale v-tec pracuje vyhradne takto |
milan ake budu tvoje prispevky smerovane na jogurtakov,ked budes mat sportovu turistiku? apropo vidim ze vela z vas ma prehlad o tom co je to sportova turistika... Upravené 1 krát. Naposledy upravil majoBA (10.10.2006 20:37) |
diky za rady a nazory. Vysiel mi z toho jasny napis na moto VFR. |
Chalani Ti uz asi vymenovali vsetko co ma turisticko-sportoveho ducha. |
yamaha fjr 1300,kawasaki zzr1200,honda pan europan 1300, alebo goldwing.. |
matvej ako sa prepoji normalna vacka na sportovu? |
Matvej: V-tec funguje na VFR tak, ze v nizsich otackach sa otvaraju len 2 ventili a pri 7000 otackach natecie olej do takej dutinky a tym sa zapoja do funkcie dalsie 2 ventili. Ziadny vplyv na vacku to nema. |
ja chcem vfr! dovody nedokazem sformulovat, skratka je v tom asi laska ;) |
aj na cbr 600 f sa da pocestovat v pohode...ale ja idem do fazera ´04 na ktorom sa da aj cestovat aj vybrazdnit... |
agresor, sak ja som hovoril o vfr z vtec.. a to kazdy vie ze je to 800 Fi z roku tusim 2002... |
Som zarytý Kawasakista, takže ja ti odporúčam Kawasaki GTR 1400 |
matvej - tak po prve - myslim, ze vacsina ludi hovori o starsej verzii VFR (bez Vtec) (okrem Cavana). Myslim, ze by bolo dobre uviest k typu motorky aj model. |
Tino: |
ten kto napisal ze vfr ma zvuk elektromotoru nech ide na usne... Mozno do 7000 otacok to neni bohvie co, ale ked zmeni casovanie pri spominanych otackach, tak uplne zmeni zvuk a krajsi zvuk som vzivote nepocul nez ma vfr v-tec... spotreba je cca 5-8 litrov, a ten spominany trh vas vyplasi len ked pojdete prvy krat, potom to uz zmaknete uplne v pohode... |
co tak Honda Deauville Upravené 1 krát. Naposledy upravil xyzed (10.10.2006 15:42) |
beal: |
Tino: ano len sa obávam, že pri hodinovom posuvani sa krok sun krok niekde v meste to spolujazdec nemusi brat ako "pôžitok zo zvuku" |
cavan: |
Re: Vidicon |
chlapci, on ma chut jazdit turistiku, takze chce bezporuchovu motorku s dlhou zivotnostou, berte to do uvahy, ked mu radite |
mamaloosa ma pravdu, na hornete som daval ladak a uz sa neviem dockat kedy ho nahodim aj na vfr... |
Prid sa povozit a zistis co je dobra sportova turistika. Ducati ST Upravené 1 krát. Naposledy upravil DucatiST4s (10.10.2006 13:41) |
beal: Upravené 1 krát. Naposledy upravil mamaloosa (10.10.2006 13:33) |
pred par tyzdnami som presedlal z Horneta 600F na VFR800FI 2001 - este bez Vtec.toho vtecu som sa trochu obaval z vyssie uvedenych dovodov a takisto tam bol parameter aj kupa. |
mamaloosa: ved pohoda! ja som nepovedal, ze na VFR na nedaju dat ladaky. Pocul som zvuk z ladakov na VFR je dobry nevravim. Len ostava otazka ked vyvalis prachy (nie malo) za ladaky a potom tam napchas DBkiller či to ma vôbec zmysel Asi taký ako ked vyberieš vajce z chladnici, rozbijes ho, vyleješ do pohara a vložíš nazad do chladnicky Upravené 1 krát. Naposledy upravil beal (10.10.2006 13:09) |
Beal |
Tino Upravené 1 krát. Naposledy upravil mamaloosa (10.10.2006 12:57) |
marcello: ano, honda je honda, suzuki je suzuki, kawasaki je kawasaki a yamaha je yamaha... :D Mozno u europskych znaciek je to inak... :D Fakt taketo vyjadrenia su plne pravdy... :D Upravené 1 krát. Naposledy upravil Pepi (10.10.2006 12:55) |
beal ladak som mal na varane a viaceri sme sa zhodli ze motorka taha od nizsich otacok (nielen moja) ale ladaky a turistika nejdu dokopy |
Tino: |
beal: |
Na rady Honda je Honda sa každopádne vykašli |
mamaloosa: |
riki1 |
myslel si agre , VFR bez VTECu a 2001 a starsie? |
milan 3232:ja ti poradim,chces sice turistu so sportovym duchom,ale ani by ti nenapadlo,ze by to mohla byt Suza TL1000S,vidis?!Ja som ti to uz ulahcil,uz nemusis hladat a rozmyslat,a keby si velmi chcel,tak ti naservirujem rovno domov tuto nadheru,mm,aano,cierna sa ti bude hodit najlepsie,ide k tvojim mihalniciam! |
milan - jazdil si uz na VFR800? Ja na duggovej som zakrutky nad Bojnicami opacil a musim uznat, ze to je paradna masinka. Kultivovany chod, krasne zabera a pocas jazdy vobec necitit jej vahu. Pohodlie a striekacka - nemas problem. A daju sa kupit uz od takych 175 do 200. Upravené 1 krát. Naposledy upravil agressor (10.10.2006 10:15) |
ja ma rad Vecka, takze ked sport a turistiku tak : |
pokial nechces ist do cestneho endura (menej sportove) ani do nahaca (kapotaz slabsie chrani) a chces 100% spolahlivy stroj aj po 50 000 km, tak mas len dve moznosti: VFR alebo K1200S. Na tu druhu mozes kvoli jej cene rovno zabudnut. Jo, este XX-a, ale to je otazka vkusu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (10.10.2006 8:46) |
raptor: |
Tiež som mal po tohtoročnom výjazde s malým Hornetom do Álp a následnom rozhodnutí, že chcem silnejšiu moto pre cestovanie v dvojici veľkú dilemu - akú moto? Uvažoval som medzi jazdenkami FJR, VFR, litrovým Fazerom alebo novou litrovou CBF - kou, kedže jazdenky CBF sa ešte moc nepredávajú. Silne som inklinoval k FJR- ke, avšak z nejakého subjektívneho pocitu sa mi po zhlidnutí "na živo" nepáčila. Inak po technickej stránke a pohodlí jej nie je moc čo vytknúť. VFR- ku som akosi nemohol zohnať podľa svojich predstáv, za novú CBF- ku sa mi zdalo dosť peňazí, tak som sa nakoniec rozhodol pre jazdeného Fazera, už aj z toho dôvodu, že inklinujem skôr k naháčom. Mám ho zopár dní a najazdil som na ňom ešte len asi 150 km, ale zatiaľ myslím, že to bola dobrá voľba a spľňa to, čo som od toho čakal. Takže to bol môj výber i keď ovplyvnený mnohými skutočnosťami |
Cau |
Hohda CBR 1100 XX Upravené 1 krát. Naposledy upravil hrac (09.10.2006 23:35) |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 168522 | Včera: 234065