Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte mam problem s RM 250 ako mam nastavit karburator . Bohatost zmesi je ok ale ako nastavim ten sitic tocim raz na jednu potom na druhu stranu ale dajak neviem najst tu spravnu polohu . Neviete niekto ako sa to ma nastavovat nejaka zakladna poloha . Dik |
ta mala packa na rukovati? |
Hm to mam aj ja na honde /karburator KEIHIN/ a tiez som si stym nevedel rady ale ked som to utiahol tak to slo ok.naopak ked som to uplne povolil tak to nehorazne zralo a vykon bol nizssi tak neviem nikde na vebe som o tom este nenasiel nejake upresnujuce info na co by to mohlo presne byt. |
o com tocis na karbiku rm-ky sa da nastavit len volnobeh a bohatost zmesi nemas to nahodou pomyleneeee? |
ZVYKNE BYT SYTIC "OTACACI" ,TEORETICKY S TYM NASTAVIS VOLNOBEH,LEBO KED HO ODTACAS,TAK CIASTOCNE OTVARAS SYTIC.ZATIAHNI NA DORAZ A MAS POKOJ. |
Tak ja mam karburator KEIHIN a mne sa ten sitic nastavuje nie len hore a dole tj zapnem a vypnem ale da sa s nim aj tocit dookola , ale ked ho celkom zavrem tak moto nejde len na male otcky na stredne a vysoke vobec nejde len vynechava a ked ho dam asi do polovice tak zere ovela viac ,to mi as tak nevadi ale pri nakopavani mi striela do vyfuku a neda sa nakopnut len rostlacit. Sviecky som skusal 3 nove aj vyfuk som cistil a dal som donho novu vatu . Tak poradte DIK. |
KARBURATOR MAS CELY VYCISTENY? |
ja mam problem tiez na rm, mam dobre nastavenu zmes na 1.6 otacky, a volnobezny srob je na maxime, ale aj tak nie je dobry volnobeh,,,,,co mam robit?? |
Dvojtaktná kroska nemá mať voľnobeh, to by sa s tým nedalo dobrzďovať s kopca, keby to stále odpaľovalo. |
Asi máš od toho dorazového šrobu vybitú jamu v šupátku... |
tiez to stale opakujem,ale kazdy na mna pozera jak na debila... |
TRochu zdlhavé- ja som mal vždy voľnobeh na dvojtaktoch(okrem čz )Podľa mňa dvojtakt aj tak nebrzdí motorom,je vyššie riziko zdochnutia a motor ti pri zavretom plyne nemaže už takmer vôbec... |
TRUBA: tu ma vidno www.countrycross.sk/fotogaleria/3127-historicky-mix |
zeleno: čo maže 2t motor pri jazde z kopca,ak nieje aspoň aký taký voľnobeh a nieje pridaný plyn? Pri 4t by som to vedel pochopiť,ale 2t motor je mazaný zmesou,ak nieje žiadna zmes,tak nieje žiadne mazanie...podľa mňa je tam veľké riziko zadretia,prípadne poškodenia motora. Ak sa mýlim,tak ma opravte. |
tiez som s toho keihinu uplny degeš ked mu nastavim volnobeh aby držal tak nejde uplne vo vysokych otackach a ked jazdim bez volnobehu tak to ide ako drak len sa my bez toho volnobehu uplne nahowno jazdi mam zatacku na trati co sa toci do 180 stupnov takze sa prechadza jedine driftom takze vymacknem spojku dupnem na zadnu brzdu a bez volnobehu my motor skape a ked mu zasa v drifte pri vymačknutej spojke pridavam nemam cit v ruke pustim spojkou a bud ma pretoči alebo ma posadi naprdel |
VYSVETLIL BY SOM TO NAMIESTO ZELENA TAK POLOPATISTICKY - DVOJTAKTNE KROSKY SU SUTAZNE NARADIE,CIZE SA PREDPOKLADA,ZE TAM FURT TAHAS ZA SULEC A UBERAS LEN TESNE PRED ZATACKOU NA PRIBRZDENIE A NAJNESKOR V POLOVICI ZATACKY (NAJNESKOR!) TO UZ ZAS DRZIS POD KRKOM,CIZE MOTOR PROSTE NESTIHNE NEMAZAT... |
TIEZ JAZDIM V POSLEDNOM CASE S VOLNOBEHOM,JE TO POHODLNEJSIE A JA SA NIKAM NEPONAHLAM. |
TRUBA:tak ako si to opísal,to mi je jasné,ale zeleno písal o jazde z kopca a brzdení motorom a to je niečo úplne iné!!! |
nie je vydrata jamka.....tak mi iekto normalne poradte a nie ze tam netreba a pod |
viem ze ty si sa neplantal na chvoste. mozno som ta videl jazdit aj u nas v spisskej novej vsi, chodil som tam s otcom pozerat ked som bol maly |
zeleno niesi ten napravo na bedni? to len tipujem z tej fotky co si mal v profile predtym. |
kurnik,tak som sa sekol. najprv som si hovoril ze to by si mohol byt ty,ale potom som sa priklonil ku tomu napravo. ale kosele ste mali skoro rovnake |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 13284 | Včera: 204304