Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
kupsi kvalitny olej, castrol TT, alebo take nieco a davaj 1:50 |
Diky moc chalani, vcera som ju kupil a xcem ju natankovat, no som si nebol isty. |
davaj tam valvoline. vide lacnejsie, ako ostatne kvalitne. |
SSimon 1:25 ?? nema to potom mensi vykon? ja davam shell advance 1:50 Upravené 1 krát. Naposledy upravil Marosu (12.07.2007 22:35) |
hmm v manuale ale je 1:40 v zabehu 1:33 a tak to aj odjakziva poznam Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (12.07.2007 22:51) |
tref, hej ale vtedy ked sa vyrabali boli ake oleje a ake su teraz? |
tref ma pravdu.. sorry za 1:25.. 1:40 je pravda.. viem dost velky rozdiel.. simson ma 1:50 |
ja davam niekolko rokov1:50 M2T-Super do 634 a je to v pohode.Samozrejme sintetika je super kvalita napr.OMW sa da dat 1:100=cistejsie vyfuky,lahsi chod,ziadny karbon,vizsi vykon a neni vsetko zasrate od vyfukov... |
Neviem ale ja davam do kazdej motorky stary dobry M2T.. sice to dymi a mozno "menej" taha ako na niektorych syntetikach. Volakedy som tiez daval syntetiku ale po odskusani mnohyyyyych druhov olejov (synt, polosynt aj miner.) som nakoniec ostal (aj s Gommezom) na M2T koli tymto dovodom: motorka ma nanom plynuly a krasny chod (co u niektorych olejov nemala!), vykon sa mi zda vyssi ako na niektorych "spickovych" olejoch (ten novy OMV, bleh chuderka jawa ze nanho musela prejst par km) a fakt ze na tento olej boli tie masiny stavane! Jasne ze dymi viac, no a? Ja sedim na sedadle, nie na vyfuku a co sa spinenia tyka, tak to kazdy zrucnejsi clovek nemoze povazovat za nejaky problem, ja osobne vzdy na konci sezony ocisim valec, piest a vyfuk od karbonu a je jak nova... Mazacie schopnosti M2T su perfektne (lepsie jak niektore syntetiky nebudem menovat, kazdy mame nato iny nazor). Nechcem sa s nikym hadat, kazdy mame svoju rovnicu na posudzovanie olejov podla roznych parametrov a ceny, no na konci tej mojej je M2T (ale ten klasicky, nie ten SUPER ci jak sa vola, ten je nejaky cudny ). |
pravdepodobne to bol Castrol TTS alebo Castrol R2. Ja som používal Castrol R2 do KX 125 a bol som spokojný. |
Ja pouzivam Castrol TT, no to M2T pre mna zasa fuj. Ten karbon svedci asi o tom, ze sa nespali dobre. Upravené 1 krát. Naposledy upravil KOWO (13.07.2007 21:55) |
KOWO isteze no a? |
pre zrucneho mechanika nieje ani castejsie cistenie sviecok problem,spinava sviecka-horsia iskra-vacsia spotreba-nepravidelny chod...a neviem ci je dobre prejst s obycajneho M2T na syntetiku lebo ta rozpusta karbon...a vsetko to prejde cez valec...potom by to mohlo ist nepravidelne... |
siso: 1:100 a plnu syntetiku som chcel dat aj ja Upravené 1 krát. Naposledy upravil MalyMirec (14.07.2007 10:43) |
siso nie ze rozpusta karbon, ona ho nerozpusta, ale sa moze odlupovat!!!! Ak sa ce prejst z M2T na synt. tak by bolo dobre trocha ocistit valec predtym |
daval som M2T 1:40 bez problemov akurat dym Upravené 1 krát. Naposledy upravil MacoLM (14.07.2007 11:20) |
MalyMirec-tiez by som rad daval 1:100 ...keby som tomu veril na100%,ale stretol som cloveka co ma presvedcoval,ze je to v pohode aj do starsej Jawky dava 1:100-OMWsynt. |
siso: aj ja som to mal chut skusit, ale setrit a potom lutovat som nechcel |
No, chlapi, som rad, ze ste sa tuna takto rozdiskutovali. Ten M2T je ozaj dobry. Ja som raz do pioniera musel natankovat zeleny natural benzina(na benzinke modry nemali, na dalsiu by som nedosiel), nariedil som 1:30 - tak ako vzdy. No po piatich minutach som uz pocul piskat loziska, alebo takyto nejaky divny zvuk. Tak som otvoril nadrz, dolial M2T (moj odhad - mal som po tomto zakroku nariedene tak 1:15). Musel som ho sice roztlacit, dymil som tak, ze za mnou ani nebolo vidno Auta ma neobehovali, ale drzali sa dalej, lebo asi mysleli, ze horim No loziska alebo co to piskalo sa utisili a pohodicka som dosiel domov. |
no pionieru musi byt uplne jedno ci bol olovnaty alebo natural ten benzin. tym to urcite nebolo. |
|
V príručke na Jawu 350 typ 638-640 je udaný pomer pre M2T - 1:40, a pre Castrol TT-1:50. Inak ten OMV je miešatelný až do pomeru 1:100,ale dodržiavať sa má pomer predpísaný výrobcom motocykla,čiže 1:50. Upravené 2 krát. Naposledy upravil T1000 (16.07.2007 17:59) |
vyrobca je opatrny takze radsej nadsadi lebo su aj extremny jazdci...na J350-634 uvadza pomer 1:33 davam1:50M2T ten lepsi -este ma nesklamal...ale masinu nevarim...no velmi zalezi na oznaceni-API-cim vizsie pismena tim lepsi olej... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 242177 | Včera: 182473