Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
po tyzdni jazdenia je cievka v tahu . |
ale zapalovanie ide tak ako ma isť. len problem je ten ze do baterky nepusti viac ako 7V. a ked zvyšujem otáčky tak ide ešte menej. čiže ju nikdy nedobije, bude to najpravdepodobnejšie REGLEROM. podla mna, ale prečo je spalena cievka okolo ktorej sa točí magnet?? tomu nerozumiem. ked mi to prevíjali tak to bolo spravene dobre, len po týždni sa to odpieklo. Je možné že regler vplyva aj na tu druhu stranu?? mam na mysli zaciatok. cievky atd atd. |
Skrat je principom regulacie tohoto alternatoru! Viac sa o tom docitas na www.ignitech.cz/. |
|
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 53760 | Včera: 150149