Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
dá sa nejeko zvíšiť výkon ? Teraz myslím na mojej honde cb 450 s mam výkov 20 kw a chcel by som viac ako má neškrtená verzia .Tá ma výkon 33 kw je to sposobené že má iný kompresný pomer myslíte že je možné niečo také že by sa dal upraviť kompresný pomer trebárs ofrézovaním hlavy valca? Niečo podobné sa robilo na škodovkách celkom bežne......... čo poviete? Díky majte sa .... |
...predpokladam,ze na to nebudete stavana klukovka,pomoct by to urcite mohlo,aj ked neviem ci do takej miery,ale v kazdom pripade zivotnost kluky pojde dole... |
Tu je odpoved na tvoju otazku... |
rozdiel je vo vačke. na škrtenej verzii je zdvih ventilov 4mm a na neškrtenej verzii 6,9mm. |
Ono sa to da citat, klikni na to a potom nechaj na nom mys a v pravom dolnom rohu sa ti objavi stvorcek na zvacsenie.. |
sa mi lúbi že "predurčená pre začínajúcich a opatrných jazdcov" |
neviem neviem ci ta slabsia ma inu vacku...zeby honda robila do jedneho serioveho modelu len koli nemcom inu vacku...skor to bude skrtene inak...ale nehadam sa |
je to tak sú tam rôzne vačky a presne pre nemcov to honda tak robila. hlavne kvôli začínajúcim jazdcom a poistkám takže ak plánuješ odšktiť neostáva ti nič iné ako kúpiť ostré vačky prípadne nejaký motor z búračky ale s ostrými vačkami inak sa to riešiť nedá. ale zato motor vydržííííí a vydržíííí |
sumi - vačku! |
Karol ty mas asi ten starsi model, kedze mas 1xOHC.Ja som mal ten s kvapkovitou nadrzou, v papietoch to malo napisane CB 400T, to bolo tiez 1x OHC, 5 kvaltov, nitovane kolesa, r.v 77...Volaky pako z nej porobil chopper tak som sa ju snazil dat do povodneho stavu ale nemal som dost dielov tak uz to nebolo ono. |
no neviem či zle čítam ale otázka bola položená takto: Upravené 1 krát. Naposledy upravil sumi (07.03.2007 18:50) |
sumi , otázka už bola zodpovedaná dávno , tak o čo Ti go? Ak sa Ti nelúbi , že debata ide ďalej , tak nečítaj. |
Díky Vám všetkým za ochotu teraz mám uplne iný problém s klepaním ale ten sa už rieši na inom fore motoride.sk díky ešte raz |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 196691 | Včera: 221557