Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Chlapi prosím Vás poraďte mi. |
urcite musim byt nekde na spodu nemas to zasrane od blata alebo od inych sracekk urcite tam nekde musi bytt dol pod motorom treba poradne pozret |
Presne tak je tam jedine zi by to niekto zavaril |
Ak nenajdes tak obrat moto hore kolesami a vytecie napustným , ale nie. vazne musi byt niekde na spodku motora . |
Tá skrutka je uplne naspodu z ľavej strany motora. Je 6 hranná, a v strede je ešte aj hlava na krížový šrobovák. Stačí ju kľúčom povoliť. Upravené 1 krát. Naposledy upravil matko600 (04.03.2007 18:52) |
Najprv vypusti odspodu cez hlavný výpustný šrób a aj tie dva šréby nalavo čo držia tú hadičku, otvor aj nalievací otvor na olej, potom otvor veko s filtrom a mal oby to byř všetko. Už len vymen filter a zašróbuj sp)t a nalej nový. |
Nemusí hadicu odkrútiť, na nádržke s olejom je tiež skrutka, dole na nádržke, a to z tej hadice steči do motora. |
Dik chlopy fakt ste mi pomohli hadam to uz zvladnem |
Aj keď sa olej vypustí, stále je tam film a samozrejme tie zvyšky o ktorých píšeš. Osobne nevidím problém v tom, keby bežal motor chvílu na volnobežných otáčkach s vypusteným olejom. Upravené 1 krát. Naposledy upravil LuboooS (04.03.2007 20:03) |
aaaaaaaa , to by som nerobil. aby som jej počital posledne sekundy života????? . Moj nazor. |
ja som to nerobil len som vypustil stary napustil novy a hotovo... |
Normalne to vypusti z motora aj z nadržky vymen filter nalej olej do nadržky a treba to odvdušnit, na veku filtra je mala srobka ktoru povol a par krat prekopni kym znej nepojde olej zakrut ju a potom normalne naštartuj a dolej olej do nadržky. |
Ja som pri vimene oleja vypustil vsetko z motora,z nadrzky,odmontoval som olej.filter a este som ju pomaly prekopaval a cerpadielko mi pekne vytkacilo este asi 2deci oleja...(tam kde ma byt olej.filter) |
presne ako hovori mirkokos a momul hlavne to nestartuj bez oleja |
cauko prosim ta nevies aka je cena ol.filtra? aj ja sa chystam na vymenu dik cauko |
ja som kupil za 155 sk filter ale neviem jaka znacka lebo som krabicku vyhodil uz aaaa olej repsol ... |
snipe , degrad - dik za info som cakal viacej |
caute panove.mam na vas otazocku ohladom merania olej.mam nadrzku pod sedlom a pocul som ze sa olej meria:moto sa ma nechat na volnobeh zohriat a po vypnuti asi 1min sa tam vlozi ryska ale nesrobuje sa je to spravny postup? bo sa mi to nejak nezda.po pade mam prasknuty blok od rychlostnej packy a olej tece jedna radost. len ze ked dodrzujem tento postup tak nameram stale rovnaku hladinu hmmm dik za radu |
cooly na volnobeh by si ju musel dlho hriat aby si to mohol merat.. ja to robim tak ze sa normalne vozim aby sa olej riadne prehrial a ked pridem domov necham ju bezat dam dole plast vypnem motor a meram olej... a este daco motorka musi byt na stojane... ak ju riadne nezohrejes moze sa stat ze nameras nulu |
hmmm sa mi nnezda zeby mala byt na stojane , skor v kolmej polohe nie ? aaa tu mierku nemas srubovat len zastrcit .... a motor by mal mat okolo 70 stupnov aspon tak co ja viem , snipe preco myslis ze na stojane hmm ? |
no pretoze si neviem dost zivo predstavit ako merias olej a zaroven drzis motorku |
snipe je to na 100% v kolmej polohe to viem ale nikto nevie v akom casovom intervale po vypnuti motora sa ma merat bo ten olej stale klesa tak ze cim skorej tym viac nameriam a naopak... Asi to urobym tak ze vsetok vypustim a nalejem 3l a a potom to odskusam zmerat 1min po vypnuti to bude asi najrozumnejsie hmmm ale dikes |
no ale ked to tak vezmes tak ci kolma alebo na stojane to ti velky rozdiel nespravy.. ja davam tak aby bol tesne pred vrchnou ryskou lebo ak ho das viac tak ti ho vyprska von co neni az take hrozne ako keby si ju drel bez oleja... |
do ecka ide 3,3l do uplne prazdneho moto. a pri vymene oleja a filtra 2,8. uz to mam pozistovane nasiel som manual len skoda ze nemam ecko ale 47n kuakua |
je to XT 600 a oznacenie 47n v zadu buben a kickstart |
no viem aka je 43F a 34k01 ale o takej ako mas ty som este nepocul |
cooly hod obrazok a bude po probleme hehe h |
pozeral som ju na www.louis.de a neni tam take oznacenie XTcka.Zaujimave,,, nafotim a poslem |
img501.imageshack.us/img501/804/dsc02025rp8.jpg |
cooly-prepac,ale vypada to ako nejaka zlatanina To co si tam hodil za obrazok je klasicka 34k01 (myslim).Ty plasty nie su original.Vsak to vidno aj z fotky(bocne,plasty od nadrzi,zad.blatnik...) Upravené 1 krát. Naposledy upravil momul (20.08.2007 9:53) |
cooly - hmmm jaa si tiez myslim ze 34k01 ale je tam zopar veci neoriginl, ako vidno z obrazka ... |
hej bocne boli kaput aj na nadrz ale zadny blatnik je origos |
momul a to oznacenie co tam mam 47n-000634???? |
pri objednavke nd. sa mam orientovat podla 47n-000634? alebo 34k01? ak by to bola 34k01 by som to mal mat na stitku a na motore. Mylim sa?? Dik za komentar |
ano,na motore mas vyrazene (mal by si mat) 34k01.Isto to tam najdes.To 47n-000634 nie je nahodou cislo ramu.Ak mas original motor aj ram,tak tie cisla by sa mali zhodovat (motor-ram).Aspon mne sa to zhodovalo. |
jj ani vyfuk neni origos co je skoda. Na motore mam pod výfukovým potrubím vyrazene 47n -atd a zhoduje sa to so stitkom na rame. Tak podla toho to musi byt typ47N? Upravené 1 krát. Naposledy upravil cooly (20.08.2007 14:31) |
cooly: v zadu na valci byva na starych xtckach vyrazeny model.... aj na kryyte vzduchoveho filtra na vyfuku na stitku na hlave riadenia a este na milion miestach len skus riadne popozerat... |
snipe-mal si pravdu, nasiel som to na valci dik. Motor slape len ten vzhlad... ale nan kaslem . Len nech to slape Upravené 1 krát. Naposledy upravil cooly (29.08.2007 10:51) |
a aky to je nakoniec model? mas pravdu ked jazdis riadny teren tak vzhlad ti je na **** |
Na valci som nasiel 34L co je rocnik 1983-1984 |
zdravim chalani. chcem vimenit olej na tejto masinke na spodku motora je je vypustny srob ten vikrutim a olej z motora by mal vytiect von ale este je tu jeden hacik v rame motoky je olejova nadrzka a z tej neviem ci vsetko vytecie .... pozeral som to a cca pri zvodoch vyfuku je soup ktory akoby bhol vypustny na olej z nadrzky mam to vypustit aj z nadrzky z toho sroubu ne ?????? prosim HELP |
cauko rider125 ano treba vysrobovat vypustak aj na nadrzke a dobre je aj odvzdusnovaci srob na d filtrom |
cooly ____ dik uz som to dnes urobil vypustil som to vsetko riadne ... ako ja som si to hned myslel len som si to chcel overit dal som new filtrik (samozrejmost) a ficim het ale dik fakt. |
CHLAPI SORRY ZE VAS FURT OTRAVUJEM ALE ESTE BY SOM POTREBOVAL VEDIET ZE AKU VOLU MAJU MAT VENTILI ... V MANUALE PISU ZE BY SA MALO PO 6.000KM SKONTROLOVAT TAK CHCEM TO POZRIET ALE NMIKDE SOM NEVICITAL AKU VOLU MAJU MAT VENTILI AK NIEKTO VIETE TAK PRISIM NAPISTE DIK |
cavte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 251699 | Včera: 185092