Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
prebehol som sa na kamošovej RM 125 a oproti nej sa mi tie moje tlmiče zdajú o hodne tvrdšie/surovejšie – pokúšal som sa pohrať so štelovacími šróbami navrchu aj na spodku tlmičov, vypustil som vzduch po jazde navrchu odvzdušňovákom, ale stále je to nie ono. |
ked neni sroub vypustaci |
Odporucam ze ked menis olej treba vsetko rozobrat, vycistit , vymenit gufera , podla opotrebovania aj puzdra. |
-za prve Valvoline Fork OIL neni ziadna sračka je to značkovy tlmičovy olej |
Zdravim ....Urob to presne podla Pegasa...cca tyžden do zadu som to robil na mojej honde cr250.-žiadna veda.Ak si len trošku zručný tak to mas za chviločku spravené... |
tiez som pouzil shell olej do tlmicov tiez taka ista cena ako pegas a div sa svete funguju,neviem preco by som kupoval olej za 800.sprav ako hovori pegas ale mozno by som este chvilu pockal pokial povoli gufero ja soom hned natiahol neopreny a mam hadam pokoj na dlhsie. Upravené 1 krát. Naposledy upravil panky23 (02.03.2007 9:21) |
No jo. Samo sebou beriem to jednoduchšie riešenie - alias doma |
PROSIM VAS A ZO ZADNYM TLMICOM MI NEVIETE PORADIT VITIEKOL MI OLEJ A ZE TO VRAJ SAM NESPRAVIM KTO TO ROBY? |
Ja som daval robit zadny central do: Lednicke rovne.Este ho nemam doma.Oni to posielaju akejsi firme do blavy.Dufam ze to spravia. |
zdavim mam taky problem ze mi tecie lavy tlmic. cital som pegasove prispevky ale ja mam klasicku teleskopicku vidlicu. Je postup rovnaky ako pri upside-down vidle? a este jedna vec ja mam hore odvzdusnovaky tak aky postup je s nimi? Ako mam ich potom nafukat alebo co sa s nimi robi? UPOZORNUJEM ze to budem robit sam takze nechcem ziadne reci ze to mam radsej dakde poslat. sak som dajaky off roadak tak to spravim sam a mam aj skusenosti s technickymi opravami. A videl som v ktm.sk oleje do tlmicov ale boli rozdelene do skupin 2.5W, 5W, 7.5W, 10W a 15W. Aky tam mam dat? |
To Dano98:Postup je podobny, najprv vymontuj tlmice von, treba povolit hornu maticu, trosku zadvihnut a povolit taku osku co je utianuta v tej matici zvnutra.ja som mal na mojich tlmicocheste pod prachovkuou zavlacku/aby si sa k nej dostal je treba tu prachovku opatrne vypacit napr. skrutkovacom/. potom ich roztiahnes/pojdu mozno trosku tazsie, pretoze zaroven vytiahnes aj gufero/. odvzdusnovaky mas na to aby si odpustil tlak ktory vznika v tlmicu pocas jazdy a nie aby si ho tam dodaval/casty omyl offroad jazdcov, hlavne zaciatocnikov, potom sa stazuju ze maju strasne tvrdy predok / ja kedze jazdim viac enduro som pouzil na predok olej motorex 2,5W/stal ma 300CK v brusperku/ a bol som s nim max. spokojny-tlmice fungovali lepsie ako s valvoline. ak jazdis viac po trati tak si tam daj hustejsi olej napr. 10w. mnoztvo oleja sa pohybuje pri vacsine cross motocyklov okolo 450-470ml do kazdeho tlmica |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124455 | Včera: 245531