Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mam taky problem zo spojkou ked nastartujem masinu necham zohriat a chcem zaradit tak moto sekne a zhasne ked sa chcem rozbehnut tak musim spojku drzat aspom 30sec nech sa zahreje,ale ked som v terene tak mi smyka hlavne vo vysokych otackach.Mal som ju rozobratu lamely na hranici tolerancie to iste aj pruziny plechy v pohode tak som podlozil ale o moc lepsie to nieje.V kosi su asi 3-4mm zuby od lamiel.Olej plna syntetika 80W doporucena predajcom.Tak neviem na co sa mam sustredit? |
ASI SU TIE LAMELY UZ FAKT NA RIT A DALSIA VEC SU TIE ZUBY NA KOSI.KED NECHCES KUPOVAT NOVY KOS,TAK ICH ASPON ZABRUS DA HLADKA,LEBO TAKTO TI TA SPOJKA ANI NEMOZE VYPINAT.KED NAKOPNES A ZARADIS RYCHLOST,TAK TO TROSKU SEKNE NA VSETKYCH KROSKACH,ALE KED SPOJKU ZAHREJES,TAK BY TO UZ MALO SEKNUT MENEJ.NA LAMELACH NEUSETRIS,KED TREBA TAK TREBA,LEPSIE AKO NOVE KOLECKA DO PREVODOVKY. |
Ked vytlacos spojku tak sa sice pritlacny kotuc oddiali a uvolni lamely ale tie sa vdaka tym drazkam v ktorych su zahryznute do kosa malo vysunu a preto sa neustale suchaju o plechy cim sa spojka celkom nevypne. Ak su lamely OK tak sa este mohlo stat ze sa ti prehriali a tym sa zmenila struktura oblozenia. Navonok vyzeraju normalne ale maju uplne odtlisne trecie vlastnosti. Ja som tak spalil lamely ked som skusal masinu davat na zadne,hodinu som santil a potom KO lamiel.Nepomohlo nic len kupit nove,odvtedy beham slusne... Upravené 2 krát. Naposledy upravil jarro (12.10.2006 14:25) |
Asi to prebrusim a uvidim,som rozmyslal nechat si to navarit hlinikom a potom opracovat do povodnych rozmerou ale neviem ci sa to bude dat lebo steny toho kosa su asi 3mm hrube,nema niekto skusenosti zo zvaranim hlinikom?(ci to nespali uplne alebo neroztavi a pevnost oproti ostatnemu original AL?)Pisal som aj do CMC do Blavy a oni ze cely spojka(lamely,kos,plechy a struny) ze 25 000sk |
kos aj s lamelami sa da kupit aj podstatne lacnejsie. |
No ved hladam uz asi 2 tyzdne a nic aj som mailoval skoro vsetkym tym ktorym sa uracilo aj odpisat tak minapisali ze mam kontaktovat CMC blava |
cauko.kamos menil zaciatkom roka spojku na 125ke a ho to vyslo na 2000sk.a urob este ako Troba hovori: tie zuby na kosi zrovnaj,... |
Ten kos je odlievany pod tlakom tak neviem ci by bolo spravne vyvarat ho lebo o tvrdonavarovych materialoch z hlinika som zatial nepocul. Treba sa poradit so zvaracom ktory ma zv. preukaz na mig alebo tig-wig. Ak chces menit aj lamely skus ich zohnat od anglickeho vyrobcu Lucas, na moju masinu stali 5500 a od lucasa my vysli 2500, ta ista kvalita len to nie je znacka honda. |
www.kmt-pk.sk, lamely s plexmi 3-4 tisic, ale nemas to najblizsie z Puchova. Dohodni sa s Pistom, ci ti to moze poslat. Vymen tie lamely a mas po probleme podla mna, ja mam ties uz vysakany kos a necitit to s novou spojkou, ale ked bude sekat aj tak skus to co ti poradili xalani... |
Koš sa pri zváraní TIG-om môže zdeformovať. Dá sa to opraviť tak, že koš odnituješ od primárneho ozubenia a dáš si ho vytočiť zo železa, vyfrézovať (vypíliť ) do neho vodiace drážky podla novej lamely a znovu znitovať novými nitmi s ozubením. Je to vyskúšané, rozdiel v hmotnosti je minimálny a životnosť ovela dlhšia, ako orig. Upravené 2 krát. Naposledy upravil marektm (13.10.2006 23:01) |
No rozoberal som a nic sakris ako mam ten kos vybrat sak mi to ani za svaka nejde |
Povolis maticu co je v strede kosa(predtym odhni poistovaciu podlozku co je pod tou maticou), a potom vyber stred a nakoniec kos. Najlacnejsie nakupis asi v Brusperku(CR) pri Frydku-Mistku. Plechy myslim 650Ck a Lamely myslim 1200Ck. Zial kontakt nemam ale ak by bol zaujem tak by som zohnal. |
No vsetko som spravil ako vravis 250cross ale ako ku..a ten stred sak to vobec nejde,nech som robil cokolvek tak to neslo len asi 2-2,5cm aj ten stred sa hybal a potom to uz narazalo tym rozsirenym okrajom co je na spodu kosa,do skrine.Tak co,vybrat stred dopredu?alebo musim aj motor rozpolit?lebo ako posuniem kos tak ide aj stred(cap) ale ked ho zasuniem tak ide aj stred tak neviem ako to vybrat Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bazo (16.10.2006 12:10) |
1.) vypusti chladiacu kvapalinu - na obrázku je to šrób č. 9 - klikni na adresu a potom na water pump Upravené 3 krát. Naposledy upravil mariom (16.10.2006 18:27) |
No tak to meni situaciu |
jarro má recht - návar neporieši ani prd. problém máš za chvíľu na krku . |
Ak ti to bude variť nejaký odborník , tak nech najpr zistí , či to nieje nejaká zliatina najskorej horčíka a na to treba dať veľký pozor . Ak by si to chcel risknúť s tým zváraním , tak si zožeň najlepšie nejaký kúsok z rovnakého spojkového koša a ten potom použiť ako prídavný materiál . |
Varit to bude odbornik zvarac z povolania,ako zistim aka to je zliatina?Kusok z rovnakeho kosa,hm neviem keby mam rovnaky kos |
kremičitý hliník je naprosto obyčajný Silumín - sračka . Ak by to malo byť o niečom , tak tam toho kremíka potrebuješ cca od 10% viac. Ono to nie je ani tak o kvalite zvárača ako o samotnej technológii opravy.Pár vyváraných košov (od rôznych ľudí) som už mal pod rukami a vždy to za nejaký mesiac bolo ešte horšie ako pred zváraním. |
JA BY SOM TO LEN VYBRUSIL A NESRAL SA.KED JE TA DRAZKA UZ PO OSEMDESIATOM STVRTOM BRUSENI VELMI VELKA,TAK RADSEJ KUP NOVY KOS,VYDE TA TO URCITE LACNEJSIE AKO KED SA TI Z NEHO ODLOMI NEJAKY KUS A ROZ...BE TI TAM OZUBENE KOLESA A NEVIEM CO ESTE.KAROL TI URCITE RAD DODA KOS AKY SI LEN BUDES ZELAT |
No ved ja by som aj kupil novy kos ale nemienim zan dat 25,alebo resp bez lamiel z CMC 15?to by mi uz lacnejsie NASA vyrobila....ak teda viete o nejakom tak sa mi prosim ozvite,ak nezozeniem dam vyvarit a kedze nestaci tak hodim aj plechy(tie U-cka) no kazdopadne cakam 1-3 tyzdne bo zvarac bol na operacii (pruh) tak az bude v praci...Ja viem ze to nieje o zvaracovi ale ten co tu je teraz to je patlak uz vidim ako by mi to prepalil,co by ma nepotesilo....ak teda viete nejaky link na ten kos alebo o nejakom viete za trosku rozumnu cenu tak budem rad,zatim dik.... |
to vyvarovanie hlinikom by som neriešil ked by som to uz opravoval asi najrozumnejsie by bolo si to dať vytočiť zo zeleza ako spomina marektm |
No asi mi ine ani neostava.Nemal som nejak cas to dorozoberat a ked som to rozobral som zistil ze poistny plech na zadnej strane je vylomeny asi 4cm kus |
pegas: zo zeleza?!!? Nefetuj prosim Ta!!!! |
karol1:kedze si videl zopar kosou po zvarani tak ako to potom ti ludia opravili,kedze zvar nic neriesi?uz som preliezol web a nic nenasiel,ziadny kos(lamely plechy a struny v pohode)tj neviem vyvarat ci nanovo tocit?ja by som bol za novy kos ale od kial??? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Bazo (26.10.2006 9:40) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 17885 | Včera: 224209