Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj. |
Ja cistim karbik tak, ze ho najskor vymontujem, umyjem zvonku tech benzinom a cely ho rozoberem az do posledneho srobika, vyberiem dyzi precistim ich vyfukanim a vsetko vycistim technickym benzinom. (do dyzovych kanalikov by sa nemali strkat tvrde predmety lebo by sa mohol zvacsit ich priemer) Zmontujem to v opacnom postupe ako som to rozobral. A ja este pri spatnej montazi namazem posuvac olejom, ktorym riedim benzin. Tot vse. |
Tak, pri endurach a crosskach je vacsia pravdepodobnost, ze sa znecistia lebo funguju v drsnom prostredi. Ale jak mas napriklad znecistenu nadrz tak by to bolo dobre cele precistit a do hadicky umiestnit filter... |
hehe .. asi mas vela volneho casu..na vykone ti to neprida ak myslis ze hej .. tym ze tam je cisty benzin, tak tam mozes mat akurat bordel z nadrze ... karbiky sa cistili na jawkach, lebo tam bol aj olej...radsej si nastav potlaky a CO.... |
mtx Vergaser Reiniger cistic karburatorov od LIQUI MOLY napriklad. Nalejes do nadrze (ono je to vlastne tiez nejaky druh benzinu so "sikovnymi" molekulami) a precisti ti to karburator aj spalovaci priestor. Nic nemusis rozoberat. Ucinok to ma asi 2000 km. Potom by asi bolo treba zas pouzit. Ja to pouzijem iba raz za sezonu . |
zdar lidi...nadviazem na tuto debatu, snad mi poradite. |
Ahojte, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 96369 | Včera: 220235