Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute potrebujem radu dal som motor na generalku apo nahodeni motora do ramu som nakopnul motorku a volnobezne otacki boli vysie a ked som vypnul sitic boli este vysie cim to je,poradte prosim dik |
nastav si karburátor a skontroluj vzduchový filter |
Skus sa pozriet, ci sa ti niekto nepohral s volnobehom |
pred vcerom som nakopol moju RM a tiez mala velke otacky ale ja tam nemam volnobeh a ked som vypal sitic tak este zvisila ale ja mam asi povitiahnute supatko lebo ked som pozrel na bovden tak bol vytiahnuti z karburatora. MOZNO TO BUDE tym |
daj som motor na generalku vsetki tesnenia mi pomenil dal som motor do ramu a nakopol motorku a motorka zvysila otacki a stale ich drzala a ked som zapol sitic otacki klesli cim to je |
máš chudobnú zmes (vela vzduchu - málo benzínu). urob s tým niečo, lebo to zadreš |
presne ako vravys ryd3r to roby aj mne co si pisal a co mam robit |
myslite ze to bude chudobnou zmesou alebo este niecim inim a skusal som dat aj ihlu nissie o jednu palicku a otacki boli este vysie |
Keď dáš ihlu nižšie, máš ešte chudobnejšiu zmes |
aha takze ju misim dat tak ako bola alebo vysie |
marektm-ani nesranduj . ja mam na 100% vytiahnuty plyn lebo mam zlomeny ten krit na karburatore co sa srobuje tam kde drzi bovden a mam ho vytiahnuty asi tak 2 cm nad krytom. ZAsunul som ho tam sät ale este som to neskusal. |
Ihla reguluje palivo - nie vzduch. Keď ju pridvihneš, ide viac paliva a je teda bohatšia zmes a keď ju spustíš, ide menej paliva a teda bude chudobnejšia zmes. Samozrejme za predpokladu, že nemeníš súčasne nastavovanie vzduchu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil felika (11.02.2007 20:18) |
Na karburátore je taký šróbik , neviem aký máš rok ale nachádza sa pri hrdle karburátora , ktorý ide od vzduchového filtra . S tým sa nastavuje bohatosť zmesi , a súčasne s tým musíš nastavovať aj volnobeh , tým druhým šróbom . Ak si to ešte nikdy nerobil , tak si to daj radšej nastaviť niekomu , kto s tým má skúsenosti , inak ti hrozí to čo ti napísal marektm . 125-ky sú na chudobnú zmes háklivé . |
marektm - môže byť - skontrolovať gufero pod zapaľovaním a sacie klapky |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124901 | Včera: 203286