Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Caute. Chcem sa opytat tych z vas, ktori uz davali pieskovat hlinik (dural - zliatina hlinika), ako ste dopadli. Potrebujem dat totiz vypiesovat hlinikove kusy, ktore uz pieskovane boli, ale pocul som od bracha, ze jeho ram bicykla bol po vypieskovani velmi drsny, az rapavy a na tom by sa jednak velmi zachytavala spina a lahko by sa oskrel. Kusy su povodne pieskovane a su hladke. ...tak ako na to? |
Presne tak ako hovorí brácho,ale mohlo to byť pieskované oceľovými guličkami.Pieskom je to o čosi šetrnejšie nie je to také dobité. |
Praveze to mal bracho pieskovane pieskom a bolo to proste velmi drsne - ako smirgel. |
Ešte je dôležité aká bola zrnitosť piesku a tlak vzduchu.Ono po pieskovaní nikdy nebudeš mať ideálne hladký povrch. |
Ja som si dal pieskovat elektrony na auto ale následne boli aj striekane farbou...vyzera to pekne, ziadne drsnoty...len mi to troska pocuckalo peniazenku. neni to lacná zálezitost.. |
Aj ja som dal pieskovať Al.disky z auta,a je to drsné... Jedine potom zas brúsiť...príp.leštiť. |
Raz na discovery pieskovali jaguare E-type plastovymi gulickami kedze sa jednalo o veterana a nechceli poskodit plech ale len odstranit farbu. Taktiez sa na opieskovavanie pouziva piesok roznej zrnitosti ako pise Coolerman takze zalezi len od zrucnosti obsluhy. Videl som typka ktory opieskoval feliciu hrubym pieskom az iskry lietali a vysledok bol taky ze od prehriatia sa mu pokrutili plechy na vsetkych dverach... |
Nedavaj to pieskovať, aj keď dáš najjemnejší piesok alebo sklenenú drť bude to stále matné. Radšej zober čo poriadne jemný šmirgel a prebehni to. Narobíš sa, ale je škoda dosrať hlniníkove diely. Potom to zalešti, stačí aj Silichrom a bude to vyzerať fasa. |
Chalani, diki za rady. Vidim ale, ze niektori z vas neopchopili, o co mi ide. Opieskovane hladke znamena hladke na dotyk (ale matne), nie leskle. Ak neviete, vo co go - jedna sa o drziaky stupaciek na Varadere - www.logy.org/~xep/days/2001/030601/honda_varadero.jpg |
agressor pozri súkromnú správu Upravené 1 krát. Naposledy upravil Coolerman (15.10.2006 22:29) |
Chalan to robil niečo ako fixerka malým tlakom a piesok jemný ako v presýpacích hodinách na stupačky v pohode. |
Jasne da sa,jemny piesok tlak tiez nizsi ale nie zasa vela a potom neupatlat lebo to rychlo zaspinis,vo firme pieskujeme skoro vsetko a vacsinou hlinik,ale vsetko zalezi od piesku.... |
Ja dávam jemné pieskovanie, pri ktorom mi ide o matný hladký povrch, robiť malou stolovou pieskovačkou. Najlepšie to vystihol Coolerman - fixírka. Proti ochytaniu a oxidovaniu to následne dávam eloxovať. |
Nejaký čas sa už o to trošku zaujímam - už ma nebaví šmirgel a drôtený kotúč s ktorým sa nedostanem do záhybov - a dozvedel som sa, že len pištol a hocijaký kompresor ti nestačí. Chce to kompresor s výkonom (množstvom dodávaného vzduchu) cca 300 až 350l/min (nové stoja okolo 17.000,-Sk), takže tá pieskovacia pištol za 1.000,- je vlastne maličkosť. Potom sa môžeš hrať s tlakom, keď máš dostatok vzduchu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ORTUT (16.10.2006 19:56) |
Ahojte, existuje možnosť odstránenia farby sodou bicarbonou. Je to v podstate ako pieskovanie, len namiesto piesku je soda. Dokonca to robia - robili v Pezinku - Grinave. Mám s tým dobré skúsenosti lebo dokonca to nepoškodí ani eloxáž a povrch ostáva hladučký. Naposledy ked som u nich bol tvrdili že majú ten stroj pokazený, ale neviem či sa im náhodou len nechcelo, lebo mali od nás väčšiu zákazku a bolo to v zime. Mám taký dojem že robošom sa nechcelo mrznúť tak sa šéfovi vyhovárali. Skúsim nájsť kontakt a hodím ho sem. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 116346 | Včera: 186524