Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
ahojte setci mam taky problem. ked sa moj simmik privelmi zohreje tak volnobezne otacky nedrzia a co je horsie ked ho odstavim tak nedajboze nakopnut ani roztlacit, musim pockat trocha kym sa to ochladi a potom uz nejak naskoci. deje sa to asi odvtedy ked som s nim presiel cez potok v tej 30ke s teplym motorom. co to moze byt a co by som mal robit? |
To može byť aj teplotami čo sú v posledných dňoch. Pamätám si, že v jedno leto bolo tiež horúco a mal som problém s chladením. Ked sa zohrial som zastavil a nedal sa ani roztlačiť ani nakopnúť. No ale keď píšeš že si prešiel s ním cez potok rozober hlavu a válec poriadni sa na to pozri. Možno je zadretý ako píše jumper55, alebo ti niečo prasklo - tesnenie hlava alebo nieco iné. |
zalezi od toho ako dlho si jazdil dokym si zastal a potom to neslo ked si jazdil dlhoooooo tak to bude tym ze vonku horuco a musis trocha dlhsie cakat kym sa znova vychladne(tym trpim aj ja teraz)ak len kratko tak moze byt ze je pridrety |
chlapi teplotou to neni.. dnes je 39 !!!! a ja som siel 602 az 65 vkuse 100km,a nic !! zas to daco vydrzi aj ked je vdzuchom chladeny.. ak ti toto robi ze najprv ide potom zdochne a o chvilu zase ide to je priznak zlej inducky.. nemenil si v poslednom case daku sviecku,alebo sviecky? a keby bol motor zadrety tak uz by nesiel.. ako vravi zeON pouzivajte slovo pridrety.. ale aj to uz znamena ze ten motor konci.. a ak si presiel cez potok ktory ma teplotu 2 az 27 stupnov s horucim motorom ktory ma mozno 100stupnov ak nie viac,tak to si velmi tomu nepomohol.. ponoril sa cely? alebo len prevodovka.. keby len prevodovka tak to je v poho lebo je rozdielna tepolota valca a prevodovky.. ale ak si ponoril aj valec,tak o rom pochybujem ze by ti siel,lebo by sa do karburatora dostala voda.. a uz by si to nerozchodil.. a ak si ponoril vyfuk bud rad ze ti koleno nevystelilo fo hlavy lebo koleno ma okolo 600 aj viac stupnov.. mohlo prasknut dake tesnenie,alebo mohla prasknut aj hlava ale to by zas inak robilo..alebo sviecak nema vysoku tepelnu hodnotu,alebo karbec je zlx nastaveny.. presne popis ci cely motor alebo len prevodovka.. |
zeON:tak ja som bol vcera vecer okolo osmej taze bolo dost horuco a presiel som s kamaratom cez kopce asi 10 km a motor bol horuci ako vies co |
ssimon:no hej motor uz konci v taky cas Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeON (19.07.2007 0:46) |
JA VIEM PRECO!!!!!!!!! |
adam133:hod prosim ta svoj prispevok do temy v offtopic ahoj |
SSimon:siel uz niekedy cez vodu ? (myslim tak ze praask do mlaky alebo trocha rychlejsie cez brod nie ze len ulpne pomaly ze si sa az musel podopierat s nohami Lebo ja ked len trocha rychlejsie vletim do mlaky tak vodu mam vsade(preto som si dal na blatnik zasterku ale aj tak UK pomaha) To len k tomu co si pisal ze ci len prevodovku namocil alebo aj motor a ze keby aj motor ta ma vodu v karburatore . Nemusel byt vo vode az po motor aby sa nan dostala voda |
zeON: presne to som urobil zajtra idem po sviecku lebo som zistil fakt ze ked je horuca lahsje sa startuje bez svetla tak ide aj na nakop skoro vzdy a sviecka opalena fest az nejako dobiela |
ked ju maz do biela tak mas bohatu zmes,a te di sa prehrieva piest |
Dakedy taketo spravanie znaci odideny tyristor A tym ze by daco prasklo v motore tomu neverim mne sa bezne stane ze preletim cez mlaku a motor nic vrci jaq keby nic nebolo |
adam133: somarina jak svet ked mas boahatu zmes tak sa ti nemoze nikdy prehrievat piest, on sa prehrieva vtedy ked mas malu lambdu a to je vtedy ked je zmes chudobna a triska je tam iba na vzduch. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 46655 | Včera: 183448