Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
Cafte vsetci vyznavaci sily dvojtaktu a hlavne Suzuki TL1000S ake mate skusenosti,jazdne vlastnosti,spotreba a vsetko co Vas napadne tak piste |
Cafte vsetci vyznavaci sily dvojtaktu a hlavne Suzuki TL1000S ake mate skusenosti,jazdne vlastnosti,spotreba a vsetko co Vas napadne tak piste |
...nooo,čo som ja počul od chalanov,a švagra,čo ju mali,tak tam dosť hapruje elektrika... |
Ja mam TL a nenasiel som nedostatky.Akurat som pocul o nedostatkocjh,aj to o takych ktore niekto cital a pytal sa.Rozbilo mi raz piest,ten sa vymenil a slape dalej. |
...a že moc vybruje. |
O TL ke este nieco.Ak vydrzis na TL mesiac,tak uz inu nebudes chciet.AAk sa ti jedna o vozenie.Ak opredvadzanie,tak si kup niejaku CBR.Tu pozna kazdy |
Mal som tiez TL1000S.je to trochu brutal motorka ale nemal som problem.A ze vybruje?je to skratka dvojvalec ale miluje ostru jazdu a ked sa naucis na nej tak si to fakt uzijes.ja som cital hlavne kritiku na zadny tlmic ze vadne lebo sa ohrieva od zadneho valca a meni charakter.no ale to uz jej musis poriadne nakladat aby si to citil a myslim ze na take jazdenie na babe sturci havrane to nepoznas snad nikde na okruhu pri dlhsom jazdeni ano.mne sa pacil ten zatah od spodu ta ohromna sila akou vyrazala zo zakrut.TL11 to napisal dobre ani ja by som ju nepredal ale uz mi uplne jebe z ducati(setrim na nu) a stupnuje sa to.ale inak by nesla urcite prec.Zatial najlepsia moto aku som mal. |
No, ja som si jeden cas tiez brusil zuby na TL-ko takze som si o nej nastudoval vsetko co sa dalo. Skoda ze nefunkuje stranka lpx.cz alebo ako to bolo...tam bol test po 50000km a dopadla velmo smutne. Podpalovalo ventily kvoly zlemu odvetravaniu oleja, ktory sa dostaval cez odvetravanie do sacich kanalov a tam sa spaloval, s tym spojene usadzovanie karbonu a opotrebenia valcov. Cez valce tiez prenikal benzin do olejovej skrine a dochadzalo k velkemu opotrebeniu lozisk.Elektronika blbla takze po case dostavali nove modely ine riadiace jednotky, navyse casto dochadzalo k tomu ze valce po par 1000 km uz neboli zosinchronizovane. Spominanu masinu jazdili prevazne novinary takze dostavala sem tam po čuni preto sa casto v testoch spominalo ze sa jej kruti ram a ten zadny tlmic nebol klasicky ale rotacny(suzuki trocha experimentovala) a pri prudsej jazde nestihal tlmit + ta teplota. Dalej sa stavalo ze vdaka zvlastnej geometrii dochadzalo k rozkmitaniu prednej vidly a preto zacali na ne dodatocne seriovo montovat tlmic risdenia. |
jaro ja ti dam puklica do puce... si pozri VTR-SP2 ty puklica.... TL vobec neni pekny stroj ale cele to je len vec vkusu |
tiez som ten test cital.ale na jednej ceskej stranke to bolo zhodnotene aj tak ze pri testoch sa k tej motorke chovali ako prasa.ked ju mas a staras sa o nu(nastavovanie ventilov atd)tak vydrzi aj viac.a naviac bol to prvy model 97 otvtedy suzuki mnohe veci odstranila a vylepsila.je pravda ze suzuki planoval model TL nasadit do zavodov MS suprbikov ale nakoniec ponechala GSXR750 a tym bol osud TL specateny.Ale je pravda ze motor Sv1000 je lepsi v podstate ma odstranene choroby ktore mal motor na TL.Su ludia co na nu nedaju dopustit a taky co ju iba kritizuju.Tak to bolo vzdy a vzdy aj bude.sto ludi sto chuti. |
Raptor:Neser |
Raptor VTR a VTR SP2 su kurev...ky rozdielne stroje tak neplet laskavo hrusky s jablkami... Upravené 2 krát. Naposledy upravil jarro (01.02.2007 22:42) |
mne sa aj VTR paci viac ako TL a vobec ne preto ze som fanusik hondy |
Na TLko musíš byť fanda, a strašne ho chcieť za každú cenu, inak si ho nekupuj. A ak nemáš ako takú motorkovoservisnú zručnosť tak už vôbec nie. Ostatné už bolo povedané |
raptak, mas uz druhu kofolu u mna |
matvej:vec nazoru(tvojho)sa stej hondy neposerte.A duknu sice porazila ale iba v jednej sezone takze to by som tu nevytahoval.ducati je neporazitelna v supersportoch.ale ine.nemyslim ze by tl bola najhorsia a vtr ta najlepsia. |
VTR je dobra ale nema gule, TL ma...a votomtoje... |
toronto: Ked porovname porovnatelne, tak to je vtr sp vs tl-r a tam je jednoznacne vtr lepsia volba, bola ovencena niekolkymi vavrinmi ale nehovorim, ze tl-R je proti nej sunka, ale skratka neprekona vtr sp.. |
Nechcem rypat, ale tl aj vtr maju svoje caro v porovnani s motorkami svojej doby. Sucasnost ale ukazuje "uspech" tychto motoriek. Vykazala honda alebo suzuki nejaky pokrok v oblasti dvojvalcov? Nevsimol som si. |
cygno, poznam 4 chalanov v sr co maju 996, a gumy deru len v strede... Vecne masiny len pri kaviarni odstavene vedla terasy a viac rozpravaju o tej dukatke ako na nej jazdia... A tie reci typu ze ja mam dukati a kto ma viac, tak to uz sa len smejeme... ma hovno v gatkach akurat tak... Nepoznam nikoho kto chodi so supersportom dukati nadoraz abo na okruh.. len tych kavickovych co si to kupili len preto aby boli viac ako ostatny... Ale ja som bol spokojny aj so stormom.. |
Ja som tiez vyberal hlavne medzi tymito 2ma masinami TLs a VTRf. Povedal bych to takto - TLko srdcom a VTR rozumom. Nakoniec zvitazil rozum ale nie som si isty ci po VTR neopacim aj to TL |
matvej, ja zas poznam niekolko chalanov co chodia so ss ducati na okruh a nie, ze ju maju odstavenu pred kaviarnou |
vies cygno, na to ti poviem len tolko, ze niekto urobi nadcasovy a spolahlivy stroj s vlastnostami ktore vyuzije vatsina jazdcov, je to hlavne motorka ktora poskytuje kompromis medzi vela vlastnostami a toto dukati urobit nevie... |
"jarro: si vedla jak ta jedla, si este vtr sp asi nevidel v akcii.. jeden chalan od nas ma nakitovanu sp-cku na 160 ps, ta zere gumy jak benzin... " |
Áno , súhlasím s tým, že Honda robí motorky, ktoré sú zvládnuteĺné velkou masou ľudí. Sú kvalitne poskladané, trvácne atď. Ale niečo im chýba. A to si berú novináry do úst viac a viac. A to je charizma. nemajú dušu. Postav vedla seba S2R a Hornet, alebo Fireblade a 1098. Varadero a Multistradu. Viac netreba písať. |
rmz450: veru dobre pises, zo vsetkych tych porovnani by som bral vzdy len Hondu. Viac netreba pisat. |
Matvej, nepostavil som hondu do pozicie outsidera, ale do tejto pozicie som postavil vtr v sucasnosti. |
hornet sa robi v taliansku? ...no zbohom |
ogard pozri si prvych 20 sekund tohto videa: |
Viem, ze nikomu nepomozem mojim prispevkom ze aka je TL naozaj, ale vzdy to bol a bude moj seeeennn |
uz je to uplne offtopic ale neda mi |
raptor si chcel tym povedat, ze multisrajda kopiruje varadero? hmm "ktora zadefinovala vlastnu triedu a potom vsetci ostatni zacali kopirovat" zase si nemyslim, ze to je az taka zadefinovana trieda. kopiruju vsetci od vsetkych ... |
Cygno, asi sa v tomto lepsie vyznas ako ja, ale nie je nahodou Suzuki SV1000S nastupcom TL-ka? Vies, spominam ju minimalne pre to, ze pises, ze neurobili ziadny pokrok vo vyvoji dvojvalcov... |
Ja si hlavne myslim ze ELROSSI46 nemal zaujem aby sa tu prebera TL vs VTR.Ja som mal TL a napisal som ze to je super motorka. |
raptor - multistrada je podla Teba kopia Varadera??? |
Vidicon, nevyznam sa v tom nejako extra, napisal a myslel som sportovych dvojvalcov. Mas sice pravdu v tom, ze v SV1000s je motor z TL-ka, ale ani tu som nezaznamenal ziadnu vyznamnu zmenu za posledne roky. SV1000s je podla mna tiez motorka na odpis, mam na mysli to, ze o chvilu pravdepodobne vypadne z modeloveho radu suzuki. SV1000s momentalne vyrazne zaostava za konkurenciou inych litrovych V2. Suzuki aj honda sa vo vyvoji orientuju na I4 (ak sa mylim tak mi naznac ich najnovsie kroky v oblasti V2 SS) Ked to takto pojde dalej tak tl1000s bude uzasny zberatelsky kusok, tak ako sp2, stale to ale budu motorky, ktore boli priamo vyvinute aby konkurovali ducati (vtr, sp1, sp2). Nevyslo im to, tak skoncili. Honda aj Suzuki sa vratili tam, kde sa im dari - radove stvorvalce (a su v tom dobri) |
cygno:dovol mi nesuhlasit.Sv1000s neni supersport a nikdy nebude a preto suzuki nema zaujem motor na SV hnat na vykon.keby ano verim ze by dokazali nahnat este kone.Ale SV je motorka na zabavu a to jej sedi a vzdy bude vela motorkarov co budu vyhladavat take moto.Ale inak suhlas co si napisal.Testastretta je neporazitelna. |
Toronto dovol mi suhlasit Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (02.02.2007 16:46) |
Vacsina ludi tu na fore TL nikdy nejazdilo a len teoretizuju a kopiruju nazory niekoho ineho ktore citali.Ja som TL mal ale ani vo svojej 30tke a po niekolko desattisic odjazdenych km na niekolkých silných moto som si jazdu na nej nedokazal plne uzit.Je to typ pre vyslovene skuseneho a vyzreteho pilota s minimom pohodlia pomerne agresivnym motorom a z mojho pohladu len na velmi kratke trate.Mam overene ze na Sturci som ovela rychlejsi a pre seba aj bezpecnejsi na Bandite 1200 a este z toho mam aj vacsi pozitok.Takze zaver TL1000S nie je pre 95% bezných motorkarov ale berte to ako len moj nazor |
cygno, ja sa tiez velmi nevyznam, akou vyraznou zmenou presiel motor L2 od ducaty za posledne roky (myslim radu monster)? napisal si"SV1000s momentalne vyrazne zaostava za konkurenciou inych litrovych V2." za kym zaostava a cim? dik za odpoved |
rp76, takze v litrovom prevedeni monster: Upravené 1 krát. Naposledy upravil cygno (02.02.2007 20:07) |
cygno, dik za info o ducati! Upravené 1 krát. Naposledy upravil rp76 (02.02.2007 20:36) |
rp76 mas pravdu, za tu cenu je to sakra dobra motorka. Matne si ale spominam, ze tl ziskala povest zabijaka prave kvoly nestabilite podvozku. Motoricky jednoznacne predcila moznosti podvozku, aj preto isiel do sv ten motor zoskrteny. Co sa tyka tej ceny, za vyvoj sa plati. Takisto musis brat do uvahy vyrobne kapacity a moznosti malej ducati fabriky a masovu vyrobu hondy, pripadne suzuki. Monster sa da tiez pekne urobit, skus si niekedy pozriet katalog prislusenstva v ducati na predajni alebo na nete |
cygno... myslim si ze je to trieda ktoru zadefinoval varan, az po honde ostatni zistili co je to cestne enduro co sa tvari ako enduro ale pritom je turista, .. podla mna je to dost dobre zadefinovana trieda najma litrovymi 2valcami, vzpriamenym posedom pre jazdca, tvarenim sa na enduro atd atd... |
raptor, ked myslis... Aj tak si myslim, ze multisranda sa tvari skor ako lokomotiva alebo elektricka (najma pri pohlade z predu) ako cestne enduro. Podla mna je to tazko definovatelna trieda, videl som test, kde porovnavali multisrajdu tusim s ktm sm. Ale ked je varan zakladatel triedy, tak je dost smutne, ze jeho kopie ho tak lahko predcia. Honda zaspala a utesuje sa tym, ze vlaste oni zalozili tuto kategoriu motoriek a to im staci? |
TLka mala tendenciu sa rozkmitat, preto na ne zacali standardne montovat tlmic riadenia a litrove sv v tejto dobrej tradicii pokracuje.. nejake original drobnosti na vylepsenie sv tam su, ale nic moc.. nastastie su firmy ako ermax a pod.. |
cygno mas pocit ze kopie lahko predsia varadero (to nove?) ja teda vobec nie |
Raptor ake "nove" varadero mas na mysli? To so zmenenym tvarom bocnych panelov, tvarom zadneho svetla, krytom vyfukov, hlinikovym krytom motora namiesto plastoveho? |
cygno a v com prosim ta? velmi ma teraz zaujima co mi na toto napises ale skus pisat fakty ok? Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (02.02.2007 22:12) |
OMG ... |
Raptor, je to sice od temy a tato kategoria motoriek nie je moja srdcova zalezitost, ale aj tak ti poviem moj nazor (utvoreny osobnymi preferenciami, skusenostami inych ludi). KTM - ju predci takmer vo vsetkom. V-Strom, Multisrajda hmotnost. Caponord, V-Strom, Multisrajda vykon, krutak.... Nehovorim, ze je to zla motorka, len podla mna nicim nad ostatnymi nevynika, nie je nicim vynimocna a uz vobec to nie je ziadna modla. V motohouse 12/2005 bola sucastou vacsieho porovnavacieho testu a tusim nedopadla ako jasny vitaz. Neviem, sice ci sa nieco oproti modelovemu roku 2005 zasadne zmenilo zmenilo (motor, brzdy, znizenie hmotnosti, zvysenie vykonu ...), ale ked to boli zmeny typu "novy kryt vyfuku, novy pristrojovy panel ..." tak jej slava pomaly ale isto zhasina a momentalne je niekde v druhej polovici cestovnych endur. A este jeden velmi subjektivny nazor, mne sa vobec nepaci |
akoze 848 je jasne ze pride |
inac TL 1000 R bola pekna masina, vyrabala sa v 98mom, a tusim jedinu v BA mal Zalud. |
cygno Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2007 0:28) |
chalani ak sa chcete hadat kto zalozil triedu cestnych enduro, tak ste obaja vedla, bola to BMW R 1100 GS. |
erique cakal som ze to niekto napise |
tak ty si pekne zahrabal v archive Upravené 1 krát. Naposledy upravil erique (03.02.2007 0:51) |
Zábava - Video, Audio, Foto: Ducati, Honda... |
Raptor, zjavne mame kazdy iny fetis. Ja len hovorim, ze v sucasnosti je Varadero oproti konkurencii stara motorka. Ja hovorim o fungl novych modeloch. |
Cygno, keby ten chalan chcel nieco vediet o TL-ku tak by tu s nami o nom diskutoval ale podla vsetkeho uz dlabe na to... |
cygno kua mohli by sme sa o tom bavit asi velmi dlho Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.02.2007 9:43) |
takze poporiadku: |
Matvej, mas pravdu " ...lenze hovorime o honde z roku 97 ..." a tu som porovnaval s TL tak neviem preco si pleties prispevky lebo ja som nikde neporovnaval S TL-kom SP01, alebo 1098. To sem zamotal niekto iny... |
jarro, prepac, ale pisal som to uz potom tak vseobecne, lebo bolo tam uz dost reakci a nexcelo sa mi pisat na pripomienky kazdeho co na to reagoval, ani tu nikym neopovrhujem abo sa nesnazim nikoho o nicom presviedcat, len porovnavam jeden vyrobok a druhy vyrobok z urciteho uhlu pohladu... A je samozrejma vec, ze z kazdeho ineho uhla pohladu (´polopate povedane: teda od vlastnosti ktorymi dana masina disponuje), tak kazdy je v niecom lepsi alebo horsi, z mojho pohladu porovnavam hlavne spolahlivost a primerane jazdne vlastnosti, kdezto niekto zas ocakava super jazdne vykony " ať to stoji co to stoji " |
matvej:nesuhlasim stebu v nicom ale to nevadi.o to tu nejde.elrossi46 asi tiez nechape kam sa dostala tato diskusia.Ked bude chciet tak si TL kupi tak mu netlac VTR.keby chcel tak zalozi diskusiu HONDA VTR co je na tej masine pravda.AJ ja chcem DUCATI aby som mohol chodit do mesta na kavu a machrovat.Sak podla teba kazdy majitel Ducati ju ma iba na machrovanie po meste. |
toronto: otazka je, co je pravda. odpoved moja je, ze vtr je z mnohych hladisk lepsia volba... Ked to myslel chalan tak, ze co je pravda len o tl, tak pravda je len to, co uvadza vyrobca, teda www.technickeudajesuzukitl1000s.sk a nemusi tu zakladat temu o technickych udajoch teelky... ako mu mam povedat, ze ake ma jazdne vlastnosti, ked mu to nemam s cim porovnat?? POtom by moja odpoved bola, ze ma take jazdnosti ake ma, ide tolko kolko ide a kazi sa takto a tak... |
Cafte, ja som mal TL-ko. Spokojnost maximalna, problemy minimalne. Vela ludi rado keca, ale odviezol sa malo kto. Ked TL, tak od roku 99, uz malo opravene vacsinu chyb. Upravené 1 krát. Naposledy upravil PatoTL (03.02.2007 21:34) |
Pato TL: Pravda, pravda, pravda... Upravené 1 krát. Naposledy upravil skrina (04.02.2007 20:44) |
PatoTL:Dakujem pekne si to napisal |
toronto: |
Nemozem si pomoct, ale pre mna je TL-ka jednoducho kult... A vzdy bude. |
matvej:ty proste neskoncis.ano ano ano mas pravdu VTR je ta najlepsia motorka na svete a TL je iba odpad omyl ktory sa nemal nikdy vyrabat |
TL je "shit jak svina" ale ked mi ho kupite budem Vam nohy boskavat... |
jarro: |
No, hej, ale po RR som si povedal ze nabuduce si kupim nieco z coho nebudem zliezat zbity jak pes...za to by som bral teraz radsej nejaku klasiku... |
jarro: |
Na zaver by sa hodil este prvy porovnavaci test TL a VTR z februara 1997, ked sa este nevedelo o vsetkych muchach... |
TL1000S - absolutne nevydarena motorka, bola krátko v ponuke. Brutálny na nej je silný motor. Prakticky ste tu už spomenuli jej poruchy. To je motorka pre srdce. |
Trochu zaujimave udaje v tom teste lebo pokial je mne zname tak TL ma vyssi vykon.original katalog suzuki na sezonu 1998 uvadza 91,9 kW a 107,4Nm(TLs)99,3kW a 106Nm(TLr) |
V kW v tabulke maju asi chybu ale v clanku pisu ze ma 125 koni co uz moze byt pravda... |
jarro: ano to je pravda ja som myslel to v tej tabulke.a inak tu je dokaz ze vzdy bude na vec viac nazorov.jedny vravia ze tl je lepsia a druhy ze vtr je lepsia.jedine v com sa vsetci zhodneme je ze milujeme hedvigu M. |
tak ci onak, z toho clanku je jasne, ako sa daju aj novinari ovplyvnit vyrobcom... lebo prave tych par viet aky skvely je ten zadny tlmic na tl-ke a ake ma jemnejsie nastavenie, tak prave ten bol prvym velkym problemom, a potom najvatsie problemy ako bol motor a elektronika... Skoda ze nefunguje www.lpx.cz, tam by ste sa docitaly take veci, ze .... Ja som povodne tiez xcel tl-ku, ale rozum zvitazil... |
matvej: |
tino, keby vtr neexistuje, tak aj tak by som to radsej riskol z rsv mille jak s tu tl-ku... |
..nechcel som sa zapajat, ale pre MATVEJ: |
Tino a tebe je co smiesne?urcite mas na tl najazdene vela km ako matvej |
" tak ich uz pomaly zadarmo davali tie tl-ky "...jaj, bodaj by, ale realita je trochu ina... |
to matvej: neviem co mas proti TL, ale vacsina chyb bola odstranena v modelovom roku '99. Ta uzasna spolahlivost VTR ma jednu chybu. Je to nudna motorka (ako vsetky hondy). Ked chces emocie kupis GSX, ZX, R1, ked chces spolahlivost kupis RR. Ja kupujem motorky srdcom a vyberiem si vzdy len TL. Pokial si dobre pamatam aj VTR bola kritizovana za svoju pazravost a slaby vykon. Mozno keby mala TL vykon 110PS tak by nikdy nikto nedosiel na tie tolko kritizovane vady. Ja osobne nemam proti VTR nic, ale vadi mi ked na TL nadavaju ludia, ktory sa na nej ani neodviezli (lebo nieco poculi, alebo citali). Je mnozstvo majitelov TL, ktory na nu nedaju dopustit. TL bolo najkor brane ako konkurencia ducati 996, fireblade, ninja... a to bola chyba, kladlo to na nu vysoke naroky, co jej zlomilo krk. Zato VTR bola vzdy len pohodova |
takze dakujem zatial vsetkym ktory nieco napisali o Tl-ke ja som vobec nechcel vediet ci si ju mam kupit,alebo nie pretoze ju mam doma v garazi a je to 98 a nemal som doposial ziadne vaznejsie pproblemy zaujimalo ma ze ti ktory maju tl-ko nech napisu ake maju tlamice tvrde make ako sa masina sprava na okruhu kde som zatial nebol a podobne nazory a necakal som tu hadky ludi o dokazovani si ktora masina je lepsia ako sa hovori kazdy chvali svojho kona a nie susedovho takze kto by mal este zaujem nieco popisat tak dakujem za kazdy nazor. |
Je tam aj ten clanok z LPX-u Upravené 3 krát. Naposledy upravil Tino (05.02.2007 21:26) |
No, elrossi46. Mne sa na TL dobre jazdilo ked som si nastavil tlmice na svoju vahu podla svojich potrieb. Ked som ju kupil, mal som ju strasne tvrdu. Pokecal som s dalsimi majitelmi TL a skusal som a skusal. Mam este niekolko nastaveni, ked chces mozem ti ich poslat. Na okruhu som bol len raz. Uprimne povedane, spravia ta aj trochu lepsi borci na supersportoch (aj ked zalezi na kolko si trufas). Hlavne v zatackach. Daj si skontrolovat vstrekovanie a zosinchronizovat obidva valce, mne sa to oplatilo, citelne sa zlepsil chod motora. Zelam velmi vela spokojnych kilometrov. |
...nazdar maniaci....ako tak citam niekto tu ohovara TL-ky...Jazdil som na VTR-F(oničom makka slabota)aj na VTR SP1 a nie je o nic lepsia ani horsia ako TL_R!!!!!!!!!!!TL1000 R som mal 3sezony(mimochodom tu Žaluďovu) a nedam na nu dopustiť!!!!!Žiadne problemy so zadnym tlmicom ani nic podobne a motor rozhodne živší ako VTR SP1!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ak to chce niekto porovnavat nech vyskusa a potom nech vypisuje chujoviny o TL-kách....hlavne na TL-R mi nešahajte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Howgh!!!! |
dakujem Ti PatoTL budem musiet najst tu nejaky schopny servis na vychode a dat to vsetko prkontrolovat ci je vsetko ok lebo ja mam zvyseby vykon na 140 koni a mam aj vyfuky+zvody prerobene su tam leo vinci a spotrebu mam tak okolo 7 a ked je prkurim tak aj 10 litrov ty mas kolko ??? brzdy mam tiez sportove nie su povodne z tlka a som spokojny brzi to dobre trosku mi vadi ked mam nizke otacky a pomaly vyberam ostru zakrutu tak sa cudne sprava tak cuka kope cudne neviem si na to zvyknut mozno poradis.A ako mas nastaveny zadok lebo ja ho mam tvrdy ked bol makky tak to skakalo ako kengura zatial caf |
PatoTL, ako vizualne rozlisim TL model 97-98 od 99+? Lebo je tu kopec motoriek co maju v papieroch rocnik ktory moze byt +- jeden rok hore dole. Cloveka by nahnevalo ak si kupi TL99 a potom zisti ze je to model 98 ci 97... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (05.02.2007 22:23) |
jaro vacsina tych tl je u nas dovezenych zo zahranicia a tam to bolo vsetko stiahnute a vymenene takze ked je masina dovezena tak je to urcite vmenene a ked ma masina nabehane 30 000 alebo viac tak neverim zeby niekto behal tolko km bez tej opravy ved sa to vsetko zistilo rychlo po par mesiacoch cital som o tom nejaky clanok takze nemusis sa az tak strachovat ja mam dovioz z kanady je to 98 a nie je ziadny problem kolko oleja nalejem tolko vypustim a chladenie je tiez v pohode |
Ok, ale v tom spominanom teste vydrzala TL 50000km ale s tym ze ten motor uz nemalo zmysel skladat... |
Predchádzajúce | 1 2 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 76448 | Včera: 177049