Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
mam problem z nakopovanim . cca 7 krad musim kopnut a potom to odpali . sviečka je nova . ked nieko ma skkusenosti tak mi poradte čo a ako. dakujem |
noo ide o to kedy ju startujes ale napr ked je mraz tak sa necuduj ze ju musis prekopnut a az tak ti chyti ved to je normalne ze ti nechyti na prvu supu. Jan mam sice elektricky starter ale myslim ze klrko ma automaticky dekompresor cize je normalne ze ju musis parkrat prekopnut kym chyti. A inak skus precisti karburator ako pise dusifuk |
hm... |
presne jak hovoris endurak to neupresni a chce poradit |
no ona aj ked je tepla tak to robi . za zimna to chapem |
no ti ja potom neviem povedat cim to je ale je mozne ze nieco s riadiacou jednotkou ale fakt len tipujem. a ked ju nakopnes tak potom ide normalne? |
jasne ked ju nakopnem tak ide všetko ok . volnobeh ok ťah ma jak besna . nechapem . |
Moja KLR 650 to tiež robila.A kopal som aj 20x kým odpálila z výfuku(rána jak z brokovnice),potom už chytla.Mám na nej aj štartér,ale som aj baterku vyšťavil a nechytla vôbec.Som sa aj divil,že na páku to akotak chytlo a na štartér vôbec.Ked´ som mal predtým JAWY a ČZ a trebalo sa okopať jak divý pri nejakej oprave,som si predstavoval aké by to bolo super mať na motorke štartér.Bolo to proti logike.A lepšie chytala studená jak teplá.Skúšal som všetko možné.Až jedného dňa som si všimol,že mi vyteká z karbca benzín,ale to až po vyradení automatického podtlakového uzatvárania benzínu v kohúte nádrže.Mal som príliš vysokú hladinu benzínu v plavákovej komore.Dnes už viem,že ten podtlak som nemusel vyradiť,že chyba bola v nastavení karbca,ale mne to vyhovuje,pretože pri štartovaní studenej mám hned´ benzín v plavákovke a z tým podtlakom to musíš párkrát prekopnúť kým máš benzín v plavákovke. |
Nazdar,aj ja mam KLR.Od jedneho chlapika(tiez ma KLR)som sa dozvedel,ze to sposobuju "startovacie"cievky na statore alternatora.On tvrdil,ze ked nemenis olej v motore nacas,tak malicke kovove pilinky z motora a prevodovky su pritahovane magnetickym napatim a casom sposobuju prepalenie izolacie na cievke,a jej nasledny skrat.Takze otvor vicko na lavej strane motora,a skontroluj cievky(zostanu ti vo vicku)ak je problem tam uvidis ho okamzite-prepalena izolacia.On ich vymenil,teraz mu mot.startuje na prvy druhy kopanec,sam som to videl,predtym za mnou chodil skoro kazdy vikend(chcel pozicat karbes,a pod)Mne KLR kope bez problemu,ale ked sa to zacne kazit,pozriem tie startovacie cievky.A este jedna vec,ak mas na tvojej KLR este orginalnu nalepku na nadrzi,tak na nej je napisany navod na nakopovanie.Uvedom si,ze 4T pali kazdu druhu otacku,ty musis zisti v akej polohe sa motor zastavil,ak mas motor v polohe pred vyfukovanim spalenej zmesi,mozes kopat aj 20krat,po razantnom kopnuti sa ti motor pretoci skoro do tej istej polohy,na nalepke je napisane ak motor nechyta pretocit motor kludne o jednu otacku s nakopovackou a potom razantne kopnut.Mne KLR chyta najneskor do stvrtho kopnutia(studena,tepla)Tak vela uspesnych startov. |
Ivan75:...presne ako hovoris,ked si raz niekto nevie najst presnu polohu tak moze kopat ako sprosty... |
Ja som moju KLR 600 1987 vždy pred štartom pár krát prekopol |
Chlapi ja mam klx 650c a tiez mi to zle chyta je to 93jka nove rozvody dekompresor .ked na nej jazdim kazdy den tak chyta v pohode ale ak postoji musi na nabijacku az potom chyti.ma novu baterku! |
Re: Ivan75: |
Co myslis, preco je tam ten dekompresor? |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35571 | Včera: 125051