Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
neviete ci sa na Jawe 90 kazi zapalovanie castejsie ako na inych motorkach? Neviete mi poradit co by som za nu mal ponuknut tomu co mi ju chce predat ked je pojazdna v priemernom stave? |
Ja som to hneď prerobil na bezkontaktové keď som to mal. Väčšinou sa neudržal magnet na kľuke. To sa dá riešiť zabrúsením magneta na kužel lapovacou pastou, dať nové perko, a skrutku poistiť tekutou závlačkou. Ďalšia chúlostivé vec je odtrhové ramienko. Ďalej vačka je na hriadeľke osadené na štvorhrane a hriadeľka vačky je od kľuku unášaná cez dva čelné ozuby. Tú môžu a aj vznikajú nepresnosti a aj vôle. To má za následok zlé časovanie predstihu resp. voľne chaoticky meniteľné. Takže tak. Ak to je v zlom stave môžeš sa unastavovať k smrti a trhať si vlasy mašina bude trucovať furt. Inak je to super motorka. |
Pocul som ze sa tam nejako nicia cievky, je to pravda alebo iba nejaky fam??? |
Co mam s nou skusenosti, tak s elektrikou tato moto nema problemy, obcas treba stelovat kladivko, ale ze by neco odislo to urcite ne, teda ne viac ako na kazdej inej jawe. Urcite to neni dovod nekupovat ju, no na tuto masinu musi byt clovek viac nez technicky zrucny, vyzaduje velku namahu ju udrzat v chode, tazko sa zosteluje a tak, to je dan za to ze 90tkovy motor ma 10koni. Ako stroj je fantasticky, jazda na nej je skutocne krasna a je to super stroj, ak sa vies o nu postarat, nemas problema a budes velmi spokojny. A co vravis ze sa nicia cievky, tak o tom som teda este nepocul, za cely cas co robim s tymto strojom, tak som sa na oblast dynama ani raz nemusel pozret... slape jak hodinky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (23.01.2007 22:20) |
dik za odpoved a nevedel by si asi kolko je takato motorka v priemernom stave hodna ??? |
dolfo: ser na ten chrap do ta bude zas cakat na kazdom rohu kupuj tu cz aj ked ti to bude silne a nebudes mat na to cash lebo motocross je motocross. Zas ta budeme vsetci cekat achhhhh |
dolfo: tazko povedat, zalezi cisto na stave, ja som moju bez TP kupil za 3 (original stav (poskodena, zanedbana, najdena v stodole) a je to vzacny vyvozny model, potom dalsiu s TP za 7, ale to strasne zalezi na stave a modely... to sa neda len tak z voleja povedat. Ak je to bezna crossa tak bez TP urcite nad 4 nechod (aj to je vela) a s papiermy.. povedzme 6 az 8. Ale priemerny stav tychto motoriek je dost zubozeny, takze tak. |
udrzba na jawe 90 je narocnejsia v dobe ked ju vyrobili to bol spickovy stroj co predbehol dobu ale rychlo sa opotrebovava takze je to pekny veteran na vozenie iba sem tam.ja som pojazdnu predal za 5000,dnes by to bolo asi8.mal som aj rozne prirucky kde bolo dokonca triedenie ihliciek na piest a,b,c.zapalovanie tam davali z babety vraj to fungovalo velmi dobre... |
tref: dolfo chcel kupit od jedneho jeho suseda cz 125 tip 516 len nema koleno chyba zapalko a plasty. Dava k tomu dva motori no oby dva nemaju zapalko. DAVA ju za 5000. no dolfo newie ci sa mu to oplati. |
Ryd3r ale tento stroj je sice brutalne vykonny (relativne samozrejme) ale taktiez fantasticky poruchovy |
tref: Ake maju najcastejsie poruchy tieto CZ?? |
ja neviem presne, ale ludia co maju s nimi skusenosti sa casto stazuju, ze je dost tazke ich udrzat v chode, skus sa obratit cez ss na niekoho kto ma, urcite rad poradi Upravené 1 krát. Naposledy upravil tref (25.01.2007 0:02) |
Jawa 90?? same problemy ale ked ide FANTAAAAAZIA |
Pri Jawe 90 sa tesi clovek dvakrat. |
Ludia ja som sa nanej vozil este menej ako pise drtic ale odkedy som tam dal zapalovanie z babety frci lepse jako o 20 rokov mladsa kamaratova yamaha.... |
Ak to chces na blaznenie a niesi fachman na motorky tak Jawu90 nekupuj.Ale mam pocit ze aj ta Cz je problemova,hlavne aby boli diely.Precitaj si o oboch nieco na www.jawamania.info v diskusii alebo www.motorkari.cz (sekcia Motodatabaze) |
Mal som J-90 vylagrovanu jak sviňa,ale zaujimave na nej bolo,že vždy pekne chytala na nakop.Ale jak mala blby deň,tak pomohlo len ju poštelovať a potom bol zase pokoj.Motor je na ten obsah fajnovy.Z cievkou žiadny problem.Mal som potom ČZ 125/516.Hned na začiatku som spravil komplet GO(výbrus,repas kľuky,ložiska,semeringy) a motor šlapal v pohode 3 roky,až pokým som ju nepredal a chlapík mi ju dotiahol naspäť zapečenú.Rada odpaľovala sviečky a ak som z ňou zapadol fest do blata kde som ju mordoval,tak sa stávalo,že nevypínala spojka.Ale ak chýba zapalko,tak to bývalo dosť drahé-Idú na ňu 2 typy-české a španielske(Motoplat) a k nim príslušná indukčna cievka.Inak je to ten istý motor ako ČZ 125/511 až na tvar chlad. rebier valca a hlavy.Je to dobrý stroj -vysokotáčková 125-ka zo 6-timi kvaltmi. |
Ak ju chceš na paradu tak si ju zaves na stenu a pribi na klinec,ak na vozenie tak na to ani nepomysli.Je to najkazovejšia motorka akú kedy jawa vyrobila,ver mi.Sused ju mal a asi hodinu sa vozil a týžďeň opravoval a ja s ním.Bol celý šťastný keď sa jej zbavil.Ja by som ju nechcel ani zadarmo,tá čo nervou zožrala to si nevješ ani predstaviť,veď zistíš keď si ju kupíš.Tak prajem pevné nervy. |
no ja som ju zadarmo mal. :D po tatovy :D no co ja vem na ine nemam je prerobena na cross ze vidla z 250 a vyzera jak starsa crossa... :D no sak aspom sa neco naucim.. :D ale zatal mi ani raz neskapala odkedy tam mam to zapalko... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206915 | Včera: 136123