Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Mám tam motor čo má prvé číslo P takže by to mal byť r.v.93, rám je r.v.91 motor nemá štart. páku ale len štartér, tak by to mal byť model RSE, ale má mechanický dekompresor a RSE má mať elektromagnetický tak teraz neviem či to je nejaký model čo sa tak robil alebo je to RSE, z ktorého bol nahradený elektromagnetický dekompresor mechanickým no vraj to nejde, lebo na elektromagnetický musí byť iná hlava. No teď babo raď čo to za čudo |
Hihi,to sa pýtaš teraz,už keď si to kúpil? |
MOKUSHKO Neregistrovaný |
zlataninu mas hehe kokol si na tu stranku aky mas model? je tam napisane..co jak |
na aku stranku? mysliš www.dr-650.com? tam som kukol a zistil som že aj admino tej stránky má rovnakú zlátaninu rám 91 a motor 93 a netrápi ma že je to zlátanina lebo motor je ako new reťaze, rozvody, vačka. ten čo látal vedel ako a prečo látal a látal dobre |
cozeeeee mas zachovale DR-ko tak to patris k velmi malemu poctu ludi |
Hmmm,zaujiimave,,, Ja mam r,v. 94 a mam elektromagneticky dekopresor,,, mozno to uz niekto pred Tebou robil a trosku to zkombinoval,,, sused ma napr. 650ku r.v 91 ale viko hlavy ma zo 600ky r.v. 89,,,,mam origy servisny manual DR 650 r.v 91-96 ale len verzie S ,R RE, idem to pozriet ci nieco nezistim,mozno sa to aj tak robilo,,, |
sec2non vieš zistiť či sa náhodou predsa len nedá nahradiť ten mechanický dekompresor elektromagnetickým? teda či sedia úchyty na hlave a pod. elektrika by sa dala doriešiť. dík |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 92376 | Včera: 209449