Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Obsahuje všetky diskusie ktoré priamo nesúvisia s motorkami.
Značky:
.Téma má aktivované automatické mazanie diskusií, ktoré sú neaktívne viac ako 14 dní.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Na jednom nemenovanom YuoTube kanali vysvetľuje jeden pán, že " citujem" Škoda M 120 GLS/Škoda 130 GL boli spracovaním a výbavou ďaleko pred kde jakym žigulikom, alebo Ladou. |
Moc všeobecné. To ako keby niekto povedal ze dievčatá s ČSSR sú krajšie ako zo Sovietskeho zväzu. Áno 120 GLS 130 GL boli auta na tu dobu dobrými jazdnými vlastnosťami čo sa o VAZ 2101 nedá povedať, ja osobne som nebol nikdy pozitívne naladený pre Žiguliky ale treba zas povedať ze VAZ 2103 1500 bola na tu dobu krásavica. Upravené 1 krát. Naposledy upravil COUNTRY (01.03.2021 19:35) |
ano a preto sa pretacave kraksne uz desiatky rokov nevyrabaju ale tie Lady stale |
Re: Pirrates:ano a preto sa pretacave kraksne uz desiatky rokov nevyrabaju ale tie Lady stale Uloženie motora v automobile za zadnú nápravu je súčasťou koncepcie pohonu automobilov, pri ktorej je v automobile motor uložený obvykle pozdĺžne za zadnou nápravou. Umiestnenie motora za zadnú nápravu spôsobuje výrazné pretáčavé vlastnosti najmä u osobných automobilov, ale dosahuje výborné trakčné vlastnosti na povrchoch so zhoršenými jazdnými vlastnosťami a pri zdolávaní stúpaní. Dnes sa využíva hlavne pri konštrukcii autobusov. |
V prvom rade, vážim si všetky staré autá a staré motorky, tak isto nenadávam a neurážam, žiadnu automobilku a ani ich modely. K tým naším socialistickým autám mám taký bližší citový vzťah. Sú to auta mojej mladosti a aj detstva. Páčia sa mi a je mi jedno či je to Oltcit, Aleko alebo Trabant. |
Dve 15 kg vrecia s pieskom do kufra do medzery k blatníkom a škodovky mohli v zime snívať, že by prešli tam kde ja VAZ 1500. |
Re: egres2: |
Skoda 1100mb skovala zigul do vacku, ostatne derivaty si mohli sudruhovia odpustit, asi najvacsie skoda dno s105S. Prichodom favorita tento sklz vyrovnali, sice s oneskorenim 10 rokov ale planovane hospodarstvo na viac nestacilo |
Škoda 1000 MB objem motora 988 cm, výkon 27kw (37k),max. rýchlosť 120km/h, bola predstavená v roku 1964 a 1100MB de Luxe objem 1107 cm, výkon 34,5kw (47k), max. rýchlosť 130 km/h. Predaj započal v roku 1968. Označenie 1000 MB v názve bola skratka Mladá Boleslav. No v preklade to znamenalo "tisíc Malých Bolestí". |
Som nesmierne rad ze sa uz nemusime vozit v tych socialistickych haraburdach ktore boli zastarale este skor ako sa vobec zacali vyrabat. Rusi nikdy ziadne poriadne auto (vlastne nic okrem zbrani a veci s tym priamo/nepriamo suvisiacich) nevyrobili a Zigulak (aj ked v podstate len upraveny taliansky FiAT) nebol ziadna vynimka. Ako jednooky medzi slepymi bol mozno o chlp lepsi ako tie Skodovacke vraky... |
nuz niekto si aj Tatru vychvaluje ale skutocnost je niekde uplne inde |
ZIL 157 je, podobne ako vacsina sovietskych (ruskych) vytvorov okopirovany americky Studebaker US6 ktore boli v pocte cca 100 000ks dodane ako spojenecka pomoc do ZSSR. |
presne jak pise misko...rusi okrem zbrani nikdy nic dobre nevyrobili...mozno este zopar eroplanov... |
Re: boombastic: vidím že si odborník , čo robíš v Bratislave; nejakého predavača ? |
majú neskutočný výskum , tisícku vedcov. |
Prvý športový traktor na svete. |
Re: hruso25: S tvojim elaborátom z 11.03.2021 10:42 sa dá určite súhlasiť, len predpokladám že autor, Ján Tuček, nebol aj pôvodca pravopisných chýb v texte, z ktorého si prečerpával poznatky a ktorými si nás tu tak podrobne obohatil . Sám som bol svojho času majiteľom Škody 1000 MB, Š 100 L, Š 105, 120, ba dokonca aj Š 130 Rapid a viem teda porovnať jazdné vlastnosti s autami, akými boli Lada 1500s a Lada 2105, ktoré som tiež mal. Tá 2105-ťka bola s pohonom benzín/LPG a vzhľadom k nádrži na LPG nad zadnou nápravou musím konštatovať, že ďaleko predčila už zmieňované Embéčky. Napriek tomuto všetkému a k faktu, že za socíku stáli pred Mototechnou na poradovníky na Žiguliaky šóry ako na kapre sa pozrime na skutočnosť, že v dnešnej dobe si v inzertnej ponuke veteránov z "Ruskej" produkcie a niektoré bývajú v top stave po 3 - 4000€, nikto ani nevšimne, zatiaľ čo 1000-ky Embéčky, Rapidky, alebo 110 R-ky sa šplhajú do riadnych cien a sú veľmi žiadané a to nehovorím o Škode 1100 MBX, tie sú sú už cenovo niekde v stratosfére Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (23.08.2023 8:35) |
Jeff: |
Re: egres2: Tvoje slová "Škodovka nie je, nebolo a ani nebude auto. To je diagnóza." Sú ludia, ktorí sa na biznise s ojazdenými embéčkami stali v deväťdesiatkach milionármi.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (23.08.2023 22:00) |
Ja tvrdim aj dnes, ze auto Skoda je len skoda penazi... |
Jeff. Niekde som napísal, že posledné auto od škodovky bola 1000 MB. |
Стартовали продажи премиального кроссовера Auchan X5 Plus 2023 года выпуска. Auchan —суббренд китайской компании Changan, которая в этом году представила на российском рвнке сразу несколько премьер. Новинка комплектуется 1,5-литровым бензиновым турбомотором мощностью 188 лошадиных сил и 7-ступенчатой роботизированной коробкой передач с двумя сцеплениями. Привод – передний. |
V Píteri spustili výrobu ruského auta LADA X 5 cross. |
В столице стартовала серийная сборка автомобиля "Москвич-6". Новый седан стал уже третьей моделью, которая сходит с конвейера после возобновления работы завода под отечественным брендом. На линии процесс отлажен до мелочей, на каждую машину у механиков уходит ровно восемь минут. Что касается технических характеристик, то здесь инженеры уделили особое внимание аэродинамике и экономичному расходу топлива – семь литров на сто километров. |
Vždy som si v Rusku najskôr pozrel typ lietadla ktoré má letieť tak kam potrebujem. |
Ja keď som letel v decembri roku 1986 z Ruska do Brna Jakom 42 (nastupovalo sa odzadu pod chvostom) a videl som ten interiér po neviem kolkých GO a tých xy vrstiev farieb ponatieraných štetcom, sedačky vyzerali, že tam prepravovali divých dobermanov, tak som si naozaj myslel, že udrela moja posledná hodina. |
Jeff. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38846 | Včera: 177672