Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Sú chvíle v živote strážnych anjelov, keď nedokážu pohotovo reagovať prípadne nestihnú dôjsť na určené miesto včas. Preto sa nespoliehajte na šťastie či náhodu a jazdite vždy tak, aby ste vedeli pohotovo reagovať a bezpečne zastaviť.
Nech je toto fórum miestom tichej spomienky na tých, ktorí nedošli do cieľa, ale aj miestom varovania pre tých, ktorí sa chcú učiť na vlastných chybách.
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte motorkari moji, |
Tak ked sa smyka, treba davat pozor...mali ste zimne gumy? Co bolo pricinou smyku? Neprimerana rychlost? Je ale fajn ze sa nikto nezranil... |
No do pci, nemas traumu z tej havarie?prevratit sa na strechu a narazit pri tom do stromu,dost silna kawa...ked sa smyka nabuduce chodte pomaly,blackman25 ak je mierna poladovica tam ti ani zimne gumy nepomozu ale tak co uz, clovek sa uci z vlastnych chyb no nie? |
Majlou uz mam nieco odjazdene, od miernej poladovice cez uplne popixx poladovicu. Kazdopadne letne a zimne gumy su neporovnatelny rozdiel! Plati samozrejme co vzdy, ked idem sam, predvidam, ked mam plne auto ludi, tak super mega ultra predvidam 11 rokov bez nehody, cca 500tis. km odbehnutych. |
no samozrejme ze zimne sme nemali, bolo mokro, prsalo a kamos sa ponahlal lebo ho bolel chrbat. V zakrute sme sli asi 70 km/h no na mokrej ceste to bolo velmi prirychlo. |
blackman25 to je jasan ze sa neda porovnat cez zimu letne a zimne,v zimnych je tucny rozdiel,cele leto som na nich jazdil a poviem ze sa strasne smykali,moja chyba bol som lenivy ich dat prezut na letne |
Kazdopadne pri mokrej vozovke a teplote pod 5 stupnov by si trestil oci aky rozdiel medzi zimnymi a letnymi gumkami. |
blackman25 to je jasne...ked sa smyka robim na aute blbosti a viem ako sa smyka ked su obute letne je to vacsia sranda,ale uz nechcem burat |
Kazdopadne pri mokrej vozovke a teplote pod 5 stupnov by si trestil oci aky rozdiel medzi zimnymi a letnymi gumkami. |
majlou: nezaleži len na jazdcovi, 5cm snehu a pod tm azmrznuty podklad, Mitsubishi Pajero zapata 4kolka, medzinapravovy diferak a na letnych bol problem jak hovado vyjsť malinky kopček, na druhy deň sa prezuli zimne a prejdeš tade rychlejšie jak v lete na letnych... |
matus: no nevim nevim, ked sme sli prezuvat auto zrovna boli podmienky 5st a mokro (nemrzlo) a na letnych pri prudšom pridani krasne prešmykovali kolesa aj na 2jke... a to ma len 100koni.. 10min nato na zimnych neprešmyklo.. |
neviem co ste to mali za gumy, ale "znackove" gumy maju lepsie jazdne vlastnosti za kazdych okolnosti az do zamrznutia podkladu, potom su samozrejme niekolko nasobne horsie. |
matus: akvaplejnink-súhlasím, zimné sú nachilňejší. A víme aj proč. |
matus: tie letne boli Dunlopky a tie zimne Michelin oboje tie naj modely (predsa guma je to jedine co ta spaja s cestou a nema vyznam na nich setrit) prečitaj si čo pišu testy, zimna guma sa odporučuje a ma lepšie jazdne vlastnosti pod 7st. lebo letna sa dobre nezohreje a nema taku prilnavosť keďže zimna je maksia.. |
Varan: Ake testy? |
ja som na letnych elektronoch jazdil teraz na jesen este ked boli prizemne mrazi a drzali nenormalne dobre,kym bolo sucho su to Dunlop SP sport FastResponse 205/55/R16. ale vela zalezi aj od brzdoveho systemu auta a podvozku a od jazdca. Upravené 1 krát. Naposledy upravil rapid (18.12.2008 20:49) |
rapid: ked budes potrebovat vytiahnut tu tvoju AR z jarku, tak kludne brnkni (nie ze by som zrovna jazdil inak...) |
...JE ZBYTOČNE BRZDIŤ KEĎ SA ŠMYKAŠ PO STRECHE... staré príslovie z rallye. |
Dali neboj, ked to uz budem potrebovat, tak uz asi budem v takom stave ze uz nebude mat kto volat ale 4x4 by sa hodilo,ale to uz bude asi az na 159 s Q4,alebo jeep |
Myslim ze medzi letnymi a zimnymi je rozdiel ten ze zimne idu rychlejsie dole v lete.Rapid a prajem zimu bez nehody ale ked jazdis ako pises tak ti ziadny podvozok nemusi pomoct. |
je pravda ze sa moze stat hocikedy hocico,ale nejazdim bezhlavo. a ked je husta premavka tak vobec neriskujem, tam kde na to moze niekto nvinny doplatit, dokanca sa uz nedavam vyprovokovat ani Ochcávkarom Dobry podvozok dokaze vela vykorigovat,pokial neni na ceste cisty lad alebo blato Ja som len pisal ze na AR sa do zakrut takmer vobec nebrzdi,tam staci iba vhodne zatacat. Samozrejme nie v tatrach dolu kopcom, tam uz treba ratat aj z prekazkami za neprehladnymi zakrutami... |
ked mas nazov diskusie NEHODA KDE SOM PREZIL , mas aj taku nehodu kde si neprezil?? Ale inac ste mali pekne stastie Upravené 1 krát. Naposledy upravil milky1 (20.12.2008 18:10) |
nazov temy som preto dal taky, lebo to bolo pre mna nieco fakt obrovske. |
uf neprijemne heh ale čo už treba stim ratat a hlavne ked zazdime na motorkach nie nadarmo nas volaju darcovia organov ,, ale mali ste obrovske štastie heh nie každy ho mal tak si to treba važit lebo život mame len jeden |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 328624 | Včera: 226094