Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
čAUTE, ZHáNAM INTEGRáLNU PRILBU VEľKOSTI 57-58, AJ OD RUKY, ZA ROZUMNú CENU, PORADTE NEJAKý BAZáR, ALEBO OBCHOD V KE. DIKY |
Caf KAJL, |
VX Neregistrovaný |
alebo mozes kupit helem na kvp v Motopredaj tam maju (teda aspon ajwa tam kupil) bieffe. abo ked chces tak ti predam svoj kokos. :o) |
kup si radšej novú na bezpečnosti neušetriš, jazdené prilby nevieš či náhodou nebola niekedy padnutá ( može zvonku dobre vyzerať ,prelakovať sa dá všetko, ale vnútorná časť prilby ktorá ma na sarosti pohltiť náraz može byť poškodená, aj keď vnútro prilby vyzerá o.k), |
Blade ma pravdu a aj s tym, ze sa daju kupit lacne a dobre prilby. Ak nie si supersportovy zavodnik tak nepotrebujes karbon-kevlar a podobne hovadiny, lebo ked dostanes to hlavy pecku na ktoru nestaci termoplast tak to ti hlavu utrhne rovno celu uz pri krku A AIROH z termoplastu sa predavaju za par korun, napr. Speed Fire (integral) za 50 euro apodla mna je dost dobra. Ja mam Krypton a som maximalne spokojny. |
Vidicon, prilba za 50 euro podla mna musi stat za hovno, ked pre nic ine, tak bude mat zle sklo co ti bude za nepriaznivych okolnosti skreslovat vyhlad, co je zivotu nebezpecne. karbon-kevlar nie je teoreticky potrebny (testy prilieb sa robia v rychlosti tusim 36km/h lebo pri väcsej si pri naraze na pevnu prekazku aj tak zlomis väzy...), ale dolezita je co najnizsia hmotnost prilby, aby v pripade padu posobila na krk a hlavu co najmensia hybnost. a prave toto poskytuju lahke materialy (ale karbonu by som sa z dialky vyhol - viem o minimalne jednom pripade, ked motorkara s karbonovou prilbou trafil blesk do hlavy). cize zhrnut: prilbu treba kupit taku co vyhovuje vsetkym normam (E22-04), ma neposkriabatelne sklo (schratch resistant), pripade aj odolne voci zahmleniu, co najnizsiu hmotnost a dobry system zapinania co sa zakazdym da zatiahnut na pevno pod bradu. od veci nie je ani rozrazac vzduchu pod bradou a tiez kryt na nos |
Chcem sa ešte opýtať, ako je to s predným štítom, čo som mal možnosť s obyčajnými prilbami, tak pri väčšej rýchlosti pri pohľade do strany sa mi zdvihol. Je na to nejaký zámok, alebo u lepších prilieb je to jej samotný tvar, ktorý tomu zabraňuje? |
Aj mne to robi moja Bieffe. Ale az pri rychlosti nad 160 km/h. A to sa uz nezvyknem vtedy obzerat kade tade... |
Ja mam tiez Bieffe ale mne sa neotvara. Ze by to bolo tym ze sa tiez pri 160 moc neobzeram? |
Mne sa prilba neotvara (Airoh Krypton) a ma taky aerodynamicky tvar, ze pri 160ke nemozem pomaly hlavu ani otocit ani dvihnut ci pozriet dolu, proste drzi priamo. Ani do nej nefuka, obcas niekedy podfukuje zo spodu, ale ked som dal v zime sal, mal som sa ako doma za okienkom. Jedine je, ze mi strasne huci vietor pri vacsej rychlosti. |
zalezi na co danu prilbu chces, a aku mas motorku, Citam ze mas jawku (v inej diskusii) na to mozes kupit lacnejsiu prilbu ktora splna normy. Hluk ta az tak nebude trapit a ani aerodynamika. |
Nieco mozes este najst na: |
Vyber prilby zavisi samozrejme od financii ,ako hlboko mas do vrecka, ale nezabudaj trocha na bezpecnost ,nakolko prilba je najdolezitejsou sucastou vystroja motorkara.V nemalej miere zalezi na com jazdis a ako rychlo.Material prilby termoplast,kevlar,sklene vlakno-cenovo samozrejme rozdielne (to zalezi od financii).Integralku si urcite kup s plexisklom, ktore ma vonkajsiu povrchovu vrstvu odolnu proti poskriabaniu "antikratz" "scratch resistant" a ak budes mat trocha viac penazi ocenis ak ma vnutornu stranu odolnu proti poteniu a zahmlievaniu "antifog" (antifog vsak mozes vyriesit aj sprejom antifog, ktory naozaj funguje).Vyskusaj si viacere prilby od roznych vyrobcov , nie kazda Ti bude sediet rovnako, kazdy vyrobca ma totiz iny modelovy typ hlavy. Kup si taku prilbu , v ktorej sa budes citit najlepsie s prihliadnutim na vlastnosti plexiskla atd. Kajl , na zaver len tolko, ze urcite si kup novu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 47807 | Včera: 179413