Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Na motorkách jazdím už roky,ale doteraz neviem ako dostať moju cbr-ku na zadné.Preto kto má z jazdou po zadnom dobré skusenosti nech poradi čo robiť. |
Nooo starec, cbrka ti este stvorku pregumuje, sama od seba sa nepostavi. Musis na jej trochu pomoct. Hlavne sa o to nepokusaj z miesta, to by si dopadol zle nedobre, rozbehni to trocha a vypal tomu, pomoz si spojkou. Ale skusaj to az na jar na peknom teplom asfalte, hlavne bez kamienkov. A este rada na koniec. Zhod z nej pre istotu plasty |
Čau Maroš. CBR - ku postavíš na zadné tak že sa presunieš čo najviac do zadu, pri zaradenej jednotke ju rozbehneš cca pri 7 000 ot/min. potom jej pridáš plný plyn a reguluješ ju s plynom. Pozor musíš vystihnúť správne otáčky, kedy sa motor práve zberá.(pri tvojej to môže byť aj 6 000 ot/min. alebo 8 000 ot/min.) To budeš počuť!!! Ak nepôjde tak jej pomôž telom, trochu ju podtrhni. Ale sa nesmieš báť a musíš chcieť ak nebudeš chcieť alebo budeš mať čo len trošku strachu tak nezdvyhneš ani GSX R1000!!! To že to budeš skúšať na ceste s dobrým asvaltom a nebudeš ohrozovať nikoho je samozrejmá vec. |
Ako sa to stalo mne: neplanovane Na krizovatke som pri rozbiehani preradil z jednotky na dvojku, plyn som mal na cca.4000 otackach (pozor, ja mam dvojvalec TDM, 80 koni a je tazsia ako tvoja CBR!) prudsie som pustil spojku a frajerka uz len tak zizala na hviezdicky |
targo Neregistrovaný |
Vidicon: velmi vtipne...tak si predstav, ze namiesto tvojej frajerky sedis ty a nejaky frajer, co sedi pred tebou, z nicoho nic vyhodi prednu gumu, ja bych ta zabila Chlopi, skuste jazdit opatrnejsie, ked mate za sebou nezne bytosti |
hm...Maros jazdis roky ako pises a teraz ta chytilo na cbr-ke stavanie na zadne??? |
Vidi: no ved prave ze dvojvalec, tazisko si mal dostatocne vzadu,... co viac dodat |
Ja som zatial vzdy siel na zadnom iba nechcene... Ked som troku viac pridal, spolu sa spojkou, vacsinou vo dvojici... |
Johny RR Neregistrovaný |
Hlavne je dôležité, aby si mal mašinu v rukách. Takže ak jazdíš iba krátko, nájdi si lepšiu zábavu. Ušetríš si nemálo peňazí a bolesti. |
Zaujimavy postup... pre Thariena bude najvacsi problem asi ten olej, lebo nez tam da dvojku, uz mu ubudne jedno deci |
Nazdar všetci. Na zadné to ide s dvojvalcom omnoho lepšie (ak to nieje chopper). Len si treba dať pozor na jednotku, lebo tu sa môže stať, že ťa len tak názorne prekotí. Mal som v ruke už niekoľko motoriek, ale nejlepšie na dvojke bral Falco 1000 od Aprilie. Stačilo len poriadne pritiahnúť za plyn a niekoľko metrov nebol problém. So štvorvalcom to ide trochu inak. A hlavne, keď má malý výkon. To sa viac narobíš ako máš z toho potešenia. Ale taký Fazer 1000 sa dvíha sám(veď na to sú kone). A to nehovorím o R-1, kde len odvážny dá na zadné na jednotke. Dvojka ťa vyťiahne bez problémov. |
keby si radil so spojkou tak ti predne koleso spadne, tam sa nema co pokazit niekam tie kolieska zapadnut musia |
Luky-reddevils Neregistrovaný |
kua tak ked sa to niekto naucite tak aj ja by som to chcel vediet jazdit po zadnom to musi byt parada. |
Luky, ty hovado! Ty by si sa to mal naozaj naucit. |
pista: Keď radíš tak uberieš plyn? A keď áno, tak neklesne ti predné koleso. |
netreba uberat, len to tam kopni a ani nezbadas kedy si zaradil, jedine sa snaz v tom momente prudko nepridat |
Luky-reddevils Neregistrovaný |
heh a ked pridas tak ram je v pici!!!a si bohatsi!!!a Motuzka neklam.cmuk |
Luky-reddevils Neregistrovaný |
to tu nikto neziha po zadnom???prdi.kua co sa bojite? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 187968 | Včera: 210693