Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 | Nasledujúce
Inak ľahko sa rozoznávajú, všetky majú značku Regal Raptor a nie Yuki, |
Ducho: Mas pravdu. Ved coze je to 50 rokov. Uz sa teraz tesim ako si okolo roku 2057 kupim vyblyskanu kvalitnu cinsku motorku. |
Ducho: mas pravdu, Spider. Akurat je otazne, ci sa Yuki k Spiritu nakoniec vobec dostane. To uz nie je o tom, lacno kupit a draho predat. Spirit je vyrabany na objednavku z USA, s konstrukcou pomahal Johnny Pag www.johnnypag.com/ ktory zije striedavo v Kalifornii a v Cine. |
Ale ten spider je pekný. Pár malých úprav (Blinkre, späťáky, brašne) a je to normálne pekná motorka, keby som teraz kupoval, tak sa zrejem rozhodnem práve pre ňu |
Mishko: 50 rokov to nebude. Stavime sa? Samozrejme nebavme sa o moto s objemom Goldwinga, ale o 600-750ccm. |
o tom Pulsare 220 je na youtube uz aj mnozstvo videoprispevkov. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (29.06.2007 16:10) |
Copy: Predáva, ale len 125-tku... Myslíš, že má význam kúpiť niečo, čo môžu dostávať len pol roka. (od 2008 sa nesmú vyrábať moto s karburátorom) Preto češi na stránke Yuki viac krát zmenili špecifikáciu motora, iba názov ostal Spider 400, ale objem už nie... Nevedeli, aký motor tam bude, lebo bol problém práve s íčkom... Možno to už vyriešili, neviem... Ale jedno viem, 125 sa predáva pod Yuki už 2 mesiace a dobre. Tak prečo by sa nemala aj 350, keby bola??? |
Ducho: ci je v predaji 125cc Spider, neviem. Na ulici som ho este nevidel. Verzia 349cc, ktoru maju na stranke neexistovala, ani nebude. Ked, tak 320cc. |
pekna diskusia, som pozorne cital....sak vyroba moto sa stahuje nielen do ciny....moj TA je made in italy, alebo spain, co asi tiez ubralo kvalite... |
Predávajú to ako Yuki 125 Spider... Presne tak ako Yuki 250 Vice a Yuki 250 Star. Na obidvoch som jazdil a ver, že sú to dobré stroje. Oveľa lepšie (hlavne motoricky), ako ostatné Yuki, bežne vyrábané v inej fabrike... A okrem technického preukazu názov Yuki na nich nenájdeš. |
Copy: Sorry, ale stále mám pocit, že píšeš o niečom, čo poznáš len z internetu, čo si si ani neošahal... A pritom stačí zájsť do Yuki na Žabák, pobaviť sa s Miňom a hneď máš prehľad a dokonca sa na nich dá aj povoziť. Ja aspoň viem, o čom píšem. Mám Yuki 250 Soft, žena má Yuki 250 Star a kamoš Yuki 250 Vice: |
Duroslav > Ja si tiez pamatam ze MZ zacala s produkciou celkom peknych masiniek s motormi Rotax: |
Ducho: kym bol v Yuki Campa, tak som u neho parkrat bol. Odkedy tam nie je, takze posledny polrok, tak nejak ani nemam dovod na Zabak chodit. BTW tebe sa nezda divne, ze Yuki (obchodna znacka, nie znacka vyrobcu) predava moto inej obchodnej znacky? To za chvilu mozu predavat aj Kentoyu alebo Keeway. A preco nepredavaju aj verziu 250ccm, ked v Europe ju Regal Raptor predava? 320ccm sa da kupit zrejme len v USA a Australii. |
No nech si kto xce pinda na cinske moto....Vcera som bol v Spisskej pre Adams 125 cestnu moto a este v zabehu som s nou spravil 360 km do BA a motorka slapala super....Je jasne ze niektore veci spracovania su desne a nechapete ako to mohli urobit,ale zase ked porovnam pomer uzitkova hodnota a cena tak mozu ist japonci a iny do riti,heh |
Cavte chlapi, aj ja som rozmyslal nad nejakym cinanom, hlavne choprom, pretoze sa mi to paci a je to lacne, ale ked citam tieto diskusie stale viac a viac nad tym premyslam. Videl som, ze aj suzuki marauder 250, ale cenovo su vyhodnejsie tie cinske motorky. Ja nepotrebujem motorku co ide aj 250 km/h, ja by som sa chcel povozit po slovensku a mozno aj okoli aby som nieco videl a zazil. vodicak este namam na velku motorku ale planujem si ho spravit s potom si uzivat zivot na ceste. Tieti diskusie sa mna pravdaze uplne nepresvedcili o tom co by som kupil, a teraz este namam na to ani prostriedky, yle som hlavne zvedavy do buducnosti co sa ukaze o tych cinanoch. Upravené 1 krát. Naposledy upravil kened (30.06.2007 22:12) |
raz za cas sem mrknem, ked budu nejake nove info o novych moto z Ciny, tak vas poinformujem. |
Dalsia moto, ktora je u nas v Europe neznama - TVS Taurus F3 Fiero. Vyrabana v Indii, predava sa iba v Azii a Australii. Podla fotiek som tipoval ze je to aspon 500ka, ale nie.. je to iba 250tka. V Indii plati podobny zakon ako donedavna v Cine - nemozu vyrabat, resp. predavat vacsi moto s vacsim motorom ako 250cc. |
to Copy: Nemozem suhlasit ze cinske znacky v buducnosti mozu zacat realnejsie konkurovat zavedenym brandom z JP, EU a USA. To co Cina predvadza dnes nie je konkurencia ale dumping a kupovaniue si trhoveho podielu s gigantickou podporou statu, ktory v daka obrovskemu poctu obyvatelov a centralnemu hospodarstvo ma takmer nevycerpatelne fin. prostriedky ktore umiestnuje nie na baze efektivity ale centralneho rozhodnutia planovacej komicie ludovej republikyv Pekingu. |
Fox024: |
Tommy911: Neboj sa Cina nikoho nezhltne. odpoved na otazku preco je dnes cinska motorka taka lacna je: |
campa: vdaka, aj ked to ake ma Yuki plany do buducnosti, naozaj netusim. Rozbehli ste to celkom dobre, alebo fazulka by mohli sem tam hodit info, co nove sa pripravuje. |
Copy: Ani ja sa nepustam do politickych debat ale skor do ekonomickych. snazil som sa vysvetlit preco cina nikoho nezhltne a preco podla mna (a nie len mna, vid analyzy svetovej banky a pod.) sa v buducnosti budu dnesne vyhody ktore stoja za lacnou cinskou produkciou stracat. |
Fox024: Ceskoslovensko bolo jednou z motovelmoci, ked sa to tak zoberie. Jawa, CZ, Manet, Tatran atd., motorky ktore dokonca mali technologicky a konstrukcny naskok pred zbytkom sveta (ano, v dobach ked japonci s motorkami zacinali) a boli vo svete kopirovane a napodobovane. Vinou vnutropolitickych rozhodnuti vsak vyvoj stagnoval a CSSR postupne stracalo trhy, vyrabali prilis dlho rovnake modely bez podstatnych inovacii, az nam usiel vlak. Pre rozvojove trhy ako ZSSR bola podstatnejsia technicka jednoduchost, a zamenitelnost ND, nez technicky pokrok. Preto to aj tak cele dopadlo. |
Copy: Jawa bola technolgicky na spici maximalne do zaciatku 50 rokov, Ano suhlasim sudruhovia z moskvy ju bohuzial zabili tym ako sa rozhodli. OKrem toho vacsina motocyklov sa vyrabala na uzmei CR a nie SR a pocas rokov normalizacie sa hlavne vytratila tradicia vyroby a designu motocyklov. |
Fox: historia Jawy je dopodrobna na internete rozpisana, a co sa tyka poctov vyrobenych motocyklov, tak je to priblizne 1:1 v cechach a na slovensku. Tatran, Manet, Jawa 90, Pionier, Mustang, Babetta atd. sa vyrabali na Slovensku. A co sa tyka kopirovania, niekedy si najdi na nete, ako Japonci (Honda) okopcili automaticku spojku (patent Jawy) na modeli Honda Cub. Zaujimave citanie |
Teraz pozeram, ze ta predposledna foto sa mi tam nejak omylom primotala.. na nej nie je TVS Pulsar, ale ta cinska 600ka enduro (ta foto, na ktorej nie je datum). Ostatne 4 fotky su ale spravne. Sorry, neda sa to uz upravit, nevsimol som si. |
vcera som kupil novy notebook HP, co tak asi na nom bolo napisane - PRODUCT OF CHINA - mam ho ist vratit ze je vyrobeny v Cine? Toto je neodvratna realita, niekto tu spominal, ze Cina vyraba vsetko a mal asi absolutnu pravdu. |
toto je sice odveci, ale komusi sa pacila ta armadna verzia Jialingu 600 so sajdkou. Dnes sa tu pise len o tej vikendovej nehode na Babe, tak pridam nejaku raritu na odlahcenie. |
Marcell: je rozdiel ked je nieco vyrobene v cine pod znackou ako je HP alebo Adidas a ked nieco vyrabaju cinania sami na zaklade ukradnuteho know how za tretinove ceny |
Fox...vstááávaj, budíček....... |
Mám orig rukavice HD kupované v USA v tom naj big Harley obchode v New Yorku, a že to nebolo lacné ti ani nebudem písať... |
NAa tému Spider 125, vcelku dobrá mašinka ale problém je dlhá vidla na manévrovanie na mieste.Na ceste sa neotočíš bez toho aby si poťahoval dopredu a dozadu a dopredu a dozadu mám to odskúšané, lepší je Vice 250 nemá až tak dlhý predok. |
Fox: A aky je v tom rozdiel?..Myslis ze do do ciny pridu brutalny odbornici s firmi HP a stoja nad kazdym cinanom a dozeraju na vyrobu, ktora prebieha vyhradne z americkych suciastok??? |
Tak teras vam poviem zazitok.Mam 16 nemam peniaze a chcem motorku lebo moja jawa mi uz dako nestaci.Tak som zavolal do adams moto do kosic ze kolko stoji taky soprik 125 a ci nemaju daky lacnejsi zabudnuty na sklade volal som s velkym sefom ADAMCIKOM on ze povie svojim ludom aby sa pozreli za 15 min mail a tam motorka pekny soper 125 a pod obraskom kolko ste ochotny dat za tu motorku penazi? Nechapal som co idem zjednavat novu motorku?Volam mu a povedal ze je tam povrchova hrdza vyfukov teda zvodov .A teras pocuvajte cena ze kolko dam ja ze 35tis on ze to je malo ci by som nebol ochotny dat aspon 40tis ja ze suhlas a ze este sa mi ozvu jeho ludia a dohodnu detaili.[ Inak normalne stoji 60tis]Tak takto sa na slovensku kupuju cinske motorky kolko povies za tolko ti ju daju. |
Jawa 125: kamarat kupil Ford Tranzit s par sto km na tachometri po 5 rocnom pobyte v colnom sklade za 67 tisic.. Nejaky dar pre slovesnku skolu, od Nemcov, ale skola nejak nemala peniaze na vyplatenie DPH a colnych poplatkov. Dalsi kupil VFR800 Vtec od importera Hondy po autosalone s nejakou zlavou. tusim 13% z ceny novej. A kym som robil s autami, tak jasne ze sme mali predvadzacky a nase sluzobaky.. co sa cudujes. |
Copy ja sa necudujem nad tym ze mi ju dal lacnejsie ale nad tym ze cenu som si urcil sam keby poviem asi 50 tak ju da za 50tis ale ja som povedal 35tis a nakoniec sme sa zhodli na 40tis.Kolko prosim ta ta motorka stoji v cine ked on ju za 40tis mne preda a este urcite na nej ziska.ASi tych cinanov plata za robotu ryzov |
jawa125: to tak mas so vsetkym. S kym inym by si sa mohol takto dohadovat, nez s majitelom firmy? |
Campa: Ty si ma nepochopil. Hovorim len to ze je uplne ina vec ked si firmy ako je Nike, HD, Palm, Alebo iny otvoria svoje fabriky v cine kde veduci manazeri si Americania, nemci, frantici a neviem kto vsetko, ked sa pouzivaju materialy a technologie ktore maju kvalitativnu uroven a vyroba sa drzi ISO9001 a je ine ked tak San jong lin a jeho 12 dcer a 18 bratov siju s pakistanskej Koze rukavice alebo s tureckej bavlny tricka,ktore si potom kupis na starej vajnorskej za 100 sk kus a po dvoch vypraniach mas z nich len cednik |
fox ma pravdu, vsetko je to o vystupnej kontrole a nastavenom stupni kvality |
Raptor: To je fakt chybaju a z toho vyplyva ze nam aj cinanom chybaju cernosi |
Fox 024: z pakistanskej koze, a site v pakistane, su aj kombinezy a rukavice padana. No a zabudol si na jeden detail: tricka sa na Slovensku uz zopar rokov nevyrabaju - ked tak mozno nasivky na dovezene tricka.. |
pinočet hodne čet |
a este ked su tu tie vtipky ohladne africkych cernochov: co myslite ze cina robi? |
Copy: A presne preto je podla mna padana Shit. A videl som ako sa par ludom padan rozpadla pri beznej jazde na bike. A presne preto PSI Hubik prestal kupovat rukavice site v pakistane, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (05.07.2007 0:35) |
Copy: To ze cina zvacsuje svoj vplyv aj v afrike je prirodzene. Cina je obrovksy hrac ktoreho dnes akceptuju vsetci a vsade. Je tam obrovkse mnozstvo penazi. Bohuzial Afrika z nich uvidi zas len minimum a moc si nepomoze. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fox024 (05.07.2007 0:41) |
boris filan v jednom zo svojich tamtamov napisal zhruba toto |
Fox024: ked si z Trencina, tak su ti urcite jasne veci okolo odevneho priemyslu u nas.. ja som z Puchova, moj ex spolocnik ma odevnu firmu, a zije viac z dovozu polotovarov nez zo samotnej vyroby.. |
Copy: v tomto s tebou plne suhlasim. Textilny a obuvnicky priemysel na SR je mrtvy hlavne kvoli Azii ( nie len cine) |
aby som sa vratil k motorkam - toto je aktualna podoba Babetty, ako ju dostanete kupit v Cechach a na Slovensku.. |
Babeta? |
Campa: ved prave. To ma celkom stve, ze ked uz niekto kupi tradicnu obchodnu znacku, ktora mala dobry "zvuk" tak ju aspon mohli pouzit pre nejaky hodnotny produkt, nie pre ten uplne n |
Ale pre ročník 1920 až 1950 bežného moto ponímania to bude znamenať veľa, aspoň na začiatku pokiaľ to nepraskne.... |
Campa, to ano, s tym asi ratali. Cele to ale zavana podvodom.. Som si isty ze mopedy z Kolarova niesli znacku Babetta (s dvomi T). Je to podobne, ako dovazat nejake podradne televizory, a nazvat ich napriklad SONNY. |
No ved o to ide, oni majú a sú majitelom zn. babeta, ale nie babetta... |
V Cechách pozeram, ae je to presne tak isto s Babetta a Babetta-baby. Cize znacku Babetta ma dodnes zaregistrovanu Mopedy s.r.o. Kolarovo. |
campa, co keby som si ja alebo ty zaregistroval znamku Yuki na Slovensku? Pre motorky je volna |
obrazok z odovzdavania 300 policajnych motoriek, ktore Cina darovala pre Afgansku policiu. Cina darovala Afgancom na zlepsenie policajneho vybavenia za poslednych 5 rokov cca 5 mil. dolarov, najma vo forme policajnej vystroje, aut a motoriek vyrabanych v Cine. |
Ja som si kúpil v ADAMOTO skúter Jinlun T-13A 125ccm, najazdil som asi 300km a zatiaľ sa mi pokazilo toto:od začiatku mi nejde otáčkomer, je potrebné vymeniť celú prístrojovku, od otrasov sa mi zlomil pánt na kufríku,ktorý nie je možné zohnať a praskol mi zvar na výfuku pri prechode do tlmiča.Nuž čo na to povedať?Čína je Čína ale za 30000 som čakal trochu viac. |
690621: ak sa ti po 300 najazdenych km objavilo tolko zavad, tak im to otrep o hlavu. mas skuter predsa v zaruke. to je jedno, ze za to pytaju len 30 tisic. nech si to poriesia s dodavatelom. |
3.-5.jula 2007 bola v Shanghaji vystava Motorcycle, Leisure & Sport Vehicles Export Trade Fair. Nejakou zotrvacnostou sa dostala ku mne pozvanka, ale pretoze teraz nejaku dobu zrejme nedostanem viza, poprosil som znameho, rodeneho cinana, aby sa tam isiel pozriet. Ma vyhodu oproti mne, ze sa dostal aj na domace, neverejne, take skoro polotajne tlacovky. Poslal mi na ftp mnozstvo materialov, a je to velmi zaujimave citanie aj obrazky. |
690621: bol som v servise na prazskej v BA a vela ludi im tam prinieslo skutre a ako pises jednemu sa ulomilo zrkadlo, jednemu kufor a pod.. |
pri vsetkej ucte k znacke yuki (len tolko ucty kolko si zasluzi - cize ziadna) registrovat si znamku yuki na slovensku su asi vyhodene peniaze o com svedci aj to ze samotna yuki ju zaregistrovanu nema |
Tommy: ako reagovali na reklamaciu? |
Copy |
Tommy911: vies, problem je aj v inom. Keby si nevyberali (dovozca) dodavatela PODLA CENY ale podla pomeru kvality a ceny, resp. aj podla popredajnych sluzieb, tak by ta moto mozno nestala 30, ale 50. pritom ich zarobok na nej by bol taky isty. A samozrejme na servise, na ND, na dalsich veciach. Lenze - ked sa na take podnikanie da niekto, kto nema dostatok vlastneho alebo pozicaneho kapitalu, jasne ze to v reale vyzera takto. |
Do predajne na Pražskej nechodiť...skútre poznajú asi ako ja arabštinu. Predajom kusa želaza a plastov to pre nich končí...a kto sa chce srať stále so servismi prosím nech si to kúpi, ale zdravie máme iba jedno.... |
nie su to nahodou ti isti (na tej Prazskej), ktori predavali bicykle? |
vratim sa k novinkam. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (10.07.2007 21:15) |
Ceska firma Motoscoot Opava pripravuje homologaciu modelu TMEC XA-125 ENDURO. neviem sice, ako chcu karburatorovu moto homologovat na Euro3, ale asi to maju nejak vymyslene. |
copy ze teba platia ludia od moto-maa-ce-tunga za propagaciu ich vyrobkov "znaciek" a cien |
Raptor: bodaj by to tak bolo.. |
u nas znama povodna V3 sluzi v Azii (nielen v Cine) aj ako policajna moto. |
tak a tu je ta pripravovana Globetrotter 500cc od Cfmoto. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (11.07.2007 12:12) |
ja mam na jinlunovi 150 najazdenyx 2864km, kupil som ju v aprili, zatial som spokojny, vibracie ustupili sa mi zda a zavady ziadne az na tie srobky sem tam sa niektore povolia, treba sa o to starat, xrom sa zatal neodlupuje :D |
tommy 911 preto nechcem cinske moto nikdy, zly servis a nekvalita vyhodene peniaze ,a noto uz mas opravene napis ako to dopadlo |
zug21: No vymenili len olej a pokontrolovali ju....Tu brzdu neriesili.. |
tato moto sa ku nam zatial nedostala, aj ked v zap. Europe sa uz predava. Vyraba sa od jesene 2006. Na pohlad identicka s Viragom 535, nie? |
tommy 911 spravny motorkar ma motorku aj rad a nie za sa na dva roky povozim potom ju predam a kupi nieco ine to so mne nepaci ked to prepocitavas na uzitkovu hodnotu ,som vonku a tu sa smeju z cinskych motoriek ze je to na prt , ani ich tu nevidim sak to predavaju ako rohlik neverim tym znackam sak som uz mal hijosunku stacilo mi, |
zug21: pochybujem ze ta Jinlun 125,alebo akakolvek 125 je moto ktoru by si xcel niekto nechat na cely zivot ze to bol jeho sen mat taku moto,heh |
zug21: svajciari sa smeju? ja som este usmievaveho svajciara tusim nevidel. |
Dalsi zaujimava cinska znacka: Shineray |
tato diskusia nema chybu |
tiko: o globalizacii v motopriemysle si mozes objednat studiu , "pouhych" 1645 euro + postovne |
ty muoj diesel |
BTW: |
tiko: noo dajme tomu ze ma to ciastocne zaujima a ciastocne to suvisi s mojou robotou |
tiko: tak mozem ta ukludnit, Dragstar 650 sa v Cine nevyraba. Vyraba sa v Brazilii. |
Len si tak browsujem novinky, ze co noveho Cinania vyrabaju, a co nove chystaju. Obcas som prekvapeny prijemne, obcas sa pousmejem nad dizajnerskym paskvilom (zlataninou). Obcas si poviem, ze konstrukter a dizajner musel byt asi zhuleny.. ze znamym znackam sa taky preslap stat predsa nemoze. |
Uz dlhsie som sem neprispel, a medzitym sa zas par noviniek nazbieralo. |
NO 200 ccm je dost onicom pre europu.... Ale keby to ma vykon 11kw a objem 125 aspon papierovo a cena a kvalita prijatelna tak by sa to urcite dost predavalo. |
125-tky samozrejme vyrabaju, uz som tu daval nejakych par foto. |
Hm pohodova masina ale konstukciu a vsetko zas odkukali od kawy co oni nevyrabaju svoje vlastne modeli len nejake licencovane? Ako ja som neni velky obhajca ciny ale sak ked sa chcu zviditeľnit tak nech postavia svoju motorku pod svojou znackou svoj motor svoj ram ...... Nie oni vyrabaju lacnu napodobeninu er7 tak potom sa necudujem ze kazdy ma taky nazor na cinu aky ma.... Aj ked viem ze navrhnut vlasny motor a ram neni as take jednoduche.... |
Truhlika, by som upresnil: fotene v auguste 2006 Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (10.10.2007 16:40) |
Aha tak potom er6 ale ono to ma od klasickeho er6 daleko tak potom vlastne asi kawa kopírovala od Zongshenu |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224255 | Včera: 224782