Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Zdravim vsetkych bikerov. |
Kurva aj ja by som chcel na zaciatok 150 litrov. A takychto diskusii tu uz bola fura pohrab sa v starsich prispevkoch. |
V prvom rade sa zamysli, ci zvladnes 100k motorku. Odporucil by som ti skusit pojazdit (ak chces setrit) nasu jawu 350. |
redwax, mam pre teba krasnu Hondu CB 500 r. 2001. Pre zaciatocnika az-az. Ak chces, poslem fotky. |
Jawu nieeeee!!! Je to síce ťažké cvičisko a japonec ľahké bojisko,ale je to o niečom úplne inom. |
CB 500 (napr. ta co spomina copy) by nemusela byt zla. Alebo moze byt aj GS 500, alebo XJ 600. |
no jawu nieeee? Hmmm myslim ze je to dobra skola a pre chudobnejsich (ako ja ;o))) ) aj dobry povoz. Ked si zaciatocnik urcite nezaskodi si pojazdit na tak nepritulnej moto ako je jawa - a urcite je po pade lepsie vyhnut padaky ako lepit plasty ;o))) |
miro, Ifko - preco jawu nie?? Ked sa pozries na to z hladiska financii tak lepsiu volbu nenajdes. A na jawe sa takisto kruti pravym zapastim, lavou nohou kvaltuje a pravou nohou a rukou brzdi. tak co?? |
Suhlasim s macom.Preco nie jawu?Ja som mal jawasaki 5 rokov a bola to dobra skola.A prechod na japoncika bol hlavne o pocite.Ale ako som pochopil, tak jawasaki ani nechce.Takze nieco do 50 koni.Tot moj nazor. |
Ja som nepovedal ze Jawu nie, prave naopak, myslim si ze Jawa je na zaciatok uplne najidealnejsia. |
kvalitna suzuki gs500 je na predaj na 0905358406, vo vybave, cena ovela menej ako 150 |
Juro GPZ Neregistrovaný |
Nazdar aj ja mam nieco do placu Kawasaki GPZ 500 S celokapotaz najrychlejsia 500-vka. Ostatne 3 firmy sa nechytaju. Chcem si ju tuto sezonu este nechat ale kebyze ju moc chces... Porozmyslaj a uvidis keby nieco 0903346177 |
dake skrtene GS -ko alebo CB -cko by bola asi najrozumnejsia volba, ak chces prezit do jesene.... |
No neviem,ale myslim si,ze je jedno na com zacnes (samozrejme cim lacnejsie tym lepsie pre teba). Musis raz padnut,aby si pochopil kde zacinaju tvoje hranice a aky je pad nebezpecny. Ked si padol na bicykly je to pohoda ale moto je trochu o inom. Pocit ked stratis stopu a pochopis,ze 150-200 kg si robi co chce sa opisat neda. Je fajn ti povedat, davaj si pozor,ale na to zabudnes uz po prvych 10 metroch. Tak si davaj pozor aby si nezabudol davat pozor. |
dik pavuk . Ale ide oto ze viac prachov by som nezohnal a keby som kupil nieco slabsie, tak skoro by som si nemohol kupit nieco lepsie, preto som chcel zacat na silnejsom stroji |
Plne suhlasim s pavukom. |
Redwax, ak to dobre chapem tak ty si sa uz s kupou stroja rozhodol... Takze mi neostava popriat nic ine len pevne nervy a hlavne s rozvahou!! |
chlapi nestrašte, ja som ešte nespadol, a ani nechceeeeeeeeeeeeeeeeem |
Kajl - tak to nechce asi nikto, ale veci vacsinou idu svojou cestou. A nieco pravdy bude na tom, ze az ked lahnes, tak si uvedomis suvislosti... |
ja som bol minuly rok v podobnej situacii. neposkuloval som ale po ceste, ale po endure. vyhralo to XT. endura maju vyhodu, ze na ceste je z nich lepsi rozhlad, maju maksie plasty, ktore sa nelamu, iba odru ( manzelka to so mnou uz polozila ), su vacsinou lahsie, lacnejsie a na zaciatok je 40k akurat dost. Es |
Ak mas150 litrov , je sprostost ich vrazit za kupu motorky vsetky .urcite kupis nieco starsie a ako to na slovensku chodi budes potrebovat nejake prachy aj na opravu "super a 100%-ne pripravenej masiny na sezonu" .jawa nie je na zaciatok na zahodenie aj sa na nej rovnako kruti plynom , ale podvozok sa sprava uplne inac atiez je tak trochu problem vytiahnut ju plynom z naklonu pri vyjazde z o zakruty .urcite sa nenechaj nachytat na streetfightery , ktore su vacsinou uz za hranicou svojej zivotnosti a dobry je nanich vacsinou len vzhlad .taktiez si rozmysli ci to chces skor na turistiku ,alebo na blbnutie. ak na kludnejsiu jazdu ,tak sa orientuj na stroje s mensim poctom ventilov na valec(2 ventily ako GPZ 750) maju sirsi rozsah priatelskych otacok a nevytrescu za kazdu chybu.ak si zivsie zalozeny tak 4-tvor ventil .spodok maju relativne slabsi , ale spica je silnejsia. len tak mimochodom GPZ 500 je sice najsilnejsia ,ale aj smadna. co jsa viem tak bezne 8 litrov. to napriklad starsia gpz 750 (pozor nie gpx 750) sa vedela bez vacsej namahy vliezt do 5 litrov. co sa tyka spominanej CBR 600 myslim ze strach z prebytocneho vykonu bymohli v hondackom servise zrusit skrtenim .napriklad na GSX 550ES-ke dovezenej z nemecka boli vo vyfukoch vovarene take podlozky asi s 12-tkou dierou a masina nesla viac ako 160. po ich odstraneni hravo 210(udaje podla tachometra) jo a olej a filter si vymen radsej sam , aspon pri vypustani stareho zistis ci v nom neplave "metaliza" z chytenych lozisk alebo inej zavady. a ked porovnas mnoztvo vypustene s mnozstvom normalnym , tak budes mat trochu prehlad o spotrebe oleja |
redwax ked sa bojis len toho ze kupis nieco slabsie a potom nebudes mat na lepsie, tak to naozaj pre zaciatok odporucam Jawu 350. |
Juro GPZ Neregistrovaný |
Karol: GPZ 500 S spotreba 8 litrov??? To mala namontovane dalsie 2 pridavne valce?!. Neviem co si to mal za stroj ale asi snou nebolo nieco v poriadku, ta moja si papka do 5 litrov v meste, 90-120 km/h cca. 4,5 l. a ked som ju aj tocil na dialnicy nikdy to nebolo viac ako 7 l.!!! Kamarat ma starsi rocnik a zhruba to iste, tak neviem caf |
Ja tiež začínam a bude to GPZ 500S. Všetci odporučaju. Držim palce. Marek |
Chlapi ,týždeň pred kúpou mojho prvého PIONIERA |
Skús 4-taktné enduro max. do600, naučíš sa na šotoline, v blate a mimo cesty hlavne brzdiť, zatočiť a odhadnúť povrch cesty, nechcem tým povedať, že nevieš jazdiť ale všetko je to jednoduchšie v nižších rýchlostiach. Ja som začal na ceste, teraz jazdím aj v teréne a nikdy som sa na ceste nemohol naučiť to čo v teréne. Napr. jazda na zadnom, na prednom a hlavne padať. Aj u nás boli pretekári, ktorí vyrástli z motocrossárov. Ešte malá výhoda na endure možeš jazdiť oveľa viac dní v roku. Prajem Ti šťastný výber a neboj nebude to Tvoja posledná!!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 6450 | Včera: 161057