Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar jojo, čo konkrétne by si chcel vedieť o litry? Ja som jazdil len na S-ku, tak ak by si mal niečo, tak napíš? |
Ďakujem, že si sa ozval,chcel bysom sa opýtať na to čo sa ti nepáčilo na nej, očom sa nepíše a naopak čo sa ti s porovnaním iných motocyklov páčilo. Ja ju mám dom a už tri týždne a je u nás sneh tak som si ani neškrtol. Zaujíma ma ako sa chová rám v zákrutách, brzdy, spotreba, obratnosť, maximálka, či motor má taký úžasný kruťák ako to ospevujú a či vieš o niečom , na čo si treba dávať pozor, či pri jazde alebo údržbe. Vopred ďakujem. |
Vidicon , koľko poznáš ľudí čo majú doma SV 1000? |
Jojo, verejne sa ti OSPRAVEDLNUJEM! Nemyslel som to v zlom, sorry. Inspirovala ma myslienka, preco si nepolozil tuto otazku na Motoride uz pred tym, ako si si Suzuki kupil? Mozno ze by sa nasli ludia, ako napr. Motuz, kto by ti aj umoznil skusobnu jazdu. Ale nechajme to tak, ja sa kajam a dajme priestor ludom, co odpovedia k veci. |
Ahoj Vidicon, prepáč že som sa tak tvrdo bránil ale čítam, že si to nemyslel zle. Ja som samozrejme s Motúzom veľa krát telefonoval a aj on prispel k tomu, že som sa rozhodol pre SV. Normálne jazdím enduro na KTM 525 , jeto moja asi desiata terénka- a tu som tiežstále hľadal čo by mi sadlo. Stále som čítal testy, reklamy a iné kareláby no a keď som ju napr. doma odvážil tak niektorá mala aj o 12 kg viac a to ma trošku vždy zaskočí, že všetci trošku nadsadzujú. Minulý rok som sedlal Duke KTM bola super ale trošku slabší motor a chcel som niečo nahé, s dobrým spodkom, dvojválec, maximálny výkon nerozhodoval, skôr na krátke výlety a chcel som si vyhraniť rozhodnutie , že už mám rozum a R1 si nekúpim. Zo začiatku možno aj Horneta 900 ale ten vypadol a ostali už len Tuono a SV. Telefonoval som i s testerom Tuona do redakcie SM i s Maťom , ktorý ho má v garáži a vyhrávalo Tuono. Lenže na slovensku si ho musíš prihlásiť sám obchod ti ho iba dovezie. Potom som bol vo Wiedni na výstave a tam som sa rozhodol pre SV. Lepšie spracovanie, motor komunikuje už od 2000 otáčok, 32 bitový ridiaci procesor, zastúpenie Suzuki je všade a náhradné diely skôr zoženieš, druhým rokom predávaný model, slušná váha, (včera som ju vážil , s polkou nádrže má 201kg) ale Tuono je tiež pekný stroj. No a včera som sa už zviezol,nahodil som široké rajdy a malé plexi ale aj tak bola zima ako v ruskom filme. Stroj vyzerá jedlý, motor sa zabieha ale litrík sa nezaprie hoci sa dá točiť teraz iba do 5.500 otáčok, pekne a čisto priadol, zvuková kulisa veľmi príjemná - nízko ladená, skôr tichá, brzdy sa trošku zabehli sú OK, v zátačkách sa moc nedalo - studený asfalta a veľa štrku, spojka ovladateľná jedným prstom. Takže vidíš, že som sa snažil vybrať , čo najlepšie ale dobre vieš , že pri motorkách nie vždy funguje iba zdravý rozum. Ahoj!!! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 204583 | Včera: 223961