Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ahojte, |
Kua Baso, dobre vedecky si to ponal. Ja ked sa da, jazdim v strede, ak je stredovy pas moc hrbolaty, alebo pasy su vyjazdene do kolaji tak jazdim poväcsinou v pravej kolaji. |
Nezda sa mi to vedecke, skorej s tym mojim vyjadrovanim je to dost obsiahle |
frodo Neregistrovaný |
Ja si zvyknem robit vlnky, aby mi cesta rychlejsie ubiehala. |
Tuto temu pred casom otvoril aj Vidicon, len sa mu ju nedari najst. |
Ja jazdim asi ako Baso. Kde je to rovnomerne vyjazdene, tam v strede pruhu. Ak su vyjazdene dve stopy (napr. dialnica), tak v tej pravej, pricom sa tlacim do stredu , aj kvoli spine aj kvoli opotrebovaniu pneumatik (inak povedane v lavej casti pravej stopy ) |
ako kedy : , hlavne bezpecne daleko za autom . A podla nalady. Ked sa nejakemu plechovkarovi nebude chcet spravit si bezpecny oblucik okolo mna pri predbiehani , zblokuje ma ,vytlaci ma ,ohrozi ma ! a budem moct pokracovat dalej -"Podradim ,dobehnem ho a pri predbiehani mu odkopnem spetak " asi tolko , "ako on kumne tak ja knemu" . |
(4) |
BarBar: uz si naozaj niekomu odkopol spatak? Nestrati sa pri tom rovnovaha? Nezakolise to s motorkou tak, ze by som na chvilu stratil kontrolu? Nezasekne sa v tom spataku topanka? |
Tiez asi (4) |
frodo Neregistrovaný |
no k tej zakrute asi tolko. |
Cau frodo, |
tiez si myslim ze 4, ostatne potom podriadujem stavu vozovky a hustote premavky. |
frodo Neregistrovaný |
awia - nie uplne rozumiem tvojej odpovedi. |
Frodo, |
cislo 4 v zakrute: nesuhlasim. Protiiduce auto alebo motorka pojde totiz ties co najblizsie k stredovej ciare (v snahe zmiernit odstredivu silu) => vacsia sanca zrazky. |
frodo Neregistrovaný |
Ako komu chuti. |
Jazdím v pozícii 2., hoci obľúbenou bola 3. Ale v strede pruhu je všelijaký materiál, ktorý kolesá áut nepoupratujú a treba mať preto oči na stopkách. (kus dreva, uhlie, zrazená mačka alebo zajac, zvyšky zimného posypu, kus železa zo starého náklaďáku apod.) Okrem toho je stred pruhu nebezpečný pre výskyt oleja a nafty, ktorý tam zanechávajú naše nákl. autá a autobusy, ktoré samozrejme majú platné nálepky STK... Často to nie sú len kvapky ale aj prúžky týchto mazľavých kvapalín, ktoré tečú z tých rachotín cícerkom. Hold slovenské cesty. |
kua, kolko veci je zrazu na ceste , - ale uhlie som zatial na ceste nevidel Co keby tam lezal taky zrazeny mamut :-/ , treba si davat pozor aj na veci ktore niesu na ceste ! ako napr. otvorene kanale ! tie vidim castejsie ako uhlie pozor nato -(som sofer, aj motorkar) na ceste som stale. |
Ja využívam celý svoj pruh. Prevažne jazdím v strede a vľavo-po rovinách...v zákrutách: skrátka podľa citu-tak ako cítim že by bolo do nej vojsť najlepšie, veď každá zákruta je iná, jedna krátka ostrá iná tiahla a nemá presný polomer atď. Jednoducho sa do zákruty treba napasovať tak (ak je rovnomerná), aby sa prešla na jedn ťah, bez zbytočných manévrovaní |
Sami stirec chlapci trocha naprsi a zleje sa to do tej kolaje a uz sa smikate. Ked je sucho aj ja tak jazdim (sice nemam na vyber). Ale staci par kapek a je to take neco ako zebra na mokro (na prechode). |
Este dodatok: v meste sa snazim ist v kolaji auta, co je predo mnou. Znizujem tak riziko "vpadu" do jamy, ktoru cez to auto nevidim! (Blavaci vedia, o com hovorim) |
Ja po tom, ako som v zakrute na kamosovej Jawe v pravej casti cesty vybehol na strk a z neho nasledne skoro do susedovho plota, jazdim zasadne v strede cesty alebo vlavo. Do zakrut chodim vacsinou v strede - to ale zalezi na situacii na ceste v danom okamziku. Vela stastnych km pedro |
ja si to krizujem z jednej strany na druhu ... do zakrut si davam najazdy ... ked sa za mnou niekto prudko priblizuje, tak sa dam do praveho, ked sa chystam obiehat, tak som v lavom, ale po strede malo ... byva to casto hrbate. Tadial jazdim, ked je v kolajach voda. |
Ja som tiez bod 4,je to asi naj.Pri tychto weekendakoch musi clovek jazdit po celej ceste.Su to nevsimave hov... Staci sa ist previezt do Wien a tam je to o inom.Ale slovensky sofer s klobucikom a chlpatym volantom,nezabudnime na chlpete zadne plato, nepotrebuje zrkadla a ani sa otacat,vsak ten druhy ma brzdy a volant.Toto si ti nasi zeleny nevsimaju,len kde ta skasnut. |
Ja mam novu skusenost. Naozaj sa v meste asi neoplati chodit tesne za autom. Stala sa mi sice nahodna vec a mozno sa mi uz nikdy nestane, ale dakujem 'obcanovi', ktory na frekventovanej vypadovke 'zabudol' drevenu kocku rozmerov asi 12x12x12cm. Kamos ju trafil prednym kolesom - ohol disk (!!), ja som to trafil prednym kolesom ale trochu stastnejsie, ale odstrelilo mi to do spodneho plastoveho spojlera, ktory mam teraz rozbity . |
ono to nie je celkom tak "nahodna vec", lebo sa ti na SK moze velmi lahko stat, ze uprostred cesty bude nie kocka, ale jama. Efekt bude ten isty (co sa tyka disku). |
V takom pripade, ze tam bude jama, urcite. Ale ak tam je taka vy****na kocka, tak chod nahanat nejakeho cigana s rozsypanym privesnym vozikom, ktoremu to z neho vypadlo. Ak by som niekoho pred sebou takeho videl... Ale inac nemas sancu ;( |
neda - mas ist takou rychlostou, aby si dokazal zastavit, alebo sa vyhnut prekazke. Iba ze by si dokazal, ze ti tam ta jama zrazu skocila. |
Btw. bol som v Londyne, v Cesko-slovenskom klube (teda patri to cechom). Chceli sme si dat caj. Ale caj SA NEDAL, lebo bola zamknuta kuchyna, lebo sa este nevarilo a nedala sa uvarit voda. Cudzinec by to nepochopil ale nam to bolo jasne. PROSTE SA NEDA! |
frodo Neregistrovaný |
zaujimave, ze ma to podpisalo ako Vidicon. Samozrejme predchadzajuce dva prispevky su moje - technika zase raz zvitazila nad clovekom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 127469 | Včera: 166899