Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čaute! |
Nejazdil som ani jedno dlhsie. Ale skusal som tigra aj gs a moje dojmy boli take ze GS je traktor a Tiger je lokomotiva. GS bude mat lepsi podvozok kvoli para/tele-leveru. Tiger bude mat menej servisnych stredisk. BMW ti zase nauctuje 10x ceny cinskej suciastky s ich logom. Vibracie neviem povedat, to treba ist na dlhu jazdu a poriadne skusit. Na youtube je video od FortNine kde hovoria o vibraciach motorov podla ich rozlozenia a viem ze pre trojval ukazovali ze ho nikdy nie je mozne vyvazit. Boxer teda moze byt technicky hladsi ale stvorvalec bude vzdy lepsi. Tiez ale netreba zabudat ze GSu trcia valce do sirky a ja som si o ne kopal holen stale. Upravené 1 krát. Naposledy upravil IvanALPHA (30.08.2023 15:44) |
Re: peterbrnak: tiez som jazdil Stelvio niekolko sezon. Za mna GS, hlavne ked jazdis vo dvojici. |
Na dialkovu turistiku z tychto dvoch urcite triumph. Cim viac valcov, tym menej vibracii. Vykon je myslim nad potrebu aj na cestovanie vo dvojici. |
Re: peterbrnak: nepíšeš presne aký rok 1200GS |
Čo trasie viac? |
Cim vyssia frekvencia vibracii, tym lepsie. |
Re: egres2: vsetko zalezi od casoveho posunu, uhla medzi valcami, ulozenia motora. Mozem ti dat vyskusat mojho Breakouta, vibracie ziadne. Moja stara TDM ich mala vacsie. Napriklad Vckovy stvorvalec moze vibrovat viac ako radovy trojvalec. |
Ja by som chcel motorku s hviezdicovým motorom. |
Rozoberat vybracie u motorky je nieco ako , ze na motorke prší a zmyje jazdcovi makeup . |
A uz sme opat pri tom, ze motorkar musi nadavat, nerad sa umývat, musi sa v kazdej krcme pobit, jazdit ako prasa a kazda motorka musi triast, lebo inak to neni motorkar a inak to neni motorka. |
Zalezi aj od frekvencie vibracii, nie len ich velkosti. Niekomu vadi vysoka, iny ju neciti a vadi mu naopak nizka. |
Tiger 1200 taha ako lokimotiva, uz to tu niekto spominal, ale mne prisiel hrozne nudny. Keby som mal vyberat medzi Tigrom a Stelviom, tak by som si nechal Stelvio. |
Ešte by bolo dobré sa zastaviť na jeho udávanou výškou 170 cm a vhodnosti stroja vzhladom k nej. |
1200 GS bez ohladu na rocnik tak pokial nema sedlo alebo podvozok z advika tak je vhodna aj pre nizsie postavy. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129978 | Včera: 203079