Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS - Diskusné fórum - Len Tak

Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuTriumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS - Diskusné fórum - Len Tak

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
05.07.2023 9:54

Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

Čaute!
Chlapi mám otázku. Jazdí tu niekto na Tiger 1200 GT PRO? Aké sú negatíva. Prípadne, prešiel by si radšej na BMW 1200 GS? Ja som posledné 3 roky začal jazdiť častejšie na dlhé (niekoľko dňové/ týždňové) tripy na moto guzzi stelvio 1200 rok 2008, len s tých vibrácií bývam dosť unavený.
Pre info: mám 170cm, manželka tiež 170cm, Jazdím asfalt a sem tam poľná (nespevnená) cesta.
Poprosím nejaké postrehy.
Ďakujem


30.08.2023 15:41

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

IvanALPHA
 Geriatrik 

Ikona

Nejazdil som ani jedno dlhsie. Ale skusal som tigra aj gs a moje dojmy boli take ze GS je traktor a Tiger je lokomotiva. GS bude mat lepsi podvozok kvoli para/tele-leveru. Tiger bude mat menej servisnych stredisk. BMW ti zase nauctuje 10x ceny cinskej suciastky s ich logom. Vibracie neviem povedat, to treba ist na dlhu jazdu a poriadne skusit. Na youtube je video od FortNine kde hovoria o vibraciach motorov podla ich rozlozenia a viem ze pre trojval ukazovali ze ho nikdy nie je mozne vyvazit. Boxer teda moze byt technicky hladsi ale stvorvalec bude vzdy lepsi. Tiez ale netreba zabudat ze GSu trcia valce do sirky a ja som si o ne kopal holen stale.

Dôvod úpravy:

Upravené 1 krát. Naposledy upravil IvanALPHA (30.08.2023 15:44)


31.08.2023 7:26

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Re: peterbrnak: tiez som jazdil Stelvio niekolko sezon. Za mna GS, hlavne ked jazdis vo dvojici.
Jazdil som 1200 a teraz 1250. Vibracie 1200 su oproti Stelviu v pohode. Ale 1250 mi motoricky viac sedi ,
a ma menej vybracii , hlavne ocenis pri dialnicnych presunoch. Ma vyborne nizke tazisko, co je super ked si nalozeny vo dvojici. Po Stelviu ti GS bude pripadat podstatne lahsi a obratnejsi pri manevrovani v nizkych rychlostiach.

Skusal som tigra po Stelviu, vobec mi nesedel a mimo asfalt uz vobec nie a to jazdim motokros.




31.08.2023 7:45

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

radnate
 Turista 

Na dialkovu turistiku z tychto dvoch urcite triumph. Cim viac valcov, tym menej vibracii. Vykon je myslim nad potrebu aj na cestovanie vo dvojici.


31.08.2023 10:27

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

Re: peterbrnak: nepíšeš presne aký rok 1200GS
Re: IvanALPHA: strašné nezmysly rozprávaš


31.08.2023 21:50

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

egres2
 Bahniak 

Ikona

Čo trasie viac?
Dva válce alebo tri válce?


01.09.2023 8:06

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

radnate
 Turista 

Cim vyssia frekvencia vibracii, tym lepsie.


01.09.2023 19:22

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

Re: egres2: vsetko zalezi od casoveho posunu, uhla medzi valcami, ulozenia motora. Mozem ti dat vyskusat mojho Breakouta, vibracie ziadne. Moja stara TDM ich mala vacsie. Napriklad Vckovy stvorvalec moze vibrovat viac ako radovy trojvalec.


01.09.2023 19:44

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

egres2
 Bahniak 

Ikona

Ja by som chcel motorku s hviezdicovým motorom.


01.09.2023 22:35

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

alexa7
 Kávičkár 

Ikona

Rozoberat vybracie u motorky je nieco ako , ze na motorke prší a zmyje jazdcovi makeup .
Neda sa nasytit vibraciami motora MG Stelvia ci starej multistrady. Jeden z tych motorov musim este niekedy mat.


02.09.2023 8:35

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

radnate
 Turista 

A uz sme opat pri tom, ze motorkar musi nadavat, nerad sa umývat, musi sa v kazdej krcme pobit, jazdit ako prasa a kazda motorka musi triast, lebo inak to neni motorkar a inak to neni motorka.


02.09.2023 9:23

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

Vidicon
 Geriatrik 

Ikona

A rit si utierat motorovou pilou... >:-)


02.09.2023 12:33

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

dasto
 Kávičkár 

Ikona

Zalezi aj od frekvencie vibracii, nie len ich velkosti. Niekomu vadi vysoka, iny ju neciti a vadi mu naopak nizka.
Ja napr mam rad r4, no po 50km mi brnia prsty (dlho som robil stolara, mozno znicene klby od brusky?), zo stareho boxera, kde su tie vibracie vacsie, no podstatne nizsej frekvencie tento pocit nemam. Takze skor treba vyskusat obe a budes vediet.


02.09.2023 16:52

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

janoval
Darca Krvi  Edvenčr 

Ikona

Tiger 1200 taha ako lokimotiva, uz to tu niekto spominal, ale mne prisiel hrozne nudny. Keby som mal vyberat medzi Tigrom a Stelviom, tak by som si nechal Stelvio.
Na GSA 1200 jednovacka sme jazdili chvilu aj vo dvojici, je tam miesta na rozdavanie. Motor taky, ze nenadchne, ale ani neurazi. Ziadne neprijemne vybracie som nepostrehol. Podvozok mi nesadol, ale jazdi na tom kopec ludi po celom svete a vyhovuje im to alebo si zvykli.


03.09.2023 21:01

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

forester
 Skútrista 

Ikona

Ešte by bolo dobré sa zastaviť na jeho udávanou výškou 170 cm a vhodnosti stroja vzhladom k nej.


04.09.2023 11:06

Re: Triumph Tiger 1200 GT PRO vs BMW 1200 GS

raptor
Darca Krvi  Turista 

Ikona

1200 GS bez ohladu na rocnik tak pokial nema sedlo alebo podvozok z advika tak je vhodna aj pre nizsie postavy.

Literally komu je velkostne dobry vstrom, transalp a pod tak 1200GS mu bude dobra tiez (a na adviku sa tiez da carovat so znizenym sedlom napr)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 129978 | Včera: 203079