Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
- Ahoj, nieje je tu nahodou niekto kto jazdi na VFR 800 Vtec 6gen? (2002 - 2006) |
Hej ja v BA/SC ako kedy Upravené 2 krát. Naposledy upravil blade (24.05.2023 22:11) |
- dalo by sa niekedy stretnut a porozpravat? mam nejake dotazy na spravanie sa toho motora.. hladam niehoho kto ho pozna.... |
Re: Toman: ok není problém kontakt na seba poslem a mozeme na kofolu na jazera, pričom v Reci hneď pri Senci je Mišo mechanik veľký odborník pre mna co sa do toho dosť vyzna a robil uz aj moju moto komplet zborku/rozborku |
mal som ju jedno sezonu, ake spravanie motora mas na mysli? |
- na VFR som doteraz nikdy nejazdil, ale jedna sa mi dostala do ruk. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (24.05.2023 23:03) |
Môžeš sa previesť na mojej a uvidíš, nemám s tým problém je to len stroj a život je moc krátky aby si špekuloval celé týždne nad tým |
Re: Toman: mal som ju 2 roky, nic take ako popisujes som neregistroval. Ziadne vyrazne vibracie ani trasenie.. Je to v4, nie je to radovy 4val takze nejaky charakter tam je, ale pocit podtoceneho motora by tam byt nemal..Narast vykonu bol plynuly, po zopnuti Vtec-u charakteristicke zrychlenie priebehu vykonu.. |
Tie motorky maju len taky maly prepad vykonu tesne predtym, nez sa zaktivuju dalsie ventily. Ale ani oproti starsej vfr 800 tam mejaky vykon nechybal. Mozes skusit aj Milan3232, mal ju par rokov. Aj sme si ich vymenili na chvilu. Ten prepad vykonu je trochu citit, ale nic strasne, uplne v pohode. Je to skvela motorka a krasna. Urcite nevahaj a chod do toho. |
- Ano, to sa deje niekde pri 6500rpm, tesne pred aktivaciou VTEKu, tak je to OK, to mi nevadi. |
Na vfr 800 sa pod 4000 nejazdi vobec. Podtacal by si motor a skodil mu. Tych 4000 je zaklad, odtial vyssie sa jazdi. Mozes ist aj na 3500, ale potom jemne s plynom. |
Chlapi zdravim, mne by taktiež veľmi pomohlo sa stretnúť s niekým komu funguje VFR 800 tak ako ma a pozná tieto stroje, aby som vedel čo je normálne a čo zas nie. Kúpil som ju nedavno a pomaly to dávam dokopy(ročník 2003) |
- V4 je v princípe ideálne vyvážený motor, nemal by vybrovat. Ja tu moju mám tiež krátko, ale vybracie motora na mojej som nikdy nepovažoval za rušivý moment. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (26.05.2023 23:06) |
Mal som 14 rokov vfr800 r.v. 2000, cize bez Vtech, teraz mam 5 rokov VFR 1200. Ziadne vibracie vo vyssich otackach, nikdy. Predne tlmice ked sa daju natvrdo, su dobre aj na okruh, ale R1 to nie je, nie je to okruhova motorka. |
- no jo.... 4000 ako pracovne minimum.... |
"turisticka" je, lebo sa na nej dobre sedi a cestuje. Nie je to na okruh. Si normalne prvy clovek co poznam, co sa na pracovne otacky VFR stazuje Ale nevadi, nemoze sadnut kazdemu |
- hladal som prave skor nieco turisticke, a zaroven nieco naco uplne ine ako som jazdil doteraz, chcel som vyslovene zmenu , podarilo sa..... |
Otázka: keď je moto naklonena na bočnom stojane, môžem daň dole spojkove veko bez toho aby som vypúšťal olej? |
Re: Toman: VFR 800 je lahucka? mne prisla prave zbytocne tazka. |
Ja mám ešte druheho "mastodonta", toto je premena naozaj ľahučké |
"clovek je natom natiahnuty ako opica, nohy uplne pokrcene"... predpokladam ze si pred kupou nepozrel nieco taketo - cycle-ergo.com/ |
Re: randomlogin: |
ja som len citoval. ale tipoval by som ze malokto ma odvahu nazvat hentie srandy "tourist" |
v nejakej dobovej recenzii bola zaradena "turisticko-sportovej" triedy Upravené 1 krát. Naposledy upravil Toman (31.05.2023 20:46) |
pozrel som si to cycle-ergo. Nevidim na VFR 800 nic divne na tom posede (vyska 6'). Aka opica??? POslite fotku, pod akym uhlom mate nohy vacsinu casu na stolicke v kancelarii |
- pod "ako opica", som najskor nadaval na polohu clip-on-ou, = uzke a umiestnene nizko a daleko v predu, sedim tam natiahnuty do predu, ruky mam v lakti uplne vrovnane a vaha vrchnej casti tela je zapestiach..... |
na sportovej sa sedi este viac predkloneny. Napriklad uz aj VS1000S, co ma Randomlogin, sedis v predklone 34 stupnov, na VFR 800 je to 26 stupnov. Yamaha R1/R6 ma 39 stupnov. To je sportova motorka a rozdiel je 23 stupnov Prosto nezvyk. Mne vyhovuje, ze mam cast vahy na zapastiach, je to pre mna pohodlnejsie. Ale uz sa opakujem, preto koncim a prajem pekny slnecny den (uz vyse tyzdna jazdim kazdy den na motorke). Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (01.06.2023 11:44) |
Re: Vidicon: Nesiel som na nej, len podla cisel ma ostrejsie uhly ako moje SV a to teda turista nie je, nech sa to tak uvadza kde chce. Teda v duchu viac dnovej turistiky, nie trojhodinovej (a to ich jazdim, nie ze nie). Taky fazer alebo tuto porovnavane gsx1400 su hadam setrnejsie na krk, trapezy, bedra na dlhsie trasy... Nedajboze nalozit na moju spolujazdca, toto ma VFR ako? A neviem ci ty, alebo dakto tu spomina casto breakout, to je showbike. By som ho s choprami/cruisermi ergonomicky ani neporovnval. A suhlasim ze mierne ohnuty chrbat, ako aj ostatne klby zlepsuje absorbovavanie nerovnosti. A nie len na motorke. Ale tych min 4000tis otacok (sice neviem ako sprevodovanych) hadam treba uznat ze nie je uplne idealnych na rozne nastrahy turistiky kde sa musi clovek terigat. 30-50ka po meste dobre? a by som tieto stroje asi skor delil na ostre sporty a ... prakticke sporty? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 205703 | Včera: 164846