Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
To nie je nic ine len strach z neznameho v spojeni s obmedzenostou. Skratka nedokazat, alebo nechciet veci pochopit. |
Re: raptor: mobily su VYRAZNE LACNEJSIE, ako pevne linky. Dostuduj si to. |
raptor: |
egreš takže kým nevynašli mobilný telefón všetci sme bicyklovali na stacionárnych (nie statických) bicykloch? - nebud smiešny. |
A kto vlastne co zakazuje? Ja nebadam, ze by som si nemohol kupit nove/jazdene neelektricke auto. Nebude to len taka schiza? |
Re: raptor: este raz a pomaly...lebo sme sa nepochopili...vsetky zmeny co isli boli pre ludi vyhodne...lebo tvor a hlavne ten slovensky je velmi lenivy pohodlny a hlavne drzgros...cize ano ked mal prejst z kufrika na malu kocku telefon tak isiel...ked mal prejst z kona na parny voz tak isiel...ale tu sa bavime o tom ze (bez ohladu na to co si myslim ja alebo ty) treba prejst od toho maleho fajneho telefonu naspat ku tomu kufriku...a za dvakrt taku cenu...a ze sa to vacsine ludi nepaci no suprprise do pice komu by sa to pacilo jasne zla eu ide prikazovat co si mozes a nemozes kupit no tak ja si chcem kupit automaticku pusku 5000 nabojov a dve atomove hlavice...jaj ci uf ach nemozem? lebo je to zakazane? tak sa proste pridaju benzin auta na ten zakazany zoznam a vybavene...budes kupovat dvakrat drahsie auto ktore je menej prakticke tak si ukrojis aj z penazi aj z pohodlnosti hlavne je sa neposrat |
Re: Nozdormu: este raz a pomaly Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (12.07.2023 11:28) |
Re: raptor: ano cykli sa to tu a uz neviem ako inak to povedat...s vynimkou par miest na zemi sa ti nikde trh sam od seba neuberie smerom kde mas zaplatit VIAC a dostat za to MENEJ len preto aby bol okolo cistejsi vzduch...vsetky priklady co si uvedol smerovali k tomu ze ludia mozno zaplatili viac ale aj za to ovela viac dostali...porovnaj si aku "vybavu" ponukal kon a aku vybavu ponuka dnesny hoc zakladny automobil a ake moznosti..porovnaj si to potom s cenami v danej dobe a prides na to ze kona na presun nemal teda ani nahodou hocikto kdezto auto ma dneska kazdy gadzo 4 vo dvore... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Nozdormu (12.07.2023 11:34) |
raptor: |
Chvíľu vás nechám bez dozoru a už ste sa v debate od 11.7.2023 od 21:28 (môj posledný príspevok) posunuli o hodný kus ďalej (už ani nestíham časovo a asi ani nebudem ďalej sledovať, mám dôležitejšiu prácu, napr. nič nerobiť, iba tak sledovať letnú prírodu). |
Ešte by som k tej elektromobilite (alebo elektrodebilite?) doplnil jeden zaujímavý článok. Autori Markus, Macek, ČVUT Praha, fakulta strojní. Stojí za to si ten článok prečítať. |
Re: kemo: ten clanok som tu uz pridaval viackrat :D vsetci s na to pozerate zle...jedine co treba spravit je zacat hadzat peniazky do prasiatka...2032-35 nakuipt tolko "final edition" modelov co sa bude dat pekne zagarazovat...a v roku 2040-45 su z vas milionari easy...a kto sa toho nedozije tak to nemusi ani riesit...pozrite sa po kolko idu napriklad nemecke satanwageny z 2000-2010 co maju 6+ litrove V8 a V12...auta maju bezne 200-300-400km najazdenych a stoja 300-350-400+ tisic eur...takze nefrflat ale sporit! |
kemo: |
Egres - O.K., vývoj nezastavíme. |
kemo: |
Trošku viac, benzínové cca 25 až 30% (f1 až 50 % vstupuje do toho významne rekuperácia), naftové cca 30 až 35 %. Zase vyššie % majú tie motory, kde pomáha napr. turbo a v poslednom čase aj rekuperácia (malý 48 V el-motor systém mild-hybrid). Závisí od výrobcu, niektoré aj mierne cez hornú hranicu, pre naftové je to až 35%. |
kemo: |
Niekde som to písal ako možnú alternatívu v blízkej budúcnosti a je to tu . |
Aha...to je presne ono. BLÍZKA BUDÚCNOSŤ. Tak to si viem v našej gubernii presne predstaviť. Niečo ako Ficova vízia o dialnici BA - KE do roku 2010, alebo to, čo sa robí v súčasnosti v BA, kde "budujú" cyklotrate na stávajúcich komunikáciach spôsobom, že defakto rušia jeden z dvoch jazdných pruhov, čo "výrazne pomôže" najmä v dopravných špičkách, ktoré sú už nejaký ten piatok od rána do večera Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (11.08.2023 7:53) |
Ahojte, v poslednom case som sa viackrat stretol s clankami, ktore poukazuju na to, ze asi ten zakaz spalovakov az tak vazny nebude, ale ak aj bude, tak ich nebude mat co nahradit - kedze okrem spalovakov ma vyt aj ine zakazovanie, ktore sa bije s elektromobilitou: |
aha takže medené cievky do ciest... Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (11.08.2023 8:42) |
Môj dedo neveril, že raz bude lokomotíva elektrická. |
V Japonsku jazdia elektricke vlaky na sekundu presne rychlostami v stovkach km/h od roku 1958 (cca). |
v 100+1 zahranicnych zajimavosti som v 80 rokoch čítal ako v roku 2000 uz ludia nebudu musiet pracovat, nebude hladomor a choroby, ludia osidlia mesiac atakdalej atakdalej.... |
Jponsko je z jednéko konca na druhý určite viac ako 3000 km. |
Z BA do KE je to vzdusnou ciarou 310km. |
Aj keď ju dostaváme tak sa na nej nedá a nebude dať jazdiť 300km/h tak ako na železnici. |
pfpf.blog.pravda.sk/2023/08/11/devastacia-slovenskych-z... |
Zaujimavy, ale nudny rozsiahly clanok. Kazdopadne: volte Fica a bude to uz len horsie, bude pokracovat v nicnerobeni a rozoberani ako pocas predoslych vlad... |
Re: Vidicon: tu prítomní eurohujeri (nadšení fantastickým paktom EU) nepripustíte žiadnu pochybnosť ,ani kritiku "úžasných plánov" zeleného slniečkárskeho Bruselu. |
Na rozdiel od komoušistických hujerov. |
Re: egres2: euroobčan nám je jasné , že každý kto okamžite nezožerie seno bludov z Bruselu , je pre teba komouš |
Žerieš ( v prenesenom slova zmysle) západné "seno" a bývaš v v západmom chlieviku ale vychvaluješ to ruské a haníš. to západné. |
Re: egres2: len ty nie si schopný a možno ani ochotný pochopiť , že my sme tu marionetky na špagáte záujmových skupín , bohatých korporácií a špekulantov z "kráľovstva rovných zrkadiel" !!! |
Situácia, kedy by každý spalovák nahradil el. auto (nikdy som netvrdil že je to možné) nie je v najbližších 30rokov možná. |
Re: egres2: keby všetky osobáky v eu jazdili na sušne z nosa, tak by to aj tak nebolo viac ako 2%, takže strecha by odletela iba o 2% bližšie do VALALU. |
tryskáč: |
Re: egres2: Neviem či mi vykáš, alebo to zase myslíš všeobecne. |
Ak mám správne info tak za jedná o vozidlá M 1-2 a 3 a N1 . To nebudú asi tie 2%. Skôr 10%. |
Re: egres2: samozrejme je potrebné niečo robiť proti zmene klímy, ale s rozumom... naše emisie sú pár % prdom vo vetre = ako píše Tryskáč |
To sú čísla blbečka. |
Re: egres2: ano všetci sú blbci len ty si génius Upravené 1 krát. Naposledy upravil marek750 (14.08.2023 22:43) |
Re: egres2: bavíme sa o tom, že eu chce zrušiť spaľováky, lebo vraj chce zachrániť svet. |
tryskáč. |
Re: egres2: no ak som dobre pocital (internetovy vypocet percent) |
A koľko paliva spáli tanker za rok a koľko 58 620 690 naftových aut? |
Re: egres2: myslim ze tu nikto neobhajuje spalovacie auta. skor je tu tema (ak som ju dobre pochopil) ze riesenie klimy nemoze byt na pleciach jedneho regionu (EU) ale musi sa urobit celoplosne (cely svet) riesenie. ak to nebude celosvetova otazka/riesenie stale sa tu vynori xyz porovnani ako doteraz. napr ako teraz lod - auta. kto spali viac? 58milionov aut alebo 1lod? alebo 58milionov aut a 100 lodi? |
Dolman: |
Už aj čína to začína chápať: |
Najekologickejsie je cestovat vlakom. Hotove. |
Re: radnate: To áno, ale zásadne s dieselrušňom |
Egres, ale treba sa aj tu riadit pravidlom 80:20. Cize sustredit sa na tych 20% zdrojov emisiii, ktore vyrabaju 80 emisii. Nie znicit zivot tam, kde inteligencia moze vyriesit tento problem. |
Vidicon. |
ale s tou trieskou v prste si doma nezakuris Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vidicon (16.08.2023 17:11) |
Tá pesnička má pokračovanie a pointu v duchu -niečo treba robiť už dnes. |
Re: egres2: "Tá pesnička má pokračovanie a pointu v duchu -niečo treba robiť už dnes." |
tryskáč. |
Re: egres2: "Dovolím si tvrdiť, že aku. úložište bude stáť zlomok ceny j.elektrárne." |
tryskáč: |
Nahodou, ja chodim vlakom pomerne casto. Auto necham na stanici a idem dakam daco pokukat a zas sa vratim. Bavi ma to, si predstav ty bombastik. |
Re: egres2: nebud taký sebestredný či až detinský, téma nie je o Tebe, tak tu zbytočne píšeš o svojich hygienických návykoch, či ked dám prirovnanie o streche a kohútiku, tak máš potrebu referovať o svojej špičkovej kuchynskej linke, či z čoho máš tarifu. |
tryskáč: |
Re: egres2: asi fakt nemáš dobrý deň, pochop, že debata nie je o tom kde a aké kohútiky kto kupuje. |
tryskáč: |
šáteček či zemeguľa? |
tryskáč: |
Európska komisia (EK) pripomenula, že vo štvrtok vstúpilo do platnosti nariadenie EÚ o batériách, ktoré zabezpečí, že budú mať nízku uhlíkovú stopu, používať minimum škodlivých látok, vyžadovať si menej surovín a že sa budú zbierať, opätovne používať a recyklovať všade v Európe. Informuje o tom spravodajca TASR |
www.facebook.com/100001137842071/videos/194051124300231... |
A čo takto "uzatvorená sústava"? Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (21.08.2023 9:44) |
Nozdormu: Toto by sa u nas nedalo praktizovat. |
Re: egres2: Aj Ty sa váľaš o smiechu? |
treba si vediet zrobit srandu aj sam zo seba viem o com pisem sam mam 122 rokov aspon podla internetu a predsa by po internetoch ludia nepisali hluposti |
tryskáč. |
Re: egres2: Ja mam taky fukac na listy, co nabera vzduch spredu a fuka ho dopredu druhou rurou. Tento fukac je ta uzavreta sustava, ako to volas: ked ho polozis na skate-board, tak sa nepohne. Ale ak zachytis ten vyfukovany vzduch plachtou, tak uz chytas prudiaci vzduch a premienas na svoj pohyb - mohlo by to fungovat, zalezi, ako je ten fukac konstruovany. A vzduch, ktory sa od plachy odrazi/zastavi, zase naberas do fukaca. |
|
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mishko (21.08.2023 15:04) |
Prvé video je normál. Nie je to uzatvorená sústava. |
"Plachtu odfúkneš ale keď ju pripevníš na skajt tak sa nepohne. |
Re: egres2: myslel som to tak, že je až smiešne, akej blbosti sú schopní ludia uveriť, to video je na úrovni tých s tzv. perpetoelektrárňami. |
Pologuľa z plachty je zase len usmerňovač prúdenia vzduchu smerom do zadu. |
Ved ok ale tvar nikto pokial viem nespominal. |
Ak spočtam váhu priemerného chlapa na videu, plus mínus cosínus valivý odpor koliesok a výkon fukaru na úrovni morského koníka, tak to neodfúkne ani ten dáždnik a nie aby to jazdilo (odhad z videa) cca 20-25km/h. |
Kto tu hovori o nejakom chlapovi? Ved je jasne ze to video s dazdnikom je for, to sa neda brat vazne. |
Mishko: |
Hore nad tebou mas video v ktorom je plachta na voziku (nazvime ho skateboard alebo po tvojom "skajt"). |
Mne je to jedno. |
|
Re: egres2: vďaka tvojmu poslednému príspevku som si prečítal príspevky a argumentu chalanov k tebe a ako by môj dedo povedal: hrach na stenu hádzať, proste trosku sa skus uvoľniť a byť otvorený aj iný názorom lebo si podľa mňa veľmi inteligentný chlap čo čítam iné príspevky ale tu si proste "eurohujer" ako vyšitý. Upravené 2 krát. Naposledy upravil blade (23.02.2024 3:58) |
blade: |
Vsetko sa pekne postupne vyvinie. Neni dobre tlacit na pilu, ale ani kaslat a ignorovat to. |
Re: blade: super som sa pobavil Normalne by som sa do tej debaty asi vmiesal, ale asi by som nakoniec podlahol fyzickemu tlaku v prevahe 4 na jedneho ... |
Re: radnate: je treba vyvinut ekologicky variant, nie sa tupo tvarit, ze tesla je ekologicke auto. |
Mne sa ani tesla nepaci. |
ja som ako dieta mal baterku na baterie, walkman na kazety a auticko na dialkove s kablikom. Tiez som zacinal skoro. To boli prve lastovicky eketromobility Tesla mi presne to auticko na kabliku pripomina, ked ich vidim. Aj spracovanim |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 6 | Nasledujúce
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 172098 | Včera: 243292