Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
www.autosalon.tv/novinky/ojetiny/babetta-sla-do-sveta-j... |
Re: hruso25: |
Re: hruso25: A ako by mal ten titulok podľa teba znieť, keby ho dal vzdelaný, "múdri" a inteligentný motoristický novinár? |
Re: Jeff:Tuším si to nepochopil alebo nevieš kto vyrábal Babettu. Nadpis mal zniet: Babetta šla do světa. Jak slovenský moped se šlapkami dobyl kapitalistickou cizinu. |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jeff (12.09.2022 20:00) |
Re: IvanMY: Máš pravdu, nepochopil a okrem toho som si do dnešného dňa myslel, že sa vyrábala v Burkine Faso |
Tak keď už tak československý. |
Česi vymysleli ruské vajce. |
Ruske vajce ostalo ruskym vajcom....akurat ho uz ludia prestali lubit a nekupuju ho....zrazu.... |
1. Československý lebo výroba začala v štáte menom Československo. |
Veď aj Jawa je stále česká, či? |
sk.wikipedia.org/wiki/Jawa_Pionier |
Ej Hla. Hejslovaci sa biju do hrude, ze ved to je nase! Netreba ale zabudnut dodat, ze bez Cechov by na Slovensku celkovo bol barani k**** a nie nejaka priemyselna vyroba. Aj tie Strojarne v PB boli povodne podnik Zbrojovky Brno, nez to komousi poznarodnovali. |
Tak, tak, ešte aj toho Babiša sme im dodali my. |
Re: w4tch0: Predstav si, že sa nájdu aj takí, ktorí do nedávna tvrdili, že Tatra je naša značka, lebo sa vyrábala v Bánovciach nad Bebravou a dokonca nesie označenie podľa Vysokých Tatier, tak koho iného by asi tak mohla byť... |
Schiza je blbá diagnóza. |
Ke změně názvu továrny i výrobků se váže legenda, vycháízející ze vzpomínek zkušebního a závodního jezdce Josefa Veřmiřovského: V lednu 1919 testovala továrna na Slovensku několik typů vozů, kdy se jim podařilo v Tatrách projet náročnou trasu ze Štrby přes Štrbské pleso do Tatranské Lomnice. Zkušební jezdci tehdy vyslechli pochvalné hodnocení místních obyvatel ve smyslu „(...) tento stroj je ako stvorený pre Tatry“. Zkouškám byl přítomen i tehdejší vedoucí firemního automobilového oddělení Ing. Jan Novák (a pozdější konstruktér leteckých motorů Walter), který poté přišel s návrhem, aby automobily NW raději nesly hrdou značku Tatra, což vedení společnosti přijalo a nechalo zapsat jako ochrannou známku |
Mne vrta hlavou, od porevolucnych cias, preco sa popri velkej oblube strojov typu pionier, babetta, alebo aj splasene trubky stadion, pripadne oblube neskor korada a betky, hoci betka je uz hnoj, neujali motorky, ktore brazdia v EU, napriklad v Grecku, Albansku, ale aj v Turecku cesty. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Merlin00 (17.09.2022 19:11) |
Re: egres2: Tatra je legendárna Česká spoločnosť, ktorá bohužiaľ s našimi veľhorami nemá nič spoločné.... |
Jeff: |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44516 | Včera: 225073