Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Máte s tým niekto skúsenosť čo spraví väčší rozdiel ? Rozmýšlam že vymením 42 za 47. Tak chcem vedieť aký veľký rozdieľ to bude v zábere tej motorky resp. čo je lepšie. Logicky asi dať predný pastorok menší lebo s tým bude menej roboty. |
jednoduchy kluč: 1:3, čiže 1 zub vpredu je takmer to iste ako 3 vzadu, vecsie v predu sa niekedy nezmesti Upravené 2 krát. Naposledy upravil trucktor (17.05.2021 19:31) |
Re: trucktor: A ak dám väčšiu zadnú treba dať aj väčší prednú ? Akutálne tam je 42/15 tak či to nebude moc keď dám zadnú 47 a predná ostane 15 ... Rozmýšlal som nad 47/17 |
Re: MesseNoire: ved to budes skoro na tom istom na ktorom si teraz... |
Re: cruelbody: No o tri viac v prepočte ale neviem či to spravý veľký rozdieľ l. Niekde som čítal že tri zuby spravia dosť, ale ja o tom prd viem tak sa pýtam či tu niekto nevie. |
Re: MesseNoire: ved pomer 1 ku 3 co dole pisal truck..ked mas 42/15 je to to iste ako 48/17..teda nie celkom presne ale plus minus |
42/15=2,8 to máš teraz, 47/17=2,76 rozmýšľaš, to je do rýchla, 45/15=3,0 už lepšie a 47/15= 3,13 to je už dosť. a 42/14=3,0 Upravené 2 krát. Naposledy upravil krampus (17.05.2021 19:59) |
Teória hovorí, že pre životnosť reťaze je lepšie súkolia zväčšovať. |
Re: MesseNoire: otazka je naco ti to treba |
napr:1- maš 15/45, chces jazdit viac teren, kopce, nalozeny, zvol 14/45, bo 15/48, bude svyznejsia odozva pri nizsich ot no na vyzsie ot pri rovnakej rych (50, 90, 130...) |
Re: cruelbody: Chcem aby motorka mala "väčší" krútiak lebo v nižších otáčkach je dosť lenivá. Len neviem presne ako to funguje to čím vyšší koeficient tým "väčší krútiak" alebo opačne. |
Re: trucktor: Ok čiže jednoduchšie keď chcem, aby motorka ťahala viac od spodu treba npr. 45/15 a ak chcem aby ťahala viac hore treba npr. 42/15 ? Čiže na rýchlosť 42/15 na krútiak 45/15 ? Dobre som pochopil ? |
Re: trucktor: A je lepšie vymeniť celú sadu aj s reťazou alebo len rozetu ? |
Re: MesseNoire: takze ak chces to..... Upravené 1 krát. Naposledy upravil cruelbody (17.05.2021 23:54) |
Re: cruelbody: Ďakujem, za objasnenie. Už si to len doladím podľa mojej potreby |
niektoré motocykle merajú rýchlosť na základe rýchlosti na výstupnom hriadeli prevodovky + výpočet podľa sériového prevodu a rozmeru kolesa. Tzn ak zmeniš sprevodovanie, ukazovateľ rýchlosti aj trip meter v takomto prípade neukazuje správne údaje. |
Re: matus: A to sa nedá potom nejako nastaviť ? Preprogramovať alebo tak. |
Re: MesseNoire: a na aku motorku to chces ? a co chces docielit ? co je leniva ? viezol si sa na druhej takej moto ? |
Re: picaso: Ja terén nejazdím, ale keďže je to 4 valec tak má ten krútiak posunutý hore pri 8k má najväčší a chcel by som docieliť aby ťahala trochu viacej od spodu lebo do nejakých 6000 je "mrtvá" obrazne povedané. Ale nechcem to prepísknuť lebo ma baví ju vytáčať takže nechcem stratiť výkon. Na druhej takej som nešiel takže neviem porovnať to možem len s MT 07 ale to je 2 valec ... |
Re: MesseNoire: moj nazor je ak das lahsi prevod len sa bude rychlejsie vytacat , silnesji spodok mat nebude, to je dane motorom , |
Messe > ako často jazdíš na jednotke? |
Re: matus: Ako kedy, ako kde, väčšinou pri rozjazde alebo keď chcem dvihnúť moto na zadné. Keď idem cez zákruty tak väčšinou na 3. |
podľa mňa nepotrebuješ riešiť prevody, jednoducho raď o stupeň nižšie. Tzn miesto trojky choď na dvojke, to je to isté ako keby si dal dopredu o zub menej. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 260619 | Včera: 111939